تیلور سویفت خواستار سرنگونی تنسی 'نژادپرستانه' و 'بد' مؤتلفه مجسمه

تیلور سویفت هیچ علاقه ای به حفظ و حفاظت از مجسمه های نژادپرستانه رهبران. در طولانی توییتر موضوع ارسال شده در ج

توسط NEWSCENTERALS در 24 خرداد 1399

تیلور سویفت هیچ علاقه ای به حفظ و حفاظت از مجسمه های نژادپرستانه رهبران. در طولانی توییتر موضوع ارسال شده در جمعه خواننده را محکوم کرد چند "نژادپرستانه" بناهای تاریخی در ایالت تنسی است.

به عنوان اعتراضات فوران در سراسر کشور در حمایت از زندگی ماده و خواستار عدالت برای سیاه و سفید آمریکایی به قتل توسط پلیس, مجسمه های مختلف نژادپرستانه آمار و ارقام بسیاری از آنها متفق رهبران باید سرنگون شود. به عنوان یک نتیجه از یک بحث را آغاز کرده است به خشم در مورد این آثار' اهمیت تاریخی به عنوان برخی از کشورهای نذر برای تعمیر و جایگزین کردن آنها—با وجود خشونت و تعصب آنها را نمایندگی کند.

"با توجه به پایین کشیدن مجسمه نیست رفتن به رفع قرن سیستمیک ظلم و خشونت و نفرت که مردم مجبور به تحمل" سویفت نوشت: "اما ممکن است ما را یک گام نزدیک تر به ساخت تمام Tennesseans و بازدید کنندگان به دولت ما احساس امنیت - نه فقط آنهایی که سفید."

به عنوان یک تنسی بومی Swift نوشت در بالا از او موضوع "این باعث می شود من بیمار است که وجود آثار باستانی در کشور ما که جشن نژادپرستانه چهره های تاریخی که بدی همه چیز است."

در میان کسانی که چهره او گفت: در حال ادوارد Carmack و ناتان بدفورد فارست.

تنسی دولت قول داده است به جای سرنگون مجسمه سفید supremacist ناشر و سیاستمدار ادوارد Carmack که در میان چیزهای دیگر نوشت قطعه در حمایت از مجازات و اراذل و اوباش که سوخته دفتر روزنامه و نویسنده ایدا B. چاه که تا به حال نوشته شده قطعات مخالفت با مجازات.

به عنوان سریع قرار داده و آن را در چاه که "در واقع شایسته یک قهرمان مجسمه برای کار پیشگام در روزنامه نگاری و حقوق مدنی است." جایگزینی Carmack مجسمه او افزود: "اتلاف بودجه دولت و اتلاف فرصت برای انجام کار درست است."

بدفورد فارست Swift نوشت: "به یک تاجر برده و اولین گرند جادوگر از Ku Klux Klan که در طول جنگ داخلی در سوریه و قتل عام ده ها تن از سربازان اتحادیه در ممفیس." او سپس به اشتراک گذاشتن یک لینک به یک داستان امروز منتشر شده توسط The Daily Beast در ناتان بدفورد فارست سوارکاری, مجسمه, شاید شنیع ترین مؤتلفه دولت تا کنون.

"مجسمه خود را هنوز هم ایستاده و ژوئیه 13 و 'ناتان بدفورد فارست روز'" سویفت ادامه داد. "با توجه به فشار اجتماعی دولت در تلاش است به ابطال این Tennesseans ممکن است دیگر به معده آن است. انگشتان عبور."

برای سال, سریع اجتناب با استفاده از پلت فرم خود را به صورت آشکارا سیاسی باعث می شود. اما به تازگی او را تبدیل به بیشتر به خصوص در مسائل مربوط سفید برتری. این ممکن است چیزی برای انجام با این واقعیت است که برای سال در alt-حق تلاش کرده اند برای شرکت در انتخاب او به عنوان نمادین "آریایی الهه." در این نقطه, اما, سویفت نمایش ساخته شده اند با صدای بلند و روشن است.

"ما نیاز به عطف به ماسبق تغییر وضعیت از افرادی که تداوم شنیع الگوهای نژادپرستی از 'قهرمانان' به 'خائنانی'" سویفت نوشت جمعه. "و خائنانی سزاوار نیست مجسمه. من askingthe کنگره کمیسیون و تنسی تاریخی کمیسیون لطفا در نظر گرفتن پیامدهای چگونه مضر آن خواهد بود به ادامه مبارزه برای این آثار تاریخی."

"هنگامی که شما در مبارزه برای افتخار نژادپرستان" او به این نتیجه رسیدند: "شما نشان می دهد سیاه Tennesseans و همه متحدان خود که در آن شما ایستاده و شما همچنان این چرخه صدمه دیده است. شما نمی توانید تاریخ را تغییر دهید اما شما می توانید این را تغییر دهید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن