با teradata پشتیبانی از فولکس واگن صنعتی ابر به عنوان شریک

با teradata (NYSE: TDC) ابر داده ها و تجزیه و تحلیل شرکت امروز اعلام کرد که از آن خواهد شد یک شریک فولکس واگن

توسط NEWSCENTERALS در 3 مرداد 1399

با teradata (NYSE: TDC) ابر داده ها و تجزیه و تحلیل شرکت امروز اعلام کرد که از آن خواهد شد یک شریک فولکس واگن صنعتی ابر.

صنعتی Cloud - که در حال توسعه توسط فولکس واگن همراه با Amazon Web Services (AWS) - باز IoT پلت فرم ترکیب داده ها از تمام ماشین آلات و گیاهان و سیستم از تمام امکانات گروه فولکس واگن. با teradata پشتیبانی خواهد کرد فولکس واگن با ارائه مبتنی بر ابر تجزیه و تحلیل داده ها برای بهینه سازی فرآیندهای تولید و رانندگی افزایش بهره وری در گیاهان است.

"ما خوشحال به همکاری با فولکس واگن به عنوان بخشی از این صنعت پلت فرم پیوستن به دیگر شرکت های پیشرو در شکل دادن به آینده دیجیتال تولید می گوید:" Sascha Puljic معاون رئیس جمهور مرکزی اروپا با teradata. "ما مبتنی بر ابر داده ها و تجزیه و تحلیل راه حل فراهم می کند اطلاعات جامع اطلاعاتی و پشتیبانی از فولکس واگن به طور کامل در اعمال نفوذ ارزش داده ها در تولید برای افزایش بهره وری و کیفیت"

هدف از صنعتی ابر است به ادغام شرکت از کل زنجیره ارزش صنعت خودرو ایجاد گسترده شبکه شریک است که سهام اطلاعات و خدمات به طوری که همه همکاران بهره مند شوند - از جمله تامین کنندگان و ارائه دهندگان تکنولوژی, سیستم, فروشندگان فروشندگان مستقل نرم افزار (ISVs) تدارکات ارائه دهندگان و تولید کنندگان.

در آینده همه اطلاعات سنسور ها و دیگر اطلاعات به صورت یکپارچه در ابر مبتنی بر پلت فرم و تجزيه و تحليل با الگوریتم های هوشمند. اطلاعات مربوطه در دسترس خواهد بود به شرکای صنعتی Cloud ایجاد پتانسیل عظیمی برای بهینه سازی تولید و تدارکات فرآیندهای.

به این تلاش با teradata به ارمغان می آورد آن تجربه های گسترده ای در صنعتی IoT تجزیه و تحلیل داده ها و همچنین به عنوان تجزیه و تحلیل پلت فرم - با teradata برتری - که در دسترس است در AWS. تجزیه و تحلیل داده ها از ابر استفاده شده است در طول تولید فولکس واگن به عنوان مثال: بهینه سازی عملکرد و پیاده سازی داده ها مبتنی بر تضمین کیفیت و فعال نگهداری و تعمیرات پیشگویانه.

بهینه سازی تولید و رانندگی در بهره وری

یکی از استفاده اولیه مورد است که ویترین با teradata نقش در حمایت از فولکس واگن تلاش برای بهبود فرآیندهای تولید است تجزیه و تحلیل داده ها از روشهای جوشکاری در ساخت:

  • اولین نقطه جوش داده ها و ابرداده اضافی یکپارچه و تجزیه و تحلیل در با teradata بهتری است.
  • با استفاده از مدل های تحلیلی که شامل آموزش و ماشین آلات با teradata طبقه بندی و پالایش داده ها بر اساس کیفیت های مختلف ،
  • بر اساس نتایج این پایین فرآیندهای بازرسی می توان بهینه سازی شده و نیاز به دوباره کاری می شود به طور خاص اختصاص داده است.
  • نتیجه اعتماد به نفس, مستند با کیفیت از بخش تولید و همچنین افزایش بهره وری تولید و تضمین کیفیت فرآیندهای.

یک مثال دیگر با teradata آینده سهم می آید از یک مجموعه ای از مقدماتی پروژه های در حال کاوش در گروه فولکس واگن: با teradata قادر به شناسایی بیشتر کارایی بالقوه در پروسه های تولید با استفاده از هوش مصنوعی (هوش مصنوعی). تیم مورد تجزیه و تحلیل توالی بهینه سازی به صورت خاص تولید گیاهان در حالی که همچنین در حال توسعه با کیفیت پیش بینی برای فرآیندهای تولیدی و محصولات است.

از جمله موارد استفاده رانده شده توسط با teradata تخصص در تولید فضا نشان دادن قدرت یکپارچه سازی داده ها برای بالا بردن فرآیندهای تولید و افزایش بهره وری.

در مورد گروه فولکس واگن

این گروه شامل دوازده برندها از هفت کشور اروپایی: فولکس واگن خودروهای آئودی صندلی ŠKODA بنتلی بوگاتی, لامبورگینی, پورشه, Ducati, فولکس واگن, تجاری, وسایل نقلیه, اسکانیا و مرد. علاوه بر این گروه فولکس واگن ارائه می دهد طیف گسترده ای از خدمات مالی از جمله فروشنده و مشتری تامین مالی لیزینگ بانکی و فعالیت های بیمه و مدیریت ناوگان.

در مورد با Teradata

با teradata تبدیل چگونه کسب و کار و زندگی مردم از طریق قدرت داده است. با teradata اهرم تمام داده ها همه از زمان بنابراین شما می توانید تجزیه و تحلیل هر چیزی با استقرار در هر نقطه و ارائه تجزیه و تحلیل است که مهم ترین به کسب و کار شما. و ما آن را در محل در ابر و یا در هر نقطه در میان است. ما به این فراگیر داده ها هوش طراحی شده توسط ابر. آن را پاسخ به پیچیدگی و هزینه بی کفایتی امروز رویکرد به تجزیه و تحلیل ترافیک. دریافت پاسخ در teradata.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب