Telefónica به ارمغان می آورد آن صفر تولید گازهای گلخانه ای هدف رو به جلو به 2030

روز جهانی محیط زیست 2020 - ساختمان پایدار آینده انجل Vilá اعلام کرد که Telefónica را در رسیدن به هدف خود از خا

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

روز جهانی محیط زیست 2020 - ساختمان پایدار آینده

انجل Vilá اعلام کرد که Telefónica را در رسیدن به هدف خود از خالص صفر تولید گازهای گلخانه ای در آن چهار بازار اصلی تا سال 2030 در ابتدا برنامه ریزی شده برای سال 2050. این تجدید نظر می آید پس از دستیابی به 50 درصد کاهش جهانی تولید گازهای گلخانه ای CO2 در سال 2019 انجام در پیشبرد این شرکت هدف برای سال 2025 است.

Telefónica را COO اعلام کرد که این هدف در روز جهانی محیط زیست در زمینه جهانی COP26 مسابقه به صفر کمپین که با حمایت از GSMA با هدف بسیج تلاش های مشترک از شرکت های کشور و سرمایه گذاران برای رسیدن به صفر خالص کربن.

"Telefónica می خواهد برای حمایت از این مسابقه به صفر کمپین به سرعت از این فرصت برای رسیدن به خالص صفر گازهای گلخانه ای به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است" توضیح انجل Vilá. "دیجیتال شدن دستگاه ضروری است به decarbonise اقتصاد است و بخشی از راه حل است. دیجیتال راه حل های ما ارائه می دهیم مشتریان و همچنین بهره وری بیشتر از شبکه های ما در حال کمک به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای".

بحران تولید شده توسط Covid19 فرصتی است برای سرعت بخشیدن همراه با تمام, اجتماعی, اقتصادی و کسب و کار عوامل انتقال به کم کربن سبزتر بیشتر مرفه و سالم اقتصاد است. اتصال ثابت شده مهم در این فرایند به دیجیتال شدن دستگاه است که کلید به وظیفه decarbonising اقتصاد است. به لطف استفاده از Telefónica دیجیتال خدمات توسط مشتریان خود را در سال 2019 به تنهایی این شرکت اجتناب 3.2 میلیون تن CO2 در سراسر جهان به طوری که برای هر تن ساطع شده از آن را نجات داد و در مجموع 3.3. این هدف برای سال 2025 است برای جلوگیری از 10 تن CO2 برای هر تن ساطع شده.

Vídeo https://youtu.be/7gnRPENTAYE

پست https://www.telefonica.com/es/web/press-office/-/telefonica-s-contribution-to-a-green-recovery



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن