تگزاس دولتی حرکت می کند برای جلوگیری از COVID-19 اما آن را در حال حاضر خارج از کنترل

دموکراتیک مقامات عصبانی در تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت را از دست داده و صعودی coronavirus اعداد در دولت

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

دموکراتیک مقامات عصبانی در تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت را از دست داده و صعودی coronavirus اعداد در دولت این هفته یکی بود بدون زرق و برق محل به صدای ناکامی های خود را در مورد به سرعت در حال افزایش بهداشت عمومی بحران کشتن خود و ترکیبات: یک زوم کنفرانس مطبوعاتی.

"در حالی که برخی از کشورها به دنبال مشاوره از کارشناسان بهداشت عمومی تگزاس نیست" Dallas-منطقه دولت Rep. Toni رز گفت: از یک وب کم در سه شنبه یک عکس از تگزاس کنگره برآمدگي پشت سر او.

قطعا اولین زمان دموکرات ها در دولت در حال inveighed در برابر یک بیماری همه گیر رویکرد انتقاد توسط برخی به عنوان بیش از حد بی پروا و به دنبال ماهها کشمکش قدرت بین محلی و رهبران دولت در تگزاس بیش از مستندات و ماسک و بیشتر.

اما سیاست COVID-19 وضعیت در دولت دموکرات ها فریاد به خالی حداقل تا زمانی که رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت دستور استفاده از ماسک در مناطق در سراسر کشور پنج شنبه—در حال حاضر با توجه به اعداد سخت نیست فقط موارد, اما همچنین از بستری شدن در بیمارستان با دولت های پزشکی سیستم به طور ناگهانی تحت فشار است که غیر قابل تصور به نظر می رسید و حتی چند هفته پیش.

"اگر نرخ [آلودگی] در ادامه به افزایش 50 درصد در هفته بیش از هفته شما فقط می توانید انجام دهید که برای مدت طولانی" گفت: دکتر دیوید Lakey, معاونت امور بهداشت و درمان و افسر ارشد پزشکی در دانشگاه تگزاس سیستم و عضو انجمن پزشکی تگزاس COVID-19 نیروی کار.

وی افزود که افسران ارشد پزشکی سراسر کشور حداقل در این هفته هستند "واقعا شلوغ اما آنها در حال مدیریت آن است." ترس او توضیح داد که آنچه در هفته آینده یا هفته بعد خواهد بود. و در حالی که تخت هواکش و ICU اتاق های در حال برگزاری به طور کلی تا کنون "آنها در حال شروع به دیدن برخی از چالش ها در کارکنان" مانند درمانگران تنفسی و پرستاران. به عنوان چالش های آن افزایش یابد و با بالا رفتن از بستری شدن در بیمارستان کارکنان بدست بیمار و یا مجبور به قرنطینه پس از قرار گرفتن در معرض.

و تعداد در حال گرفتن بیشتر شوم.

تگزاس یکی دیگر از شکست رکورد روزانه موارد جدید در روز سه شنبه در 8,076 عفونت با توجه به دولت داده است. رکورد قبلی در روز دوشنبه شد 6,975. روز قبل از آن ثبت شد 5,996. در ژوئن 16, دولت شکست 4,000 علامت برای اولین بار.

به عنوان دولت دموکراتیک تشکر. Trey مارتینز فیشر که نشان دهنده سن آنتونیو گفت: در طول کنفرانس مطبوعاتی رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت "قمار" با تگزاس زندگی می کند با یک مهاجم بازگشایی و "ما از دست داده اند."

پس از کشت از شهرداران و قضات سعی کردم به کشیدن پاهای خود را در فرمانداری سویفت بازگشایی طرح در اوایل بهار امسال دولت دادستان کل ارسال نامه به رهبران در دالاس آستین و سن آنتونیو و هشدار داد که قوانین سختگیرانه تر از دولت ممکن است ملاقات با اقدام قانونی. به عنوان موج بدتر سراسر کشور هر چند ابوت به رضایت ضمنی به مقامات محلی برای تحمیل پوشش مورد نیاز در کسب و کار و خواست فردی تگزاسی به ماسک ،

این هفته ابوت رفت بسیار بیشتر از سرعت پایین میله های ایالتی و تعلیق انتخابی روش های پزشکی در هشت شهرستان است. نوار صاحبان که قبلا گفته آنها پشتیبانی ابوت بازگشایی علیه فرماندار با برخی از اعتراض در مقابل ساختمان مجلس ایالت برگزاری نشانه هایی است که خواندن "نوار زندگی مهم است." و در روز پنج شنبه ابوت ساخته شده قابل توجه, چرخش, سفارش ساکنان به پوشیدن ماسک صورت در تمامی شهرستانهای استان با حداقل 20 COVID-19 موارد و توانمندسازی مقامات محلی به شکستن تجمعات بیش از 10 نفر.

اما گفتگو با کارشناسان بهداشت و متخصصان پزشکی در دولت پیشنهاد بحران در حال ظهور در تجهیزات پزشکی در تگزاس در حال حاضر عمیقا پیشرفته.

پزشکی تگزاس و مرکز بزرگترین مجتمع های پزشکی نشان داد پنج شنبه گذشته که پایه آن در بخش مراقبت ظرفیت آمار 100 درصد است و آن را "در سرعت به بیش از یک "غیر قابل تحمل افزایش ظرفیت' از تخت های مراقبت ويژه ماه جولای 6," هوستون کرونیکل گزارش این هفته است. هفته گذشته در بیمارستان کودکان تگزاس در هوستون شروع پذیرش بیماران به دلیل افزایش با توجه به این مقاله است. ارتباطات داخلی در بیمارستان هوستون نشان داد کمبود فضای درمانی و مواد مخدر را به عنوان منطقه تجهیزات پزشکی مشغول به کار برای درمان بیش از 3000 COVID-19 بيمار از جمله حدود 800 در بخش مراقبت های ویژه, NBC News and Marketplace گزارش روز شنبه.

در ضمن همانطور که از روز شنبه حدود 75 درصد از Tarrant County را به واحد مراقبت های ویژه تخت اشغال این Fort Worth Star-Telegram برای اولین بار گزارش شده است.

در اخیر بستری نرخ رشد امکانات در تارانت و دالاس استان ها می تواند در رسیدن به افزایش ظرفیت در به عنوان چند به عنوان چهار هفته با توجه به راجش Nandy استادیار آمار زیستی و اپیدمیولوژی در دانشگاه تگزاس شمالی در دانشکده بهداشت عمومی.

"ساده ترین راه برای نگاه در این است: بیایید می گویند که روند تغییر نمی کند و بیمارستان ظرفیت باقی می ماند همان است که آن را در حال حاضر. تحت فرضیات آن را دو تا سه هفته قبل از آنها عامل در حداکثر ظرفیت" Nandy که تیم مورد مطالعه محلی و ملی COVID-19 داده پس از همه گیر آغاز شد گفت: روزانه وحش در روز چهارشنبه. "این احتمالا سه تا چهار هفته هنگامی که ما می تواند غیرمنتظره حتی با افزایش ظرفیت. که در آن نقطه ما می خواهم به در نظر گرفتن ایجاد امکانات جدید در مراکز کنوانسیون."

با وجود این هشدار Dallas-بیمارستان منطقه بارها و بارها گفت که آنها نمی نیاز به تهیه یک pop-up امکانات در نزدیکی یک مرکز کنوانسیون با صندلی تگزاس انجمنهای پزشکی' هیئت امنا گفتن این روزنامه که "تعدادی از شیرهای ایمنی است که می تواند تحت فشار قرار دادند."

هنوز گفت Nandy: "سیستم مراقبت های بهداشتی ما غرق خواهد شد اگر آن را همچنان شبیه به این."

و پاره پاره نا امید ارائه دهندگان خدمات پزشکی سراسر کشور گفت: آنها نگران این روز آمده است.

"ما به طور کامل و در محل های مختلف در حال حاضر از آنچه که ما بودند فقط چهار هفته پیش گفت:" دکتر Pritesh گاندی, Austin مبتنی بر پزشک مراقبت های اولیه و کاردانی افسر ارشد پزشکی در مردم جامعه کلینیک که در خدمت ایجاد و underinsured مرکزی تگزاسی. "در چند روز گذشته ما در کلینیک دیده است سه یا چهار بار به عنوان بسیاری از بیماران برای درایو-از طریق آزمایش از ما بود هفته پیش و آن را بازتابی از جامعه عظیم گسترش یافته است."

گاندی یک نامزد حزب دموکرات برای تگزاس' 10 کنگره منطقه ای به نام جامعه پزشکی تلاش برای ارائه مراقبت های تگزاسی در طول ماه گذشته از موج "فوق العاده به چالش کشیدن" و گفته شده است "پیچیده با شکست در هر دو فدرال و در سطح دولت است."

"ما در حال آزمایش بیشتر در, بیشتر مثبت داشتن بیشتر بیماران علامت دار انجام بیشتر درایو-از طریق تست" گاندی گفت: روزانه وحش در روز چهارشنبه. "کارکنان بیمار شدن درست مثل هر جای دیگری."

گاندی در این گروه از دولت دموکراتیک نمایندگان برگزار شد که در این کنفرانس مطبوعاتی تقبیح یک جریان پنهانی "علم کره زمین" و "خصومت نسبت به بهداشت عمومی" شاید بهترین تجسم یک مصاحبه سرهنگ رژیم صهیونیستی. دن پاتریک داد و به مهر ساعت زودتر. او گفت: Dr. Anthony Fauci بالا بیماری های عفونی متخصص در کشور و به صورت فدرال پاسخ به همه گیر شد "اشتباه در هر زمان در هر موضوع است."

"او نمی داند آنچه که او صحبت کردن در مورد!" پاتریک گفت: فاکس نیوز در شب سه شنبه. "من نمی نیاز به مشاوره خود را ندارد."

دکتر Lakey—یک کمیسر سابق تگزاس وزارت امور خارجه خدمات بهداشتی و درمانی که منصوب سابق تگزاس فرماندار تگزاس ریک پری بود بخشنده تر از ابوت بیش از دیگران در دولت است. او گفت که او نمی حسادت کسانی مانند فرماندار است که تا به حال به حرکت در وسط زمین بین تکمیل ایالت خاموش شدن ناگهانی و کامل نور-سوئیچ دهانه.

"این بسیار پر بار در بهداشت عمومی" گفت: Lakey. "هیچ کس تا به یک توپ کریستال. هیچ برنامه کامل."

"شما طرح خود را و سپس شما باید آماده به تنظیم طرح خود گفت:" Lakey. "که نه نشانه ای از شکست این یک نشانه است که شما به دنبال در اطلاعات و تلاش برای ایجاد بهترین تصمیم است."

اما هر دو افزایش یافت و Rep. دانا هوارد که نشان دهنده Austin گفت: اجزای تشکیل دهنده آنها به احتمال زیاد بهره مندی از یک دوم ایالت shutdown و ابوت تصمیم گیری شده بود عمیقا مخرب. مارتینز-فیشر تاکید کرد که ماندن در خانه و سفارشات بودند یک ابزار است که باید هرگز در نظر گرفته شده است از محلی دست.

"ما می دانیم که در آن کار می کرد قبل از اینکه گفت:" هوارد. "که شامل گسترش قبل از. ما باید به آنچه که ما باید انجام دهیم در اینجا و متاسفانه تعطیل ممکن است ما تنها گزینه است."

یا نه درست است که هنوز معلوم نیست اگر ابوت خواهد آن را انجام دهد به عنوان او گفت: "بسته شدن تگزاس, دوباره, همیشه آخرین گزینه است."

سپس دوباره بسیاری از کارشناسان بهداشت عمومی سوال که آیا این امر می تواند لازم است.

به عنوان Lakey اشاره کرد: این دیگر آوریل. کسانی که در تلاش برای مبارزه با بحران در تگزاس سود ماه در سراسر کشور رصد مطالعات در مورد لولهگذاری بالینی و امیدوار کننده در درمان مانند Remdesivir. و ماسک می تواند کمک به نوبه خود جزر و مد.

"ما از آن تجربه آموخته و در آوردن آن درس پاسخ گفت:" Lakey.

هنوز هم او و دیگران نقطه به نقطه بی شمار گمنام در روزهای آینده از ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته جشن دانشجویان احتمالا بازگشت به دانشگاه فقط در چند هفته.

همانطور که گاندی گفت: "ما عصبانی و خسته هستیم به دلیل بی کفایتی."

"آن را نمی باید بود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب