تنسی گروه گردشگری و توسعه برنده سوپر آنا رخی جایزه

یک نام تجاری فعال کمپین تنسی گروه گردشگری و توسعه ایجاد شده توسط VMLY&R, برنده جایزه برتر — فوق العاده رخی

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

یک نام تجاری فعال کمپین تنسی گروه گردشگری و توسعه ایجاد شده توسط VMLY&R, برنده جایزه برتر — فوق العاده رخی — در سال 2020 آنا رخی جوایز رقابت است.

این جایزه شد آنا رخی جوایز مجازی نیم روز کنفرانس. 69 طلا و نقره و برنز رخی جوایز ارائه شده به برندها و آژانس های خود را ارج نهادن به بهترین نام تجاری فعال سازی کمپین های بازاریابی از 2019 در سراسر 23 دسته بندی های مختلف. مارک های برنده جایزه های متعدد طلا REGGIES شامل Burger King, Eaton, Frito-Lay, پپسی و OREO.

تنسی کمپین به نام "خنده ردیاب" برنده طلا در خلاقیت و نوآوری دسته و نمایندگی چند رسانه ای رویکرد که شامل مارک محتوای دیجیتال, تبلیغات ایمیل, خارج از خانه, اجتماعی, رسانه های تصویری ، microsites ها و اثرگذارندهها. ایجاد یک "خنده ردیاب" دستگاه کمک خانواده خود را ضبط سرگرم کننده در دولت های مختلف جاذبه ها و اطلاعات تولید که بخش استخراج بازاریابی بینش. تلاش و هدف این بود که به رانندگی علاقه و سفر به تنسی توسط خانواده های تعطیلات است که تحقیقات نشان داد صرف 39 درصد بیشتر در سفر از غیر خانواده مسافران است.

کمپین بودجه بود $500,000–$1 میلیون و نتایج چشمگیر بود: آن سوار تقریبا شش میلیون هتل و پرواز جستجوهای (354 درصد بالاتر از هدف) افزایش hotel تقاضا با 4.2 درصد (11 درصد بالاتر از هدف) و تولید نسبت $142/$1 بازگشت تبلیغ صرف ($42 بالاتر از هدف).

دسته بندی کلی رقابت شامل تجربی دیجیتال/رسانه های اجتماعی, حمایت, تاثیر گذار, برند, هدف, محتوا, B2B و سن خاص مبارزات. این رقابت شامل مبارزات با بودجه اعم از کمتر از 250.000 دلار به بیش از 3 میلیون دلار.

این جایزه به نام رخی در اصل به دلیل انتخاب این نماد نتایج توسط "ساخت ثبت نام نقدی حلقه" با مصرف کنندگان است. 37 سالانه سوپر رخی جایزه به رسمیت می شناسد بالاترین سطح از موفقیت است و تعلق به "بهترین در کلاس" از بیش از 20 طلا رده برندگان.

بیش از 200 قضات — کارشناسان صنعت در مدیر/VP سطح و یا بالاتر به ثمر رساند هر مطلب بر اساس معیارهای زیر:

  • استراتژی است که در خط با بینش و اهداف ؟
  • چه سطح از مفهوم اصالت?
  • چقدر خوب شد این مواد یکپارچه و فعال سازی اعدام ؟ (خاص به دسته)
  • چگونه قوی بودند و به آنها در دستیابی به اهداف کسب و کار? (حجم/سهم/سود)
  • چگونه به خوبی انجام فعال سازی ساخت نام تجاری و چین با نام تجاری به طور کلی?

یک لیست کامل از REGGIE جایزه برندگان را می توان در اینجا یافت نشد: https://www.ana.net/2020ReggieWinners.

در مورد آنا
ارتش ملی افغانستان (ANA (انجمن ملی تبلیغ)'s ماموریت به رشد برای بازاریابی حرفه ای برای مارک ها و کسب و کار و صنعت است. رشد بنیادی است و برای تمام شرکت کنندگان در این اکوسیستم است. آنا به دنبال تراز این منافع با اعمال نفوذ 12-نقطه آنا کارشناسی ارشد دایره دستور کار است که تایید شده و در آغوش توسط ANA هیئت مدیره و جهانی CMO رشد کرد. ارتش ملی افغانستان (ANA عضویت متشکل از تقریبا 1600 داخلی و شرکت های بین المللی از جمله نزدیک به 1000 مشتری به سمت بازاریابان و غیر انتفاعی برای جمع آوری اعانه و 600 بازاریابی ارائه دهندگان راه حل های (اطلاعات علم و فناوری سازمان آگهی ناشران شرکت های رسانه ای و تامین کنندگان و فروشندگان). جمعی ANA شرکت های عضو نمایندگی 20,000 مارک شرکت 50,000 متخصصان صنعت و سرمایه گذاری بیش از $400 میلیارد دلار در بازاریابی و تبلیغات در سال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن