تیم مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر رانندگی در تئاتر تجمعات انتخاباتی پس از Coronavirus خود را نابود گزینه مورد نظر

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است تشنه به برگزاری تجمعات انتخاباتی دوباره. و در میان مبارزات انتخابا

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است تشنه به برگزاری تجمعات انتخاباتی دوباره. و در میان مبارزات انتخاباتی خود و کاخ سفید مشاوران یک راه حل ممکن است بحث شده است که می تواند اجازه می دهد برای چنین MAGA تجمعات حتی در میان همه گیر جهانی: بیشتر از بین رفته, روستایی سنت رانندگی در سینما.

با توجه به سه نفر آشنا با مباحث اولیه تهمت مشاوران و فعالان صرف هفته کاوش جایگزین برای استاندارد تهمت 2020 رالی است که می تواند اجازه می دهد برای اجتماعی فاصله در حالی که هنوز هم اجازه می دهد برای یک تعداد نسبتا کمی از شرکت کنندگان. بسیار تمرکز شده است در آلاینده هوای سالن از جمله زمینه های زیادی. و یکی از ایده های بالا برای این coronavirus دوران راهحل است که در حال حاضر شناور خواهد تکیه بر repurposing drive-ins سیاسی جمع آوری است.

در چنین سناریویی مغلوب ساختن پیشی جستن-محبت شرکت کنندگان را جمع کردن در اتومبیل خود را و نیاز به بیشتر باقی می ماند در وسایل نقلیه خود را مربوطه به عنوان رئیس جمهور خطاب آنها را در فرد از, هوای آزاد, مرحله.

یکی از سه منبع ارشد دولت گفت: آنها قصد داشتند در تبادل آن به طور مستقیم به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان اوایل هفته آینده. روشن است که اگر مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده است که هیچ راز در مورد عشق خود را بسته بندی شده عرصه به صورت خصوصی وزن در رانندگی-در تئاتر ایده است. اما او نشان داد که او می خواهد به عقب بر گردیم در جاده ها به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

افراد نزدیک به تهمت و درون خود را از انتخاب مجدد تلاش امید است که برخی از نسخه بزرگتر و غیر مجازی کمپین رویداد که در آن رئیس جمهور است headliner اتفاق می افتد در طول ماه های تابستان گرمتر به عنوان دولت همچنان در شارژ خود را به استراحت دستورالعمل های فدرال و تشویق "باز کردن" دولت و اقتصاد ایالات متحده. اما کسانی که درگیر اذعان کرد که آنها در رحمت ویروس با توجه به شایع نگرانی عمومی ایمنی و بهداشتی هنوز هم در حال افزایش مرگ و میر و بینی که coronavirus می تواند یک چرا تولید نسل اگر اجتماعی فاصله به پایان می رسد بیش از حد به سرعت.

در خارج از غرب بال و مبارزات درایو ایده به نظر می رسد برداشتن برخی از بخار.

"رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک مبارز. پیدا کردن راه های جدید برای او به اتصال به طور مستقیم با رای دهندگان خواهد بود بسیار مفید برای مبارزات انتخاباتی خود را. انتخاب درایو در تئاتر به عنوان یک محل تجمع حس می کند کامل" گفت: Ed Brookover که در خدمت به عنوان یک ارشد تهمت مشاور در طول سال 2016 مسابقه.

در حالی که رانندگی در تئاتر—که دیده می شود یک تجدید حیات در طول coronavirus—اجازه می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن توانایی را به منظور جلب یک جمعیت با کاهش احتمال جمع شدن coronavirus کانون وجود دارد برخی از جنبه های منفی است. برای استارت وجود ندارد و تمام است که بسیاری از سالن های تئاتر چپ در کشور است.

با توجه به ایالات رانندگی در تئاتر انجمن صاحبان اخیر داده بودند 305 رانندگی در تئاتر در ایالات متحده آمریکا با 549 صفحه نمایش. برخی از کسانی که در تئاتر هستند در نوسان آمریکا -- پنسیلوانیا 45 و اوهایو 44 در هر انجمن تعداد از اواخر سال 2019—اما آنها اغلب مرکزی واقع شده است. و در ظرفیت های خاصی drive-ins مناسب می تواند حدود 1000 اتومبیل, هر چند برخی از این مکانهای کوچک به حداکثر مجاز به کم صدها نفر به کروناویروس گسترش یافته است.

سپس این سوال مطرح است که چگونه آن را به کار لجستیکی. چگونه شما رسیدگی تجارت, مواد غذایی و در دسترس بودن دستشویی با خیال راحت ؟ چه اتفاقی می افتد اگر یک شرکت کننده در یکی از این حوادث می شود overzealous بوق خود شاخ? چه اتفاقی می افتد اگر ماشین اجرا از باتری ؟ چگونه خواهد the Secret Service و بررسی امنیت وسایل نقلیه و اطمینان از ایمنی از رئیس جمهور ؟

به عنوان آن را واضح تر می شود که در سال 2020 انتخابات خواهد بود غرق coronavirus این نوع از سوالات به طور فزاینده ای در حال کاوش توسط کمپین برنج. که به ویژه در میان برگ برنده تیم است که به جای یک رئیس جمهور که ساخته شده است روشن است که تلاش برای پرش شروع به شتاب گیری روند رشد اقتصاد آمریکا و تحمیل یک حس بازگشت حالت عادی این سال است خود را در اولویت قرار داده و حتی به عنوان بسیاری از اطلاعات خود را در کاخ سفید در حال بررسی نشان می دهد که انجام این کار به سرعت بیش از حد می تواند منجر به فاجعه در طول این سال انتخابات.

بررسی های اخیر در هر دو عمومی و داخلی تیم مغلوب ساختن پیشی جستن داده ها به طور مداوم نشان می دهد رئیس جمهور انتهایی presumptive 2020 دموکراتیک نامزد جو بایدن از جمله در بحرانی متحده است که می تواند باعث شکستن و یا خود را از انتخاب مجدد چشم انداز. انواع تهمت همکاران و مشاوران به او هشدار داده بود که عملکرد او به ویژه در دوربین جلسات مطبوعاتی است که او در شرایطی از حوادث مانند 2020 تظاهرات شدند کشیدن پایین نظرسنجی شماره و بهره گیری معاون رئیس جمهور بایدن.

"این coronavirus را تصویب و رئیس جمهور است که به دنبال به جلو به گرفتن دوباره در مبارزات انتخاباتی و برگزاری تظاهرات" مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین ارتباطات مدیر تیم Murtaugh گفت: در ماه گذشته. Murtaugh همچنین گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان در آن زمان که "ما به عقب بر گردیم به آن تظاهرات. هرگز ترس رئیس جمهور است که برخی از ما در حال رفتن به عقب وجود دارد صحبت کردن به طور مستقیم به مردم آمریکا."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن