تیلور سویفت می رود Indie در تعجب خیره کننده آلبوم "فرهنگ عامه" —و تماس های خارج Gaslighters و اسکوتر براون

With نیمه شب رها از فرهنگ عامهتیلور سویفت, تعجب هشتمین آلبوم استودیویی ستاره پاپ نشان میدهد که افراد واقعا فقط

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

With نیمه شب رها از فرهنگ عامهتیلور سویفت, تعجب هشتمین آلبوم استودیویی ستاره پاپ نشان میدهد که افراد واقعا فقط مثل ما—افسرده و بی حوصله در قرنطینه. در عین حال در حالی که بقیه از ما یادگیری به پخت نان موز و تلاش برای به یاد داشته باشید برای قرار دادن شلوار برای زوم جلسات سویفت مشغول نگه داشته با تولید 16 آهنگ آلبوم حاوی برخی از بلند پروازانه ترین آهنگسازی به تاریخ.

فرهنگ عامه کاهش یافته و کمتر از 24 ساعت پس از سویفت برای اولین بار اعلام کرد این پروژه در Instagram شنبه صبح. همراه با یک شبکه سیاه و سفید عکس های نوازنده ایستاده pensively در جنگل او نوشت: "امشب در نیمه شب با من بود با انتشار کل من با نام تجاری جدید آلبوم ها آهنگ من ریخت و همه هوی و هوس و رویاها و ترس و تفکرات به."

همه چیز در مورد بدون سر و صدا آشکار نشان داد که این امر می تواند یک نمونه T-Swift آلبوم rollout. برای یک چیز, 30 ساله خواننده بدنام است برای prefacing او منتشر شده با ماه های مرموز, عید پاک, تخم مرغ پر شده, رسانه های اجتماعی پست های که ترک طرفداران flurrying به رمزگشایی آلبوم عناوین و منابع به exes. آلبوم هنر نیز نشانه یک مسیر جدید برای سریع با اسکلتی خاکستری درختان نما تضاد کامل با آب نبات های رنگی نقاشی با مداد رنگی, انفجار که به همراه آخرین آلبوم 2019 را عاشق.

در Instagram اعلام, او توضیح داد که او نوشت و ثبت موسیقی "در انزوا" و درون گرایی را نشان می دهد. از دست رفته هستند و زبان-در-گونه pop anthems کامل از تماس استراحتی که سریع به طور معمول sprinkles در بین پیانو تصنیف. به جای فرهنگ عامه است مقهور و غم انگیز اجازه می دهد سویفت achingly ترانه معطل. (این heartrending love song "نامرئی رشته" یک standout.)

همکاری با ملی هارون Dessner و عامیانه هنرمند Bon Iver آلبوم احساس می کند مانند یک موسیقی رندر از کسی قرنطینه دفتر خاطرات. این است که بعد از همه دقیقا لحظه ای برای sparkly ورزشگاه-آماده موسیقی رقص. و هر چند انتخاب از همکاران ممکن است در ابتدا ابرو مطرح شده آن است که در واقع به طور کامل بر روی نام تجاری برای سریع تصمیم می گیرید و پس از فتح کشور و پاپ را به یک ژانر جدید را امتحان کنید.

سویفت شناخته شده و تحسین شده بودن بی رحمانه سرگذشتی در موسیقی بي پروا به دیس کسانی که ستم کرده اند او (ahem, Kanye West) با شوخ نوبه خود از مرحله. فرهنگ عامه روشن است خروج نه تنها در آن سودا, indie در, صدا, اما در تخیلی آزادی سریع طول می کشد با داستان سرایی. در بیانیه ای در توییتر او توصیف Jack Antonoff - و Dessner-تولید پروژه به عنوان یک نوع از مفهوم آلبوم که در آن او است "نوشتن در مورد و یا از دیدگاه مردم من هرگز ملاقات مردم من شناخته شده, و یا کسانی که من آرزو می کنم من تا به حال." برخی از این شخصیت ها عبارتند از "یک تبعید مرد bluffs زمین نیست که خود به خود" و "یک تلخ عذاب نمایش در تشییع جنازه اش افتاده شی از وسواس است."

یکی از slyest با استفاده از این دستگاه رخ می دهد در یک مسیر به نام "بتی" که در نیمه راه از طریق شیرین, قدیمی, تی تی-سبک گفته در مورد یک نوجوان در ارتباط با خواننده نشان می دهد که او در حال بازی یک شخصیت به نام "جیمز." هنوز لحن جاذب—که ویژگی های سریع آواز از آلبوم مانند "بتی یک بار من سوار بر یک اسکیت بورد زمانی که من خانه خود را, آن را مانند من نمی توانستم نفس بکشم—" احتمال می دهد Swifties مقدار زیادی به حدس و گمان در مورد.

او همچنین آزمون محدودیت از داستان سرایی موسیقی در سوم شخص آهنگ "آخرین های بزرگ آمریکایی سلسله" غیر منتظره اکتشاف از تاریخ از او مجلل رود آیلند و مستغلات است که یک بار متعلق به وارث استاندارد نفت ثروت و بعد از خود طرد بیوه است. این شعر با اشاره به کارت بازی با Dalí, استخر پر از شامپاین و یک سگ "رنگ key lime green" در حال اوج عاشقانه تیلور سویفت. این یکی از معدود آهنگ ها در این آلبوم که او به وضوح به حال سرگرم کننده نوشتن در یک نقطه را تحت قافیه "چپ دست" و "می رود" و به نوعی کار ساخت آن.

"'فرهنگ عامه" است مقهور و غم انگیز اجازه می دهد سویفت achingly ترانه معطل."

جالب است که این نیز یکی از چند آهنگ که می توان به وضوح متصل به سوئیفت را تجربه می کنند. در گروه کر او آواز می خواند "وجود دارد می رود اتفاقات این شهر تا به حال دیده می شود / او تا به حال یک زمان شگفت انگیزی باعث خرابی همه چیز است." موضوع دیوانه است که عود در سراسر فرهنگ عامه. فراتر از این واقعیت است که او به نظر می رسد با شناسایی این زن عجیب و غریب که یک بار در زندگی خود را بعد از پیگیری با عنوان "زن دیوانه" خوانده می شود در زمینه های کثیف, عمومی خرید اینترنتی با اسکوتر براون و سابق کمپانی ضبط بیش از استاد ضبط شده است.

ظاهر در باطن از آلبوم "زن دیوانه" است که به طور گسترده مورد gaslighting و مردان weaponizing کلمه "دیوانه" به اخراج زنان است. "هر بار که شما با من تماس دیوانه من دیوانه تر. چه در مورد آن ؟ " او می پرسد در پیش کر. هر چند آن را بسیار ظریف در آن کیفرخواست از براون نسبت به ماه فوریه موزیک ویدئو به صورت "انسان" (که برجسته سویفت در کشیدن به معنای واقعی کلمه شاشیدن روی دیوار, گچ بری با عناوین آلبوم), آهنگ ارائه می دهد بیشتر احساسی نگاه اجمالی به نقش جنسیتی است که در روایت از سوئیفت به مبارزه برای حقوق خود موسیقی است.

اما طرفداران خرده تیلور نیاز به ترس نیست. سریع مطمئن ساخته شده به پرتاب در یک زن و شوهر از مراجع به براون همسر و قایق بادبانی, اثبات این است که اگر او این است که گفتن افراد دیگر داستان در حال حاضر برای انجام یک لعنت به خوبی در آن او است که هنوز هم موسیقی پاپ را حاکم ملکه سایه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن