فرماندار تگزاس است 'قرار دادن زندگی در معرض خطر' مقامات محلی می گویند

شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو معتقد است که او می داند آنچه که او county نیاز به مبارزه علیه COVID-19. اما به د

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

شهرستان هریس قاضی لینا هیدلگو معتقد است که او می داند آنچه که او county نیاز به مبارزه علیه COVID-19.

اما به دلیل تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت او می گوید: او قادر نیست به دنبال از طریق.

"من در رحمت از چه قدرت او مثبت به ما می دهد" هیدلگو گفت: روزانه وحش. "به عنوان قادر بودن به استفاده از خود ابزار است."

به عنوان تگزاس چهره احیا coronavirus و برخی از مقامات تاکید کرده اند نگرانی ها در مورد بیمارستان در کشور در حال تبدیل شدن به طور بالقوه تاخت و تاز کردن یا غرق هیدلگو می توانید پیدا کردن مقدار زیادی از دلایل به نگران باشید. بستری شدن در بیمارستان شروع به افزایش در اواخر ماه مه او می گوید و نمی پایین آمدن از. و توصیه کرد که مردم باید در خانه بمانند فقط کافی نیست.

"ما نیاز به اقامت در خانه سفارش در شهرستان هریس" او گفت: از منطقه که شامل هوستون. "ما باید قادر به انجام این کار تا زمانی که منحنی پایین می آید در طرف دیگر." 

ابوت جمهوری خواه فرماندار تگزاس است که مقاومت در برابر تماس را به مقامات محلی کنترل بیشتری برای مبارزه با کروناویروس خود را پس از COVID-19 موارد مشخصی در دولت شده است. تگزاس گزارش شده بیش از 10 ، 000 مورد جدید شنبه, مارک جدید یک روز رکورد برای دولت با توجه به دولت در بخش بهداشت و درمان داده است.

هر دو هیدلگو و استیو آدلر دموکراتیک شهردار تگزاس ساخته شده خود را در مورد ملی سیاسی یکشنبه نشان می دهد که آنها می خواستند بیشتر کنترل محلی. اما در حال حاضر آنها در حال محدود در آنچه انجام می دهند می تواند به صورت محلی و می گویند که آنها نیاز به فرماندار کمک به حرکت تهاجمی مانند اقامت در خانه سفارش دهید.

در مصاحبه با Daily Beast این هفته رهبران در هر دو زمینه می ترسید برای چه آسیبی می تواند به جوامع خود بدون اینکه توانایی بیشتر در کنترل محلی توسط دولت جمهوری خواه فرماندار.

"او را در معرض ابتلا توانایی برای اقتصاد به باز بماند و او را در معرض خطر قرار دادن زندگی" گفت: Adler.

"من احساس می کنم ما در پاسخ با یک دست پای ما برگشت گفت:" هریس کانتی قاضی لینا هیدلگو همچنین حزب دموکرات. "ما می دانیم چه کار می کند. ما باید برای انجام این کار است و این چیزی است که جامعه سزاوار است. من فکر می کنم هر چیزی از ماندن در خانه سفارش یک قمار است و ما لازم نیست که زمان برای آن است."

تگزاس به عنوان عمده ترین کانون برای coronavirus در هفته های اخیر با فرماندار خود را متوقف دولت بازگشایی فشار بیش از نصب موارد است. مجموع زمان بستری شدن در بیمارستان به شدت افزایش یافته و در دولت با توجه به تگزاس تریبیون با موارد جدید نیز خونتان با توجه به اخبار سایت.

اما در مصاحبه دوشنبه شب با تلویزیون محلی ایستگاه KFDM اخبار در 6 ابوت در پاسخ به فشار به جای سرزنش مقامات محلی گفته است که این شهرستان قضات یا شهرداران که به دنبال اقدامات بیشتری را "مطلقا حاضر به اجرای این زمان دستور اجرایی که در حال حاضر در محل. آنچه را که آنها نیاز به نشان دادن عمل است نه غيبت."

"آنها نیاز به نشان می دهد تا اجرای قانون به عنوان آن را قبل از آنها داده می شود هر بیشتر مقام" ابوت گفت: در مصاحبه. "آنها برای درخواست بیشتر و بیشتر, اما آنها مطلقا هیچ چیز."

ابوت رویکرد به سرعت تمسخر توسط Beto o'rourke سابق و نامزد انتخابات ریاست جمهوری تگزاس کنگره در توییتر. او توییتی در اواخر شب دوشنبه: "ابوت باز می شود تگزاس بیش از حد به زودی مسائل ماسک جهت دیر تکذیب رهبران محلی قدرت برای مهار این ویروس باعث کنترل نشده covid گسترش بسیاری از بستری & زودی مرده به دلیل سهل انگاری و سپس سرزنش مقامات محلی? احساساتی. استعفا دهد."

محلی شهردار Austin گفت: ابوت اشتباه بود به او را نمی دهد و دیگر شهرستانها محلی, کنترل و هنوز هم هل دادن به این توانایی.

"این بهترین راه برای دولت قادر به در نهایت tamp پایین این ویروس و به کشف کردن آنچه که در تعادل مناسب در هر جامعه بین نگه داشتن اقتصاد باز در راه سازگار با محیط زیست و صرفه جویی در زندگی" آدلر گفت. "...فرماندار پیشنهاد که او را به انجام آن را برای کسانی که به دلایل چرا که او فکر می کند که شهرها و استان ها هستند و نه اجرای قوانین موجود است که فقط درست نیست."

و در حالی که آدلر گفت: او نمی خواهد به طور خودکار یک در خانه بماند که اگر او را از دست داده و قدرت را به انجام امروز, او هنوز هم می خواهد به سمت راست قادر به استفاده از این ابزار.

در جای دیگر در دولت شهرستان هریس که شامل هوستون در حال حاضر در یک شديد COVID-19 تهدید سطح با توجه به شهرستان coronavirus سایت. و در روز یکشنبه شهردار هوستون به نظر می رسد در چهره این کشور هشدار داد که "اگر ما نمی تواند دست ما را در اطراف این ویروس به سرعت در حدود دو هفته بیمارستان ما سیستم می تواند جدی جدی مشکل است."

ابوت مقاومت می آید به عنوان بهداشت عمومی وضعیت در تگزاس گرفته شده وحشتناک به نوبه خود در هفته های اخیر. اواخر ماه گذشته ابوت متوقف شد دولت بازگشایی فشار با استناد به افزایش در بستری از COVID-19 و موارد جدید. به زودی پس از او نورد به عقب و حتی بیشتر با اعمال یک فرمان اجرایی برای میله به پایین.

و قبل از چهارم جولای آخر هفته فرماندار یک فرمان اجرایی را امضا قرار داده است که در یک ایالت ماسک مورد نیاز برای مکان های عمومی است که شامل "استان ها با 20 یا بیشتر مثبت COVID-19 موارد" با توجه به بیانیه ای از فرماندار ،

جنگ بین مقامات محلی که مایل به تهاجمی تر و ایالت مقامات تاکید بیشتر سهل انگاری رویکرد تبدیل شده اند شایع در این بیماری همه گیر. در اواخر ماه مارس فرماندار می سی سی پی به سرعت جلب خشم مقامات محلی بیش از یک گیج کننده اجرایی جهت است که گفتند مختل محلی خود قدرت.

یک شکایت مشابه بعد از دموکراتیک شهردار ساوانا که گفت: ممکن است که دولت جمهوری خواه فرماندار جایگزین توانایی های خود را در سطح محلی ایجاد یک وضعیت است که به معنای شهر خود اساسا "می تواند انجام مطلقا هیچ چیز."

که در همان ماه به عنوان متحده نقل مکان کرد و به بازگشایی مجدد دادستان کل تگزاس فرستاده می شود نامه به شهردار از Austin سن آنتونیو و سه نفر از شهرستانهای سرزنش آنها بیش از اقدامات خاص و بالا بردن پتانسیل یک نبرد قانونی. مسائل هدفمند شامل محلی, ماسک مورد نیاز که رفت دورتر از آنچه دولت اجازه می دهد و پناهگاه در محل سفارشات.

در دالاس کانتی یکی دیگر از منطقه از دولت ضربه سخت توسط ویروس قاضی رس جنکینز است خواستار محلی اقامت در خانه سفارش این هفته است. اما در نامه ای به ابوت یکشنبه او خواست برای فرماندار به مکان های نزدیک مانند ورزشگاه و در داخل رستوران ناهار خوری پس از هشدار ایران با رهبر که "چند بیمارستان سیستم گزارش بیشترین حجم از COVID-19 بيمار از زمان شروع این بیماری همه گیر."

پس از تماس برای ابوت برای پیاده سازی انواع مورد نیاز در سراسر کشور و یا حداقل منطقه ای جنکینز التماس فرماندار به عقب زودتر نظم "محدود کردن کنترل محلی" به طوری که خود شهرستان می تواند این حرکت را امتحان کنید و "آهسته گسترش شایع و ویرانگر COVID-19 ویروس."

"فرماندار ابوت است محروم مقامات محلی از قدرت خود را که به خوبی کار می کرد در گذشته شرایط اضطراری و تگزاس یک رهبر تا زمانی که او در زمان بیش در این اورژانس" جنکینز از حزب دموکرات گفت: روزانه وحش. "به طوری که آن را نه به خوبی کار می کرد و در همه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب