تگزاس پاکسازی COVID موارد—و طرفداران تئوری توطئه شعله های آتش

هوستون–زمانی که مقامات بهداشتی بی سر و صدا حذف حدود 3,500 COVID-19 مورد از رسمی تگزاس در مجموع در چهارشنبه آن

توسط NEWSCENTERALS در 29 تیر 1399

هوستون–زمانی که مقامات بهداشتی بی سر و صدا حذف حدود 3,500 COVID-19 مورد از رسمی تگزاس در مجموع در چهارشنبه آن را راه اندازی یک سیل از تئوری های توطئه در مورد متورم و غیر قابل اعتماد داده ها در میان موجی بیماری همه گیر.

این 3,484 حذف موارد تشخیص داده شد با استفاده از FDA تایید شده آنتی ژن تست. FDA گفت: نتایج مثبت از آنتی ژن آزمون ها "بسیار دقیق" و می توان استفاده می شود برای تشخیص زمان COVID-19 عفونت. اما مقامات بهداشتی دولت با اشاره به تعریف coronavirus مورد CDC منتشر شده در اوایل ماه آوریل به توضیح دهد که چرا این موارد برداشته شد.

"در مورد اطلاعات در وب سایت ما منعکس تایید موارد و موارد شناسایی توسط آنتی ژن تست در نظر گرفته شده احتمالی موارد زیر ملی مورد تعریف" گفت: Chris Van Deusen سخنگوی تگزاس وزارت امور خارجه خدمات بهداشتی و درمانی.

تحت این تعریف CDC تنها نظر در مورد "تایید" اگر آنها تشخیص داده شده با استفاده از مولکولی که اغلب به نام PCR آزمون. مواردی که شناسایی شده با استفاده از آنتی ژن تست های طبقه بندی شده به عنوان "محتمل است." اگر کسی مبتلا به یک آنتی ژن تست تگزاس نمی خواهد تعداد پرونده خود را در میان دولت کل.

حذف موارد از Bexar County, که شامل سن آنتونیو. شهردار این شهرستان گفت: سن آنتونیو یکی از سه شهر در تگزاس که آهنگ های آنتی ژن تست و آزمون های کمک بهداشت محلی مقامات "مشاهده تصویر کامل" از COVID-19 در این منطقه است.

"دولت می خواهد یک سیب به سیب مقایسه با تمام شهرستانها در گزارش های خود را به طوری که آنها در حال از بین بردن آنتی ژن شمارش" گفت: شهردار ران Nirenberg. "در حال حاضر آن را به معنی ایالت تگزاس را نمی توان شمارش هزاران مورد تایید FDA مثبت COVID-19 آزمون در گزارش های خود را. که نگران کننده به حداقل می گویند."

FDA مورد تایید COVID-19 آزمایش آنتی ژن است. هنگامی که شما یک عکس از COVID-19 شما به طور معمول یک توپ سفید با یک دسته از خوشه های قرمز آمدن از آن. مولکولی (PCR) آزمون به نظر می رسد این ویروس را از مواد ژنتیکی در توپ سفید. یک آزمایش آنتی ژن به نظر می رسد برای پروتئین ها را تشکیل می دهند که خوشه های قرمز.

"هر دسته از تست تشخیصی منحصر به فرد خود نقش مهمی در مبارزه با این ویروس" با توجه به FDA. "تست PCR می تواند فوق العاده دقیق, اما در حال اجرا آزمایش و تجزیه و تحلیل نتایج می تواند زمان را. یکی از مزایای اصلی یک آنتی ژن تست سرعت, تست است که می تواند نتایج در عرض چند دقیقه."

در حالی که برخی از شروع به پریدن کرد به این نتیجه رسید که دولت حذف شد اثبات رکورد بالا در مورد اعداد در دولت متورم شد و تمام ویروس ترساندن پر از شکوفه آن در واقع نشان می دهد مخالف است. در یک دولت است که در حال حاضر در تلاش برای نگه دارید تا با تست مطالبات و افزایش بستری شدن در بیمارستان تگزاس اجرا می شود خطر ابتلا به undercounting موارد—و تضعیف اعتماد—با شناخت آنتی ژن مثبت نتایج آزمون کارشناسان گفت:.

دکتر سارا Bezek استادیار طب اورژانس در کالج پزشکی بیلور در هوستون گفت: شفاف ترین راه برای دولت به گزارش موارد می تواند شامل داده ها از هر نوع coronavirus آزمون.

"فقط بگو این تعداد مثبت از تست PCR این تعداد مثبت از آنتی ژن تست و این تعداد مثبت از بررسی های سرولوژيک (آنتی بادی آزمایش)" گفت: Bezek که با این نسخهها کار در خط مقدم در هوستون-منطقه اورژانس ، "خواهد بود که شفافیت کامل از داده ها است."

مثبت آزمایش آنتی ژن نتیجه قابل اعتماد است Bezek استدلال. دو COVID-19 آنتی ژن آزمون FDA تایید کرده است که بسیار خاص و معنی آنها می تواند تمایز بین COVID-19 و دیگر ویروس های تنفسی.

حلال دست کشیدن بر یکntigen آزمون این است که آنها کمتر حساس تر از تست PCR که بدان معنی است که آنها بازگشت بیشتر منفی کاذب. اما Bezek با اشاره به این که حتی تست PCR نیست 100 درصد دقیق بیشتر مانعing توانایی مقامات بهداشت محلی برای انجام دقیق تماس ردیابی.

بسته به اینکه چگونه و وقتی که یک تست PCR است که تجویز آن بیش از حد می تواند بازگشت کاذب منفی باشد.

"ما بیماران هستند که با داشتن منفی آزمون پس از منفی آزمون" Bezek گفت. "وجود دارد برخی از صور فلکی از علائم که پس از دیدن به اندازه کافی بيماران مبتلا به کروناویروس که هنگامی که شما ببینید کسی که تست منفی شما می توانید می گویند," من کاملا مطمئنم که این کوروناویروس.'"

این موارد او اضافه شدههمچنین شمرده نمی شوند توسط دولت است.

در روز پنج شنبه خشم بیش از این مورد حذف گسترش مانند آتش سوزی آنلاین. اما بسیاری از پاسخ نیست از مردم نگران کاهش بیماری های نظارت است. به جای آنها نظریه پردازان توطئه پیشنهاد حذف به نوعی نشان داد که بحران پر از شکوفه شد.

"آن را تمام شده است یک دروغ" یک کاربر توییتر گفت. "آنها قفل شده است ما را و نابود اقتصاد نهفته است."

تگزاس تد کروز سناتور. رو در در عمل ، های گمراه کننده توییت, نشان می دهد که کسانی که 3,484 افرادی که موارد حذف شده بودند هرگز تست شده و سن آنتونیو در بخش بهداشت و درمان تا به حال ساخته شده است یک اشتباه است. کروز افزود: نظر "نگران کننده است."

محلی مقامات بهداشت بودند مصمم بود که این مورد نیست.

"محتمل موارد به این معنی نیست 'شاید' موارد COVID-19 گفت:" کالین Bridger, مدیر موقت از, سن آنتونیو, مترو سلامت. "آنتی ژن تست های مورد تایید FDA و مثبت آزمایشات بسیار دقیق است."

دکتر سیما یاسمین, مدیر استنفورد سلامت ارتباطی ابتکار گفت: در حال حرکت به پاک کردن موارد مانند تگزاس بود "بدترین چیزی که آنها می تواند انجام داده ام در آب و هوا که در آن بی اعتمادی سر به فلک کشیده است.

"آخرین چیزی که شما نیاز به زمانی که شما در حال دیدن یک موج است که برای مردم به طور ناگهانی فکر می کنم که اعداد نادرست هستند و در واقع همه چیز نیست به عنوان غم انگیز و به در-یک-بحران-نقطه به عنوان آنها واقعا هستند" یاسمین گفت.

تگزاس گزارش 10,256 موارد جدید در روز جمعه و آمار جدید رکورد روزانه برای بستری شدن در بیمارستان (10,632) و میر (174).

با توجه به COVID ردیابی پروژه در اقیانوس اطلسبسیاری از کشورهای گزارش تایید شده و احتمالی موارد در دولت خود بالغ. CDC نیست پاسخ به یک درخواست برای اظهار نظر در مورد اینکه آیا آنها برنامه ریزی شده به شماره یک به روز رسانی راهنمایی در خصوص شمارش مثبت آنتی ژن تست به عنوان تایید و نه احتمالی.

زیرا آنتی ژن تست بازگشت بیشتر منفی کاذب از مولکولی (PCR) تست های خوب وجود دارد بحث شود برای نگه داشتن و مولکولی آنتی ژن تست داده جداگانه بنابراین محققان می توانند تعیین مثبت نرخ هر (چگونه اغلب آمده تست مثبت).

یوسف Petrosino رئیس بخش مولکولی ویروس شناسی و میکروبیولوژی در کالج پزشکی بیلور معتقد است که مجموعه داده های نگهداری باید جداگانه برای اهداف تحقیقات اپیدمیولوژیک.

"شما می خواهید به مقایسه سیب به سیب" Petrosino گفت. "SARS-CoV-2 ردیابی با آغاز شمارش مثبت PCR انجام شد. اگر اضافی روش های تست سطوح مختلف حساسیت اضافه می شوند و این می تواند مانع ردیابی تلاش ها و مطالعات اپیدمیولوژیک مانند جایی که این ویروس در حال گسترش است سریعترین و چه افراد بيشتر در معرض خطر است."

یاسمین موافق است که پشت صحنه آن را حس می کند به نگه داشتن دو مجموعه داده از هم جدا شوند. اما وقتی که می آید به اطلاع رسانی عمومی در مورد عفونت کل تعداد موارد مثبت تشخیص داده شده توسط مولکولی و ژن آزمون–باید گزارش او استدلال کرد.

"ما تصمیم گیری در مورد زندگی ما و اینکه بچه ها رفتن به مدرسه و یا اینکه ما را از رفتن به فروشگاه مواد غذایی اغلب مبتنی بر جامعه انتقال" یاسمین گفت. "شما نیاز دارید که شفافیت اطلاعات. وقتی که می آید به آنتی ژن تست آنها یک شاخص خوب اگر کسی یک مورد یا نه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن