Telefónica تحکیم این IoT بازار در اسپانیا با بیش از 2.6 میلیون خطوط و استقرار در سراسر کشور

اپراتور ثبت 12.4% در سال در سال افزایش دهد در پایان سه ماهه اول سال 2020 است.آن IoT پوشش شامل هر دو مناطق شهری

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399
  • اپراتور ثبت 12.4% در سال در سال افزایش دهد در پایان سه ماهه اول سال 2020 است.
  • آن IoT پوشش شامل هر دو مناطق شهری و روستایی می رسد و 100% در مناطق مانند مادرید و والنسیا
  • به عنوان یک عنصر مشخص دو ممکن است اعضای فن آوری (NB-IoT و LTE-M) را می توان در Telefónica نمونه کارها و همچنین eSIM کارت های سازگار با جدید IoT connectivities.
  • آن IoT سرمایه گذاری در پروژه های برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی و کاهش اثرات زیست محیطی بالغ 1.6 M یورو در سال 2019.
  • از طریق TheThinx آزمایشگاه که در آن شرکت ها می توانند آزمون خود را IoT راه حل Telefónica ایجاد یک اکوسیستم متخصص IoT همکاران.

Telefónica است تحکیم IoT بازار در کشور اسپانیا با افزایش تعداد خطوط فعال و به کارگیری از این فناوری در سراسر کشور است. در پایان سه ماهه اول سال 2020 آن را به حال بیش از 2.6 میلیون IoT (اینترنت اشیاء) خطوط شکل است که نشان دهنده یک سال در سال افزایش 12.4%.

در موازات بالا رشد Movistar همچنان به گسترش خود IoT پوشش و دیدار با مشتریان خود نیاز به رسیدن به مناطق شهری و روستایی در سراسر کشور است. در واقع برخی از مناطق مانند مادرید و والنسیا را پوشش 100 ٪ با توجه به تقاضای بالا برای IoT راه حل وجود دارد. به ملاقات های خاص و نیازهای فوری مشتریان خود Telefónica می تواند به سرعت استقرار فن آوری های مورد نیاز برای پروژه های خود را.

فناوری صحبت اپراتور ارائه می دهد NB-IoT (باند باریک IoT) و LTE-M (Long-Term Evolution برای ماشین آلات) راه حل های آنها به عنوان مکمل و آنها هر دو مناسب برای استفاده خاص موارد است. NB-IoT است که مناسب ترین برای توده IoT استفاده کنید (سنسورهای تله متری و غیره.) و LTE-M بهتر است برای استفاده می کند که نیاز به تحرک است.

Telefónica نیز eSIM کارت های که سازگار با جدید IoT connectivities به عنوان یک افتراق عنصر به خصوص با هدف تله متری صنعت و شهرهای هوشمند با استفاده از موارد که نیاز به دراز مدت استقرار بالقوه متضمن تغییر اپراتور.

در سال گذشته Telefónica به کار کرده است در چهار خط از IoT پروژه های حمل و نقل هوشمند, صنعت, انرژی و خرده فروشی) که همه آنها با داشتن اثرات مثبت زیست محیطی. در نتیجه, به عنوان مثال, مجموع پس انداز زمانی با انرژی هوشمند در میان IoT مشتریان بالغ 1GWh سال گذشته است.

به طور مشابه, آن IoT سرمایه گذاری در پروژه های برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی و کاهش اثرات زیست محیطی بالغ 1.6 M یورو در سال 2019.

برخی از Telefónica مهم ترین پروژه های IoT در سال گذشته شامل اتصال از 4000 برقی موتور سیکلت از Muving یکی از اصلی motosharing شرکت در اسپانیا است که در حال گسترش در سراسر 10 اروپایی و آمریکایی شهرستانها و توافق مشترک شامل HUMANoX راه اندازی و Club Atlético Osasuna برای استفاده از HX50 شین نگهبانان ساخته شده از فیبر کربن با سنسور هوشمند است که با ارائه هزاران نفر از داده ها بر روی بازیکنان در سلامت و عملکرد در آموزش و رسمی مسابقات. Telefónica نیز فراهم می کند IoT ارتباطات به نستله حرفه ای قهوه راه حل اجازه می دهد برای نظارت بر پارامترهای مختلف بهینه سازی آن تجربه مشتریان و افزایش بهره وری کسب و کار.

در نهایت Telefónica تبدیل به یک نیروی محرکه یک اکوسیستم متخصص IoT همکاران از طریق آن TheThinx آزمایشگاهی که در آن شرکت ها می توانند در آزمون هر اینترنت از چیزهایی پروژه با استفاده از هوش مصنوعی و Blockchain راه حل.

همراه با آن امنیت سایبر و ابر خدمات IoT/بزرگ خدمات داده شده اند گنجانیده شده جدید Telefónica تکنولوژی یک واحد است که با Telefónica به دنبال افزایش رشد این خدمات دیجیتالی که در چنین تقاضای بالا در میان شرکت ها و با کدام هدف آن تولید 2,000 میلیون یورو از درآمد اضافی در سال 2022.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن