Telefónica سبب اسپانیایی SME را با مایکروسافت خدمات ابری

توافق بین دو شرکت تسهیل دیجیتال شدن دستگاه از کسب و کار تسهیل و تامین مصرف از ابر عمومی و ایجاد یک مشاوره و خد

توسط NEWSCENTERALS در 8 مرداد 1399
  • توافق بین دو شرکت تسهیل دیجیتال شدن دستگاه از کسب و کار تسهیل و تامین مصرف از ابر عمومی و ایجاد یک مشاوره و خدمات مهاجرت به ابر محیط زیست در اسپانیا.

به عنوان بخشی از استراتژی خود را برای کمک به بنگاههای کوچک و متوسط, رفتن, دیجیتال, Telefónica Empresas و acens گروه شرکت متخصص در خدمات ابر راه اندازی یک مجموعه جدیدی از خدمات که ساده به استفاده از ابر عمومی توسط شرکتهای کوچک و متوسط که می خواهند به کار در یک محیط ابر اما خود را ندارند تیم فنی برای کمک به آنها را انجام دهد.

شش ماه پس از مایکروسافت و Telefónica استراتژیک امضا توافق برای باز کردن یک مرکز داده در منطقه در اسپانیا برای کمک به سرعت بخشیدن به کشور های دیجیتال رقابت این دو شرکت های چند ملیتی باید تعریف مشترک خدمات است که آنها را پیاده سازی به کمک به حذف موانع ورود است که اسپانیایی شرکتهای کوچک و متوسط چهره زمانی که آنها شروع به digitise.

این خدمات جدید در دسترس از طریق TuNegocioEnLaNubeTelefonica.com خواهد بود و پشتیبانی حرفه ای متخصص در خدمات ابری خواهد شد که توصیه به شرکت در سفر خود به ابر:

  • سرور لاجوردی توسط acens: اجازه خواهد داد که شرکتهای کوچک و متوسط به طور مستقیم به مدیریت سرور های خود را, اما بدون نیاز به مدیریت ابر محیط زیست است. در این راه هر شرکت قادر خواهد بود برای انتخاب مناسب ترین سرور با توجه به منابع محاسباتی آنها نیاز دارید و قیمت است که به بهترین وجه مناسب. علاوه بر این, آنها قادر خواهند بود آن را در مقیاس مستقل به عنوان کسب و کار خود را رشد می کند از طریق گسترش سرور خود را در مزرعه و یا در حال پشتیبانی شده توسط acens' تیم فنی از طریق خدمات مدیریت ،
  • پروژه های لاجوردی توسط acens: خدمات طراحی شده برای کسانی که شرکتهای کوچک و متوسط که در حال حاضر در حال کار در یک محیط ابر اما می خواهم برای مهاجرت به یک ابر با ویژگی های پیشرفته و یا برای کسانی که هنوز به طور کامل بهره از یک ابر محیط زیست است . در هر دو مورد acens ارائه می دهد end-to-end خدمات به آنها توصیه می کنند در طول فرایند کمک به آنها در مهاجرت و مدیریت محیط ابر به راه اندازی چند سایت در محیط های VDI دسکتاپ های مجازی و یا مایکروسافت IaaS + PaaS محیط.

مزایای استفاده از این خدمات جدید عبارتند از:

  • Pay-per-استفاده از
  • انطباق محیط کار نسبت به تحرک و کار از راه دور
  • ساده سازی زیرساخت ها و مجوز
  • امکان تکمیل تکرار از محیط های تولید و حیاتی کسب و کار برنامه های کاربردی (مانند هوش مصنوعی یا Big Data) در یک روش ساده و در دسترس و امن راه است.

با این قوی گزاره Telefónica همچنان در طول مسیر تعریف شده توسط آن Telefónica تقسیم فن آوری ساخت تمام خدمات ابری در بازار موجود برای شرکتهای کوچک و متوسط از جمله Microsoft Azure. این است که از طریق امضای توافق نامه با جهان پیشرو ارائه دهندگان این فن آوری و همچنین تسهیل اجرای آنها و استفاده کنید با تشکر از قابلیت های جدید و ویژگی های که ارائه پشتیبانی به شرکتهای کوچک و متوسط در یک متمرکز شیوه و زبان مادری خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب