Tate & Lyle اعلام عمده پایداری سرمایه گذاری در تسهیلات خود را در لافایت جنوبی, ایندیانا, ایالات متحده در روز جهانی محیط زیست

Tate & Lyle PLC جهانی پیشرو در ارائه دهنده مواد غذایی و آشامیدنی, مواد تشکیل دهنده, و راه حل, با خوشحالی ب

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

Tate & Lyle PLC جهانی پیشرو در ارائه دهنده مواد غذایی و آشامیدنی, مواد تشکیل دهنده, و راه حل, با خوشحالی به اعلام یک US$75 میلیون دلار سرمایه گذاری جدید در گاز سوز در ترکیب گرما و قدرت سیستم برای ارائه به لحاظ زیست محیطی و منافع اقتصادی در آن لافایت جنوبی ذرت فرز مرطوب تسهیلات در لافایت ایندیانا, ایالات متحده. این سرمایه گذاری اعلام کرد در روز جهانی محیط زیست را حمایت تحویل Tate & Lyle را بلند پروازانه جدید پایداری اهداف برای سال 2030 منتشر شده در ماه گذشته از جمله به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از بین بردن زغال سنگ از آن عملیات و کاهش استفاده از آب.

جدید گاز توربین های تولید برق و بخار به قدرت و حرارت تسهیلات ارائه یک بهبود قابل توجهی در انرژی و بهره وری عملیاتی. جدید co-generation سیستم را جایگزین سایت زغال سنگ سوز دیگ بخار ارائه حدود 40% کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و در حدود 5 درصد کاهش در استفاده از آب.

کار در این سایت به انتقال از یک زغال سنگ سوز دیگ بخار به توربین گاز در حال انجام است با سخت پروتکل های ایمنی است که شامل اجتماعی فاصله و دیگر اقدامات حفاظتی.

این سرمایه گذاری به شرح زیر تکمیل یک سیستم مشابه در Tate & Lyle را ذرت مرطوب آسیاب در Loudon, تنسی در سال 2017. Tate & Lyle تا شش سال ما$150 میلیون بهره وری برنامه که در حال حاضر در سال سوم و این سرمایه گذاری بخشی از ارائه آن برنامه.

تراویس مونتویا, Plant Manager در لافایت جنوبی گفت:

"این سرمایه گذاری را به ما تسهیلات کارآمد تر و به طور مستقیم به نفع جامعه محلی از طریق بهبود کیفیت هوا و کاهش استفاده از آب کمتر و ترافیک کامیون. در لافایت جنوبی ما سابقه بهره وری انرژی دریافت و ایالات متحده در آژانس حفاظت از محیط زیست انرژی استار اعتبار برای پنج سال متوالی; این یک منبع غرور و افتخار برای تیم محلی. ما قدردانی از ایالت ایندیانا و شهرستان لافایت پشتیبانی در کمک به حرکت این پروژه رو به جلو است."

ملیسا قانون رئیس عملیات جهانی در Tate & Lyle اضافه شده:

"کلید نظامی" ستون ابر " هدف ما بهبود زندگی برای نسل های است که برای مراقبت از سیاره ما و برای کمک به محافظت از منابع طبیعی به نفع نسل های آینده است. این پروژه در لافایت جنوبی یک مثال عالی از هدف ما در عمل و به ما کمک خواهد کرد دیدار ما بلند پروازانه جدید زیست محیطی تعهدات رانندگی مهم صرفه جویی در انرژی و مزایای زیست محیطی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب