Telekom: جدید تمرکز کسب و کار ارائه می شود مشتری ارزش

به تغییرات استراتژیک برای Deutsche Telekom به مشتریان کسب و کار اعلام کرد در ماه دسامبر 2019 توسط Adel Al-صالح

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

به تغییرات استراتژیک برای Deutsche Telekom به مشتریان کسب و کار اعلام کرد در ماه دسامبر 2019 توسط Adel Al-صالح مدیر عامل شرکت T-Systems آمده به اثر در تاریخ 1 ژوئیه سال 2020 است. به عنوان بخشی از تحول T-Systems, Adel Al-صالح اعلام کرد این شرکت تمرکز بر روی آن و راه حل های دیجیتالی و ادغام T-Systems' خدمات مخابراتی به Telekom آلمان B2B واحد.

در نتیجه 3,000 T-Systems کارکنان در آلمان که مسئول مخابرات و بخش عمومی برای انتقال به یک شرکت تابعه از Telekom آلمان. در خارج از آلمان Deutsche Telekom ایجاد کرده است بیش از یک دوجین جدید شرکت ملی محلی برای ارتباطات کسب و کار. در 24 کشور 5,000 اضافی T-Systems کارکنان در حال انتقال به شعب Telekom آلمان. Deutsche Telekom نیز در بسته بندی آن کسب و کار بین المللی اپراتورهای شبکه (Deutsche Telekom جهانی حامل) و مدیریت بین المللی شبکه (Network Infrastructure). به عنوان یک نتیجه بزرگ و کوچک کسب و کار مشتریان و شرکت های چند ملیتی خدمت خواهد شد در سراسر جهان با یکپارچه ارتباطات از راه دور, نمونه کارها از Telekom Deutschland GmbH. "در Telekom آلمان یکپارچه ارتباطات واحد برای مشتریان کسب و کار از کوچک به بزرگ به عنوان به خوبی به عنوان نوآورانه راه حل های دیجیتالی و آن را به صورت کوچک و متوسط ایجاد خواهد شد. دانش و فرآیندهای جریان را با هم. ما در حال از بین بردن واسط و انتقال نقاط و ساخت سرویس فرآیندهای سازگار" توضیح می دهد که هاگن Rickmann مدیر عامل Telekom آلمان. "این بحران به ارمغان آورده است در مورد جهش قابل توجهی رو به جلو برای دیجیتالی. دیجیتال تغییر و تحول است و به دست آوردن شتاب در یک سرعت بسیار زیاد. در طول این بحران ما بیمه ما ادعا می کنند به عنوان پیشرو دیجیتایزر در بخش SME با ارائه در کوتاه مدت متوجه."

T-Systems تمرکز را قادر می سازد تا تاثیر بیشتری

رسمی انتقال از عملیات در حال وقوع است به عنوان برنامه ریزی شده در 1st جولای سال 2020 تراز وسط قرار دارد با این نسخهها کار شورای توافقنامه شش ماه پیش. T-Systems را به تمرکز بر روی فن آوری اطلاعات و راه حل های دیجیتالی برای Deutsche Telekom زیادی از مشتریان در سراسر جهان.

"امروز رقمی چالش ها نیاز به یک رویکرد سیستم. از زنجیره تامین به, بهداشت و درمان, تحرک به خدمات عمومی – تاج همه گیر کرد و نشان داد که چگونه همه چیز به هم پیوسته است می گوید:" عادل الجبیر صالح. "جدید T-Systems اهداف این چالش ها با اعتماد نتیجه گرا رویکرد که بر اساس آن ما دیرینه روابط مشتری ساخته شده است."

T-Systems همچنان بزرگترین آن ارائه دهنده خدمات در آلمان و پیشرو در بازار بین المللی پخش. جدید موقعیت تیز T-Systems' تمرکز بر توسعه و پیاده سازی یکپارچه سازی و بهره برداری از خصوصی و دولتی زیرساخت و برنامه های کاربردی از جمله استراتژیک دیجیتالی و مربوط به تحول راه حل.

یکی دیگر از ویژگی های جدید در T-سیستم های خود را قوی تر صنعت در جهت حل توسعه و فروش. به عنوان رهبر بازار در صنعت خودرو و بخش عمومی برای دهه T-Systems خواهد اهرم بینش عمیق و قابلیت تقویت رهبری در مراقبت های بهداشتی خرده فروشی و تدارکات و بانکداری و بیمه و تولید دارو و مواد شیمیایی است. به این منظور این شرکت با تاسیس تیم از کارشناسان برای هر یک از این صنایع است.

T-ترکیب سیستم اتصال از Telekom هسته کسب و کار با دیجیتال جدید ، این شرکت خود را باز Telekom ابر و مشارکت با hyperscalers مانند, مایکروسافت, AWS و گوگل هستند که پایه و اساس فردی و خصوصی و عمومی و یا لبه ابر محیط به صورت دیجیتال شرکت از آینده است. T-Systems همچنان به سرمایه گذاری در آن خدمات مدیریت قابلیت با hyperscalers آوردن آن ثابت manged خدمات ابزار و شیوه ها و تخصص به چند ابر محیط. امنیت مرکز عملیات و راه حل های امنیتی مانند قرمز Security Shield شرکت های فعال در سراسر جهان به کار ایمن مطابق با بالاترین استانداردهای. در برابر این پس زمینه, T-Systems ارائه می دهد فن آوری های که به صورت بلوک های ساختمان از نوآورانه دیجیتالی: دیجیتال دوقلو IoT hub هوش مصنوعی مبتنی بر اتوماسیون blockchain. علاوه بر این, تی-سیستم های ارائه خدمات مشاوره ای بر اساس صنعت در عمق دانش و بیش از 4000 SAP کارشناسان در سراسر جهان است.

"تاج هشدار برنامه که T-Systems مسئول راه اندازی نمایندگی از گروه نمونه آنچه ممکن است با این تمرکز همراه با چابکی و نوآوری" می گوید: T-Systems مدیر عامل Adel Al-صالح



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب