Telestream اعلام بهتری آگهی-ID ادغام به اعتبار و اطمینان از درست قرار دادن آگهی

Telestream® پیشرو در ارائه دهنده اتوماسیون گردش کار, مدیا پردازش نظارت بر کیفیت و تست و اندازه گیری از راه حل

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

Telestream® پیشرو در ارائه دهنده اتوماسیون گردش کار, مدیا پردازش نظارت بر کیفیت و تست و اندازه گیری از راه حل ها برای تولید و توزیع تصویری امروز خود را اعلام کرد جدید Vantage آگهی-شناسه یکپارچه سازی. آگهی ID صنعت استاندارد برای شناسایی تبلیغات دارایی در تمام سیستم عامل های رسانه های. برتری آگهی-شناسه یکپارچه سازی را قادر می سازد بهتری برای اعتبارسنجی که درست تبلیغات هستند که در جای مناسب در زمان مناسب است.

از ویژگی های جدید می توان یکپارچه به هر استاندارد بهتری گردش و می تواند مورد استفاده قرار گیرد به عنوان بخشی از تجاری نقطه مصرف برای تلویزیون و یا کابل عملیات. کاربران به سادگی خود را وارد کنید آگهی-ID اشتراک اطلاعات به برتری که پس از آن به طور خودکار سیاهههای مربوط به خود را تبلیغ-شناسه حساب. برتری با استفاده از پیشرفته فراداده مطابق به اعتبارسنجی که درست تبلیغ است که هنگامی که و که در آن باید. آگهی ID را می توان تعبیه شده در محتوای بیشتر در به حداقل رساندن اشتباهات در پیکربندی و ردیابی دارایی است. در صورت وجود اختلاف بین داده های ارائه شده توسط فروشنده و یا شرکت های توزیع و تبلیغ-ID فراداده می توان آن را یافت و اصلاح شده با استفاده از این ادغام ،

"این Telestream و آگهی ID ادغام ساده سازی گردش کار با کاهش نیاز به rekey اطلاعات مربوط به یک مدرک معتبر آگهی-کد شناسه" گفت: Scott Matics مدیر مدیریت محصول Telestream. "آن را نیز فراهم می کند استاندارد ابرداده به Telestream و دیگر اعضای زنجیره تامین است که می تواند اهرم داده ها به بهتر اطمینان حاصل شود که صحیح تبلیغ در حال رسیدن به حق مصرف کننده است. برتری آگهی-ID ادغام تنها سیستمی است که می تواند بررسی تبلیغات در این خودکار مد. و مهمتر از همه این تضمین می کند که تبلیغات در بازی زمانی که و که در آن آنها قرار است."

این ادغام کاربران کمک می کند تا حرکت به دور از ISCI و به جای آن به تبلیغ-ID که اختصاص یک شناسه برای هر آگهی به مطمئن شوید که آن را به یکی از سمت راست. برتری می توانید در حال حاضر به بازگشت به Ad-ID و پرس و جو اگر آن را معتبر آگهی نقطه. اگر معتبر اطلاعات اضافی پایین آورده است از Ad-ID و سیستم های دیگر (مانند سیستم ترافیک).

"در جهان امروز از فایل های مبتنی بر گردش ابرداده همکاری است مهم تر از همیشه گفت:" هارولد S گلر, مدیر اجرایی, Ad ID. "بدون دقیق تبلیغات ابرداده وجود دارد مقدار زیادی از مداخله کتابچه راهنمای کاربر و فرصتی برای خطا. ما مفتخریم که Telestream را برتری سیستم در حال حاضر توانایی بازیابی و اعتبارسنجی استاندارد فراداده مرتبط با معتبر آگهی-کد شناسه و آن را در دسترس برای دیگر اعضای زنجیره تامین به اهرم."

Vantage, Telestream را مقیاس پذیر و نرم افزار-فعال رسانه ای پردازش پلت فرم مدیریت تمام خدمات رسانه ها از دوربین به نقطه توزیع. آن را ارائه می دهد صاحبان محتوا تولید کنندگان و توزیع کنندگان تکمیل تبلیغات قابلیت های. طراحی شده توسط Vantage, TrafficManager کمک می کند تا ساده راه رسانه ها دریافت کرده است و موفق و ارائه می دهد یک راه حل کامل برای تبلیغات و همزمان محتوا. بهتری را در پست تولید کننده خودکار محتوای مونتاژ و تکراری فرآیندهای تولید در حالی که سرعت برای لکه های نامرئی retimes عادی و محتوای آگهی با بدون از دست دادن کیفیت.

برتری آگهی-ID ادغام حال حاضر در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید https://www.telestream.net/trafficmanager/overview.htm.

####

در مورد Ad-ID
آگهی ID صنعت استاندارد برای شناسایی تبلیغات دارایی در تمام سیستم عامل های رسانه های. این سیستم مبتنی بر وب است که یک مرکزی, منبع مطمئن برای صنعت دارایی اطلاعات شناسایی و تضمین می کند که تمام دارایی های تحویل داده شده به درستی به رسانه ها و مصرف کنندگان است. آگهی شناسایی سرمایه گذاری مشترک از انجمن آمریکایی از آژانس های تبلیغاتی (4A) و انجمن ملی تبلیغ (ANA) و در خدمت بیش از 3000 تبلیغ از تمام اندازه ها و بسیاری از آژانس های تبلیغاتی در ایالات متحده است. برای اطلاعات بیشتر ad-id.org و یا به دنبال آگهی-ID در توییتر @Adidentify.

در مورد Telestream
برای بیش از 20 سال Telestream® همواره در خط مقدم نوآوری در این ویدئو دیجیتال میباشد. شرکت توسعه محصولات برای رسانه ها در پردازش و گردش کار ارکستراسیون; ضبط زنده جریان تولید و تصویری تضمین کیفیت و صوتی و تصویری و آزمون راه حل های است که آن را ممکن است به قابل اعتماد دریافت محتوای ویدئو برای هر مخاطب بدون در نظر گرفتن چگونه ایجاد می شود, توزیع و یا بازدید. Telestream راه حل های موجود در محل و یا در ابر و همچنین در هیبرید ترکیب. Telestream بخش خصوصی برگزار شد با دفتر مرکزی شرکت واقع در نوادا شهر وست وود کالیفرنیا و ماساچوست.

برای شرکت و محصول اطلاعات www.telestream.net.

شرکت تجاری و نام محصول اموال از شرکت مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب