'وحشت' روزنامه کارکنان بودند مجبور به بازگشت به کار. در حال حاضر وجود دارد یک COVID-19 مورد در ساختمان است.

مدیران در کارولینای جنوبی بزرگترین روزنامه خواسته کارکنان به بازگشت به کار در دفتر تمام وقت با وجود نگرانی در

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

مدیران در کارولینای جنوبی بزرگترین روزنامه خواسته کارکنان به بازگشت به کار در دفتر تمام وقت با وجود نگرانی در مورد کوروناویروس. در حال حاضر وجود دارد یک COVID-19 مورد در این مقاله ساختمان.

منابع متعدد گفت: روزانه وحش که پست و پیک بالاتر یو پی اس را به اطلاع کارکنان در روزهای اخیر یک مورد تایید شده در این مقاله چارلستون ، پس از یادگیری این اخبار کارمندان و وحشت زده شدند.

"بیزارند و پریشان و عصبانی" یک کارمند گفت: توصیف خلق و خوی.

پس از Daily Beast, رسید, برای, نظر, روزنامه کارفرمایان تایید coronavirus مورد نگران کارکنان به طور منظم در یک جلسه برنامه ریزی شده. برخی از کارکنان اجازه داده می شود برای بازگشت به کار از خانه, برنامه, کاغذ رهبران گفت. پست و پیک نیست پاسخ به درخواست های متعدد برای نظر.

این پست و پیک شده است یکی از بسیاری از کسب و کار کارولینای جنوبی برای بازگشایی در چند هفته گذشته. اما آن را نیز اجتناب از کار-از-صفحه اصلی اخلاق در آغوش گرفت و توسط بسیاری از شرکت های رسانه ای و روزنامه ها که به تشدید برخی از کارکنان که نگران شده بودند به طور بالقوه آینده در تماس با کروناویروس در یک فضای اداری.

قبل از ژوئن 1 بازگشت به دفاتر و کاغذ کارکنان ساخته شده و نگرانی های خود را شناخته شده به شرکت برنج و بالا سردبیران. به عنوان هیولایی روزانه که قبلا گزارش شده یک پست و پیک نامزدی ویرایشگر اخراج شد برای اجازه دادن به یک مقاله در انتقاد از مقاله تصمیم به نیاز کارکنان برای بازگشت به کار به نظر می رسد در روزنامه جامعه Facebook صفحه.

"مردم وحشت زده" یک کارمند گفت: ممکن است اضافه کرد: "آنها درخواست ما را به خطر سلامتی ما و شاید زندگی ما و آنها حتی نمی خواهد به ما بگویید چرا. آن را فقط به نظر می رسد بی رحمانه است."

در بیانیه ای به The Daily Beast در اواخر ماه مه سردبیر اجرایی میچ Pugh و گفت: این مقاله را دنبال کرده بود "همه دولت های فدرال و ایالتی و محلی مقررات و راهنمایی" در آن بازگشایی برنامه.

"مانند بسیاری از ضروری در محل کار از جمله دیگر اخبار سازمان های, ما تا به حال پرسنل مشغول به کار در ساختمان در طول این دوره" Pugh و گفت: در آن زمان. "اعتقاد ما آن است که در حال حاضر مناسب برای دیگر کارکنان برای بازگشت به کار. ما ادامه خواهد داد برای نظارت بر فدرال و ایالتی و محلی مقررات و SC DHEC داده در حال حرکت رو به جلو به اطلاع آینده تصمیم گیری و در ادامه به پیشنهادات از کارکنان ما. شرکت ما که برقرار نیست COVID مربوط furloughs یا اخراج باقی می ماند متعهد به خدمت در جامعه ما به عنوان یک تعیین شده ضروری است, محل کار است."

با وجود این دولت ادامه داد: بازگشایی مجدد coronavirus به نظر می رسد در حال افزایش است در کارولینای جنوبی است. با توجه به جان هاپکینز Coronavirus ردیاب, سه دولت بزرگترین مناطق شهری از جمله چارلستون در حال حاضر در میان بزرگترین COVID-19 نقاط داغ در کشور است.

هنوز هم به نظر می رسد این شرکت شده است ظاهر unfazed توسط اخبار.

در تک مرگبارترین روز از این بیماری همه گیر در کارولینای جنوبی این پست و پیک اعلام کرد به کارکنان است که این امر نیاز به بازگشت به اتاق زیر پنج شنبه. این مقاله شرکت مادر شب پست صنایع که در عمل چند کارولینای جنوبی بهداشت و املاک و مستغلات شرکت اعلام کرد در ماه گذشته است که آن را به پایان آن خبرنامه هفتگی با کروناویروس به روز رسانی و اجتماعی-فاصله یوگا و تمرین های کلاس را از سر گرفت.

به عنوان اخبار در دفتر coronavirus مورد شروع به گردش در میان کارکنان در روز سه شنبه این شرکت ارسال شده در اطراف یک ایمیل با عنوان "سلامتی روز رسانی."

در حالی که برخی از کارکنان در این می دانم که فکر می کردم آن می تواند به روز رسانی در گیر آن بود که به جای یک یادآوری برای شرکت در مجازی کلاس های یوگا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب