تیم بایدن می گوید راه پیروزی را می تواند از طریق این ایالت

در یک جلسه مطبوعاتی با خبرنگاران در روز جمعه بعد از ظهر ارشد بایدن کمپین مقامات برشمرد داخلی خود را "روشن" مسی

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

در یک جلسه مطبوعاتی با خبرنگاران در روز جمعه بعد از ظهر ارشد بایدن کمپین مقامات برشمرد داخلی خود را "روشن" مسیر پیروزی با اشاره به زمینه های کلیدی آنها نیاز به محافظت از پیروزی و گسترش به منظور پیروزی در برابر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر.

در میان 16 متحده از جمله در مبارزات انتخاباتی را حساب دیفرانسیل و انتگرال برای موفقیت با 270 آرا مقامات ذکر شده آنچه آنها به عنوان سه battlegrounds, آریزونا و جورجیا و تگزاس به عنوان برخی از بزرگترین نقاط ممکن است گسترش در سال 2020 است.

"من صعودی در مورد آریزونا" مدیر کمپین جن اومالی دیلون گفت: در یک ساعته اطلاعات کسب کردن. "آریزونا یک میدان نبرد دولت برای اولین بار."

استراتژی برای آریزونا شامل متقاعد کردن رای دهندگان که رفت و برای بهداشت ، میت رامنی (R-UT) در سال 2012 و هیلاری کلینتون در سال 2016 به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که کمک کرد کمک به "موج آبی" دموکراتیک خانه رفت و برگشت در سال 2018 است. آن را نیز متکی بر افزایش مشارکت مردم در میان رای دهندگان لاتین و کسانی که زیر 30. مقامات داخلی برآورد نشان می دهد که 15 تا 20 درصد از کل میزان مشارکت در دولت را از لاتین رای دهندگان یک بلوک که بایدن برنده وجود دارد در مقدماتی حزب دموکرات.

فراتر از آن سه متحده بایدن کمپین مشخص شده چندین مناطق دیگر آنها خیال مهم انتخاباتی خود مسیر است. پنج متحدهنوادا, کلرادو, مینه سوتا, ویرجینیا و نیوهمپشایردر حال هدف قرار دادن مناطق که دموکرات ها برنده در سال 2016 باقی می ماند و انتقادی به کمپین ائتلاف در ماه نوامبر مقامات ارشد گفت.

در میان کسانی که در مناطقی که رفت و برای رئیس جمهور سابق باراک اوباما در سال 2008 و یا 2012 اما بدبختانه برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 از افغانستان دیدن, آیووا, ویسکانسین و میشیگان و پنسیلوانیا فلوریدا و کارولینای شمالی و مین که ممکن است راه های رسیدن به موفقیت.

اومالی Dillion گفت: کمپین "کشیدن در پیش رو" در فلوریدا, پنسیلوانیا, میشیگان و ویسکانسین و آریزونا. "اگر ما نگه داشته و این اعداد و ما را نگه داشته و آنها را از طریق ماه نوامبر که ما را در 318 آرا" او گفت:.

"ما معتقدیم که به نفع ما باید یک رویکرد سفارشی در هر میدان نبرد دولت," او اضافه شده است. "وجود دارد هیچ روش برش کوکی. هیچ انتخابات."

مقامات ارشد نیز مشخص شده آنچه به اصطلاح "یمن و ائتلاف" را مانند نقاشی از سه گروه: جوان آفریقایی و لاتین رای دهندگان; حومه, کالج تحصیل رای دهندگان و زنان; و ناراضی رای دهندگان.

"ما اعتقاد داریم که ما را مجبور به انتخاب بین یک گروه و یا گروه دیگری در نظر چگونه ما در حال رفتن به برنده شدن در این" اومالی دیلون گفت.

مبارزات انتخاباتی داخلی نظرسنجی نشان می دهد که 5 نقطه افزایش از سال 2016 با زنان و 3 نقطه با افزایش فارغ التحصیلان دانشگاهی به عنوان مثال بخشی از یک کلید مربوط به حوزه های است که بیشتر حمایت از دموکرات ها از سال 2012. در میان رای دهندگان ناراضی که شامل غیر کالج تحصیل سفید رای دهندگان یقه آبی و کارگران آفریقایی و آمریکایی لاتین و اوباما-مغلوب ساختن پیشی جستن رای دهندگان که بزرگ شده اند کمتر حمایت از دموکرات ها از سال 2016 از افغانستان دیدن اضافی وانت فرصت.

در سال 2016 از 10 درصد از مغلوب ساختن پیشی جستن رای دهندگان رفت برای اوباما در سال 2012. در پرداختن به این مقامات توجه داشته باشید که معاون سابق رئیس جمهور را دیدم "از حمایت قابل توجهی" با این گروه در بازار اولیه از جمله برنده طبقه کارگر رای دهندگان در میشیگان با 14 درصد است.

"این رای دهندگان می تواند برنده توسط معاون رئیس جمهور" اومالی دیلون تاکید کرد.

در پیام جبهه بایدن بالا lieutenants برنامه ریزی برای ساخت قوی ترین امکان مقایسه با مغلوب ساختن پیشی جستن با آن طولانی مدت زمین برای وحدت یک تماس آنها معتقد بودند کمک سوق معاون سابق رئیس جمهور به پیروزی در برابر بیش از یک دوجین مخالفان دموکراتیک اولیه. به ویژه در انتخابات گفت: آنها برنامه ریزی به ویژه مغلوب ساختن پیشی جستن ناتوانی در حفظ بهداشت عمومی و اقتصادی تاثیر COVID-19 همه گیر تحت کنترل است.

"رئیس جمهور دریافت اندازه گیری چگونه آنها دیده می شود در یک بحران" مایک Donilon کمپین ارشد استراتژیست گفت. "آنچه در این کشور دیدم با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در این بحران این بود: او آمادگی برای آن زمانی که آن را آمد. و سپس هنگامی که آن آمد و او موفق به عمل می کنند. او نمی قاطعانه عمل کند. آنچه او انجام داد این بود که او مسدود است."

مرور مجازی کمپین های نجومی در ضخامت از coronavirus شده است یکی از centerpoints از تضاد بین مغلوب ساختن پیشی جستن است که به طور منظم برگزار می شود جلسات مملو از هرج و مرج پخش کابل, اخبار و بایدن که تا حد زیادی محدود شده است به یک livestream پخش از زیرزمین خانه خود را.

مقامات روز جمعه saidthe کمپین انتظار برای ادامه به سطح شیب دار تا آن دیجیتال ظرفیت در روزهای آینده و هفته های خود از جمله debuting جدید livestream پلت فرم بیش از آخر هفته.

مبارزات انتخاباتی خواهد شد که "تعداد قابل توجهی اطلاعیه های آینده بیش از 10 روز آینده," اومالی دیلون گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن