تیت به بازگشایی آن گالری در 27 جولای

تیت امروز اعلام کرد که قصد دارد به بازگشایی تمام چهار نفر از آن گالری در 27 جولای سال 2020 است. مردم یک بار دی

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

تیت امروز اعلام کرد که قصد دارد به بازگشایی تمام چهار نفر از آن گالری در 27 جولای سال 2020 است. مردم یک بار دیگر خواهد بود قادر به بازدید از ملی مجموعه ای از هنر نمایش در تیت بریتانیا تیت مدرن تیت لیورپول و تیت St Ives, این برنامه شامل صدها نفر از آثار هنری از سراسر قرن ها و در سراسر جهان است.

هدایت آخرین رسمی مشاوره تیت در حال حاضر در حال کار سخت بر روی آن آماده سازی به استقبال عمومی از آن گالری است. به مدیریت اعداد و اطمینان حاصل شود هر کس می تواند نگه داشتن یک فاصله امن از هر یک از دیگر تمام بازدید کنندگان از جمله اعضای نیاز به کتاب به پایان رسیده بلیط آنلاین در پیش است. بلیط های در دسترس خواهد بود و از هفته آینده در تیت.org.بریتانیا در کنار آخرین اطلاعات و راهنمایی در مورد نحوه مراجعه کنید. بازدید کنندگان می توانید به دنبال تیت رسانه های اجتماعی و یا ثبت نام برای به روز رسانی ایمیل را به شنیدن جزئیات به عنوان و هنگامی که آنها را تایید کرد.

و همچنین به عنوان مجموعه نمایش در تمام چهار تیت گالری تیت مدرن را بازگشایی با اندی وارهول و کارا واکر هیوندای کمیسیون Fons Americanus. تیت بریتانیا را بازگشایی با Aubrey Beardsley و استیو مک کوئین سال 3 نصب و راه اندازی. تیت لیورپول را به نسل جدید کار توسط Mikhail Karikisو تیت St Ives را بازگشایی Naum Gabo نمایشگاه است.

ماریا Balshaw مدیر تیت گفت: "ما همه به دنبال به جلو به استقبال بازدید کنندگان برای تیت. فرهنگ و هنر, بازی نقش حیاتی در زندگی ما و بسیاری از ما ولع مصرف شده است که غیر قابل تعویض احساس بودن چهره به چهره با یک کار بزرگ هنری. اولویت شماره یک ما باقی می ماند که هر کس امن باقی می ماند و بنابراین ما ادامه خواهد داد برای نظارت بر وضعیت در هفته های آینده با همکاری دولت و همکاران و تمام تغییرات لازم برای ایمن بازگشایی."

لیونل باربر صندلی تیت گفت: "نقش ما ملی و نهادهای فرهنگی است که حیاتی تر از همیشه قبل از. در طول بسته شدن تیت کارکنان اختصاص داده شده پیدا کرده اند راه های جدید و خلاق به ما اجازه می دهد تا مخاطبان را به لذت بردن از هنر در دنیای مجازی با استفاده از سیستم عامل های دیجیتال. همکار من امنا خوشحال هستند که از 27 جولای عمومی را یک بار دیگر ببینید تیت مجموعه جهان پیشرو و نمایشگاه در فرد".

به عنوان یک نتیجه از بسته شدن برخی از تیت آینده نمایشگاه برنامه اصلاح شده است. این پاییز تیت بریتانیا باز خواهد شد ترنر جهان مدرن و Lynette Yiadom-Boakyeدر حالی که تیت مدرن باز خواهد شد Zanele Muholi و بروس نومان. پاییز را نیز ببینید تیت لیورپول باز Don McCullin و تیت St Ives باز Haegue یانگ. برخی از نمایشگاه ها شده است موکول به 2021 با تاریخ های جدید اعلام می شود در دوره به دلیل. ایران, کارگاه های آموزشی, اجرای برنامه و نمایش فیلم خواهد بود و جایگزین با یک برنامه جدید از رویدادهای آنلاین برای مدت زمان از این سال است.

نقل قول از مدیران گالری

آن Barlow, مدیر, Tate, St Ives گفت: "ما خوشحال به استقبال بازگشت ما جوامع محلی و بازدید کنندگان ما به تیت St Ives. و همچنین به عنوان مجموعه نمایش و بسیار تحسین Naum Gabo نمایشگاه ما نیز بازگشایی Barbara Hepworth موزه و باغ مجسمه واقع یک پیاده روی کوتاه از گالری. بازدید کنندگان خواهد بود قادر به رزرو بلیط آنلاین برای هر دو سایت با هم است که باعث می شود به صورت فوق العاده غوطه وری را به سطح محلی, ملی و بین المللی اهمیت این هنری جامعه است."

الکس vanessa arsenault مدیر تیت بریتانیا گفت: "پس از این دوره طولانی در مستند ما امیدواریم عمومی خواهد لذت بردن از بازگشت به تیت بریتانیا نمایش از 500 سال از هنر بازدید از دوستان قدیمی و ساخت های جدید در میان آثار در مجموعه ما. ما به ویژه با خوشحالی به گسترش استیو مک کوئین سال 3. به عنوان یک جمعی گسترده تصویری از یک نسل آینده از لندن آن را احساس می کند به خصوص رزونانس در این زمان است."

هلن Legg مدیر تیت لیورپول گفت: "ما هیجان زده به آوردن مقدار پیش بینی Don McCullin نمایشگاه به لیورپول در تابستان و قادر به گسترش آن نیز به 2021 بنابراین بازدید کنندگان دیگر به خود را غرق در خود تصاویر فوق العاده. آن را نیز فوق العاده برای بازگشایی با کمیسیون وحشی Love by Mikhail Karikis که مشغول به کار با افراد جوان برای کشف موضوعات جامعه و هم به عنوان ما گام به گام به یک تغییر و آینده ای مبهم. سفارش قبل از همه گیر آن نمی تواند بیشتر مربوطه در این لحظه است."

فرانسیس موریس مدیر تیت مدرن گفت: "در طول چند ماه گذشته ما کار کرده اند سخت را برای برنامه ریزی مجدد پروژه های آینده با هنرمندان دهندگان و موزه همکاران در سراسر جهان و همچنین به گسترش برخی از کسانی که با توجه به نزدیک این تابستان مانند کارا واکر هیوندای کمیسیون و اد Ruscha اتاق هنرمند نمایش. من به خصوص امیدوارم که این بازگشایی لحظه را تمدید توجه به جهان ما کلاس که نشسته در قلب همه چیز ما در اینجا در تیت مدرن و که خواهد شد یک بار دیگر برای همه در دسترس به صورت رایگان است."

برنامه نمایشگاه تیت مدرن

اندی وارهول
تا 6 SEP 2020

خجالتی, گی مرد از یک مذهبی مهاجر و کم درآمد خانوار, اندی وارهول (1928-87) در ادامه به جعل خود متمایز مسیر و ظهور به عنوان مظهر جنبش هنر پاپ. این نمایشگاه بزرگ ارائه می دهد بازدید کنندگان نادر شخصی بینش چگونه وارهول و کار مشخص در یک دوره تحول فرهنگی. طراحی بر اخیر بورس را فراهم می کند و یک لنز جدید که از طریق برای مشاهده این نماد آمریکایی است.
ارائه شده در ایال Ofer گالری. در همکاری با بانک مرکزی امریکا. با حمایت های بیشتر از اندی وارهول نمایشگاه حامیان دایره, Tate, آمریکا, بنیاد, Tate, شورای بین المللی, Tate مراجعان و تیت اعضای. سازماندهی شده توسط تیت مدرن و موزه لودویگ کلن با همکاری گالری هنر انتاریو و تورنتو و موزه هنر دنور.

هیوندای کمیسیون: کارا واکر FONS AMERICANUS
تا 8 NOV 2020

Fons Americanus است به یاد ماندنی چشمه ایجاد شده توسط کارا واکر (b.1969) به صورت تیت مدرن سالانه هیوندای کمیسیون. بهترین و شناخته شده برای تحریک و پرده تحقیقات از نژاد و جنسيت و خشونت از طریق تاریخچه برده داری واکر تبدیل کرده توربین هال با یک منبع داستان آفریقایی نما به موقع سوالات در مورد آنچه یاد شده است و آنچه فراموش شده است در بناهای تاریخی.
در همکاری با هیوندای موتور است. پشتیبانی شده توسط Sikkema جنکینز & Co., با حمایت های بیشتر از تیت آمریکا پایه و اساس است.

بروس نومان
7 OCT 2020 – 21 FEB 2021

بروس نومان (b.1941) یک جور مبتکر هنرمند است که با صرف بیش از 50 سال به طور مداوم تست آنچه در یک اثر هنری می شود. او زمین شکستن کار می کند با استفاده از صدا در فیلم, تصویری, نئون, هولوگرام 3D تحت تاثیر قرار نسل از هنرمندان است. این خواهد بود که اولین نمایشگاه عمده کار خود را در لندن در بیش از 20 سال و دعوت کنندگان به تجربه هنرمند خلاق جهان از طریق صدا و نور و تصویر متحرک.
پشتیبانی شده توسط ترا پایه و اساس هنر ، با حمایت های بیشتر از بروس نومان نمایشگاه حامیان دایره, Tate, آمریکا, بنیاد, Tate, شورای بین المللی و تیت کاربران. سازماندهی شده توسط تیت مدرن و Stedelijk موزه آمستردام با همکاری Pirelli HangarBicocca میلان.

ZANELE MUHOLI
5 NOV 2020 – 14 MAY 2021

بصری فعال Zanele Muholi (b.1972) به شهرت با عکس هایی که گفته داستان سیاه, گی, دوجنسي, ترانس, عجیب و غریب و دو جنسیتی زندگی در آفریقای جنوبی. این نمایشگاه خواهد شد در حال حاضر وسعت پر از Muholi حرفه ای تا به امروز با گرد هم آوردن آثار که چالش غالب ایدئولوژی و ارائه تجارب انسان شجاعانه موجود در مواجهه با تعصب و عدم تحمل و اغلب خشونت است.
پشتیبانی شده توسط Zanele Muholi نمایشگاه حامیان دایره تیت مراجعان و تیت اعضای. تحقیقات پشتیبانی شده توسط هیوندای تیت مرکز تحقیقات: فراملی در همکاری با هیوندای موتور است. سازماندهی شده توسط تیت مدرن در همکاری با مزون Européenne de la عکاسی, پاریس, Gropius Bau, برلین و Bildmuseet در دانشگاه Umeå.

تیت بریتانیا در نمایشگاه برنامه

AUBREY BEARDSLEY
تا 20 SEP 2020

Aubrey Beardsley (1872-98) شوکه و خوشحال اواخر ویکتوریا لندن با غیر مستقیم سیاه و سفید نقاشی شده است. او به کاوش وابسته به عشق شهوانی و ظریف طنز آمیز و عجیب و غریب, برنده تحسین در سراسر جهان با سبک متمایز. برای اولین بار در بیش از نیم قرن در این نمایشگاه ارائه کامل رفت و برگشت از Beardsley شدید و پرکار حرفه ای برش های کوتاه با مرگ نابهنگام از بیماری سل در سن 25.
پشتیبانی شده توسط Aubrey Beardsley, نمایشگاه, حامیان دایره تیت آمریکا پایه و اساس و تیت اعضای. سازماندهی شده توسط تیت بریتانیا در همکاری با موزه اورسی پاریس.

استیو مک کوئین سال 3
تا 31 JAN 2021

با استفاده از این وسیله نقلیه سنتی, مدرسه, کلاس, عکس, گسترده این آثار هنری جدید ارائه می دهد یک نگاه اجمالی از لندن آینده: امیدوار تصویری از یک نسل به نسل آمده است. استیو مک کوئین (b.1969) دعوت هر سال 3 دانش آموز در پایتخت به عکس آورده و این تصاویر را با هم به یک مقیاس بزرگ نصب و راه اندازی و گرفتن ده ها هزار جوان چهره ها در یک نقطه عطف حاضر در توسعه است.
استیو مک کوئین سال 3 توسط یک همکاری بین Tate Artangel و یک مسیر جدید است. پشتیبانی شده توسط یوسف و ابیگیل Baratta د یانگ بنیاد و بلومبرگ Philanthropies با حمایت های بیشتر از دانا و آلبرت R. کلم بروکلی خیریه بنیاد گارسیا خانواده بنیاد واگنر بنیاد و تیت آمریکا پایه و اساس است. با فیلم آموزش خیریه شریک به فیلم است.

ترنر جهان مدرن
28 OCT 2020 – 7 MAR 2021

یکی از بریتانیا بزرگترین هنرمندان, J. M. W. Turner (1775-1851) زندگی می کردند و در اوج انقلاب صنعتی زمانی که بخار جایگزین بادبان ماشین-قدرت جایگزین نیروی انسانی و سیاسی و اجتماعی اصلاحات تبدیل جامعه است. تیت بریتانیا را نشان می دهد که چگونه ترنر در مواجهه با این چالش ها در, گرفتن تولد جهان مدرن است. این نمایشگاه را کشف شیفتگی خود را با فن آوری های جدید و تعامل خود را با عمده تحولات اجتماعی از جمله ناپلئون جنگ 1832 قانون اصلاحات و مبارزه با برده داری.
پشتیبانی شده توسط Manton پایه و اساس است. با حمایت های بیشتر از ترنر جهان مدرن نمایشگاه حامیان دایره, Tate, آمریکا, بنیاد تیت مراجعان و تیت اعضای. سازماندهی شده توسط تیت بریتانیا در همکاری با هنر کیمبل, موزه فورت ورث و موزه هنرهای زیبا در بوستون.

LYNETTE YIADOM-BOAKYE
18 NOV 2020 – 9 مارس سال 2021

Lynette Yiadom-Boakye (b.1977) یک هنرمند انگلیسی و نویسنده تحسین برای او مبهم پرتره از چهره های کشیده شده از تصاویر یافت و تخیل خود را. این نمایشگاه را با هم حدود 80 نقاشی و آثار بر روی کاغذ در گسترده ترین بررسی حرفه ای این هنرمند تا به امروز است. هر دو آشنا و مرموز آثار او به نظر می رسد وجود داشته باشد خارج از یک زمان خاص و یا محل دعوت از بینندگان برای پروژه خود را تفسیر و بالا بردن سوال مهم از هویت و نمایندگی.
پشتیبانی شده توسط دنیس Coates بنیاد با حمایت های بیشتر از Lynette Yiadom-Boakye نمایشگاه حامیان دایره, Tate, آمریکا, بنیاد تیت مراجعان و تیت اعضای.

تیت لیورپول, برنامه نمایشگاه

MIKHAIL KARIKIS: ستاره عشق
27 JUL – 22 NOV 2020

وحشی عشق جدید صوتی و تصویری نصب و راه اندازی توسط Mikhail Karikis (b.1975) تأمل در نظرات مردم جوان از یک محیط زیست آینده. صدای آتش سوزی سیل و دیگر افراط و آب و هوا خواهد بود تفسیر اعتراض چیر لیورپول سوسیالیستی خوانندگان در کنار تصویری نصب و راه اندازی ایجاد شده با دانش آموزان از بیرمنگام دانشکده هنر. این نمایشگاه تیت لیورپول سالانه ما باید هنر خود را در گالری کمیسیون که در آن هنرمندان در کنار جوامع برای تولید مشترک آثار هنری است.
اسپانسر شده از طرف دانشگاه شهر بیرمنگام.

DON McCULLIN
16 SEP 2020 – 9 مارس سال 2021

تیت لیورپول خواهد شد در حال حاضر عمده ای گذشته نگر افسانه ای انگلیسی, عکاس, Don McCullin (b.1935). تصاویر فراموش نشدنی از جنگ از سراسر جهان از جمله ویتنام و ایرلند شمالی لبنان و Biafra خواهد شد نشان داده شده است در کنار کار خود را ساخته شده در شمال انگلستان سفر خود تکالیف و دراز مدت خود تعامل با چشم انداز. به طور انحصاری برای ارائه آن در تیت لیورپول نشان می دهد نیز از ویژگی های تعدادی از تصاویر از لیورپول و دیگر شهرها و شهرهای شمالی در طول 1960s و 70s به.
پشتیبانی شده توسط تیت اعضای.

تیت ST IVES برنامه نمایشگاه

NAUM GABO
تا 27 SEP 2020

تیت St Ives ارائه انگلستان برای اولین بار در مقیاس بزرگ نمایشگاه Naum Gabo (1890-1977) در بیش از 30 سال به مناسبت صدمین سالگرد خود را واقع بینانه مانیفست یک seminal اعلام مدرن عصر. این یک فرصت نادر برای دیدن کامل دامنه Gabo را کار تجربی در مجسمه سازی, نقاشی, نقشه و پروژه های معماری. این نمایشگاه ارائه می دهد یک چشم انداز تازه در Gabo پیشگامانه عمل و نشان می دهد که چگونه این رویایی از دوران خود شد اساسی به تحولات در قرن 20th هنر است.

HAEGUE یانگ: STRANGE ATTRACTORS
24 OCT 2020 – 3 مارس 2021

تیت St Ives را مرحله بریتانیا بزرگترین نمایشگاه تاریخ جشن توسط هنرمند کره جنوبی Haegue یانگ (b.1971). مشهور برای ایجاد محیط همهجانبه از طیف متنوعی از مواد یانگ مجسمه و تاسیسات صنعتی اغلب با استفاده از ساخته شده اشیاء در هم آمیخته با کار فشرده و صنایع دستی مبتنی بر فرآیندهای. این فرآیند منعکس بت پرست فرهنگ و ارتباط عمیق با فصلی آداب و رسوم در رابطه با پدیده های طبیعی است.
پشتیبانی شده توسط Henry Moore بنیاد و Institut für Auslandsbeziehungen.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب