تگزاس ستوان فرماندار مصمم است به قربانی کردن همه اما خود را برای جمهوریخواه

هیچ کس زوزه میکشیدند محکوم کنند بلندتر از تگزاس دگرمن. Gov دن پاتریک زمانی که شهردار هوستون سیلوستر ترنر منع د

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

هیچ کس زوزه میکشیدند محکوم کنند بلندتر از تگزاس دگرمن. Gov دن پاتریک زمانی که شهردار هوستون سیلوستر ترنر منع دولت ایران از برگزاری آن کنوانسیون وجود دارد میان یک COVID-19 انفجار.

"این چیزی جز یک هک سیاسی کار توسط شهردار ترنر" پاتریک گفت: Laura Ingraham در فاکس نیوز.

پاتریک موفق به ذکر است که او و رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت و مختلف دیگر ایران با مقامات منتخب قبلا تصمیم گرفتند در واقع پیوستن به 6000 حزب مدافعان که امضا جولای 16th, جمع آوری و در George R. Brown مرکز کنوانسیون. آنها تا به حال به جای برنامه ریزی به آدرس جمع آوری شده از طریق ویدئو.

"همه مقامات منتخب در حال تغییر از یک زندگی فرد در گفتار به فیلم" وزارت امور خارجه ایران, مدیر اجرایی, Kyle Whatley گفت: در طول یک شهر مجازی در سالن

سه شنبه شب. "آنها در حال انجام است که برای ما به منظور تمرکز تمام توجه در کسب و کار از نشست و به همه در داخل و خارج از اینجا به سرعت و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است."  

مطمئنا مجازی ظاهر خواهد نیاز به توجه به همان اندازه به عنوان زندگی می کنند. اما تصویری ممکن است در واقعیت بی درنگ همه به ترک سریعتر. هر مجازی سخنرانی خواهد انجام نشده پیام که رسمی شد leery بودن در واقع وجود دارد. و کسانی که حضور در دنیا را با این سوال که "پس چی من انجام در اینجا؟"

حتی چنین بزرگ و ستاره های روشن تگزاس محافظه کار آسمان به عنوان تشکر. دن Crenshaw تایید شهردار تصمیم.

"محتاطانه حرکت برای بهداشت عمومی" Crenshaw گفت.

پاتریک در حال حاضر ساخته شده یک محتاطانه حرکت برای سلامتی خود را زمانی که او تصمیم به رفتن مجازی. او با اینحال محکوم کرد ترنر فشار برای کل جمهوریخواه به آنلاین به عنوان دولت دموکراتیک کنوانسیون در حال حاضر با مشکلات و صفر عفونت.

ترنر باید نقل مکان کرد و در ماه گذشته برای جلوگیری از جنون بزرگ سرپوشیده جمع آوری به عنوان COVID-19 ادامه به سنبله. این ویروس سپس تبدیل به چیزی شد که او به نام "خارج از کنترل است." او بنا به گزارش ها بیشتر موجب به عمل هنگامی که یکی از خواهران خود را به او خاطر نشان کرد که این کنوانسیون را نیز به مخاطره می اندازد هتل کارگران مانند مادر خود را که تا به حال مدت طولانی است که در این شهر برنج هتل. او نمی باید گفت که اساسی خود جمهوری خواه تگزاس است به احتمال زیاد نیست به نگرانی در مورد به خطر انداختن یک خدمتکار با عدم پوشیدن ماسک در یک هتل.

البته واقعیت علمی و حس مشترک اند و ایران از تشکیل پرونده با توجه به توقف شهردار از توقف قرارداد خود را. ترنر اشاره کرد به مطبوعات که هریس شهرستان دادگاه منطقه در حال برگزاری است بسیاری از کسب و کار خود را در زوم.

"این جالب است که آنها در حال رفتن به دادگاه که در بسیاری از موارد که شنیدن و دیدن موارد عملا به درخواست آنها را به موافق اجازه می دهد تا از 6000 نفر در فرد" ترنر گفت.

در واقع کل تگزاس سیستم دادگاه رفت و تا حد زیادی مجازی در اواخر ماه مارس است. دادگاه نیوز گزارش تگزاس برگزار شد بیش از 8,500 مجازی دادرسی با 113,000 شرکت کنندگان در اولین ماه. حتی اضطراری برگزار شد در فرد است.

"بدیهی است که حتی که قرار دادن شرکت کنندگان در معرض خطر" سخنگوی تگزاس دفتر دادگاه دولت گفت: نقل شد.

قاضی دادگاه منطقه لری Weiman را تکذیب کرد آشنایی با نرم افزار. ایران گفت که تنها آنچه از آن انتظار می رود از چنین لیبرال دادگاه و دادگاه تجدید نظر به دادگاه عالی تگزاس.

دولت و دادگاه عالی نیز رفته مجازی با شفاهی در دسترس برای مشاهده در یوتیوب. ایران بود در حال حاضر درخواست نه قاضیان به شفاعت و اجازه آن را به جلو بروید با همه بیش از حد واقعی جمع آوری است.

ذهن هرگز که این کنوانسیون را خود سازمان به طور ضمنی به رسمیت شناخته شده و آن را به عنوان بسیار مخاطره آمیز است که دولت را دو بالا Repulican مقامات به ظاهر تنها ،

یک سخنگوی وزارت امور خارجه دیوان عالی کشور گفت: قضات خواسته بود برای پاسخ از شهر هوستون و از هوستون اولین شرکت که در عمل کنوانسیون عرصه است. این شهر پاسخ به 5 بعد از ظهر شنبه.

"بیش از حد اوایل بدانید که آیا شفاهی ممکن است برگزار می شود" سخنگوی گفت: روزانه وحش . "اگر بله خواهد بود در زوم."

اگر آن را می رود به دهان استدلال هر کسی که بخواهد قادر خواهد بود برای رفتن بر روی یوتیوب و شاهد طنز تبدیل شده است که کاملا به معنای واقعی کلمه عالی.

شاید اگر دادگاه عالی ایالت می یابد در حمایت از شهردار پاتریک و خود را GOP خدمه را جرات به نظر می رسد زندگی می کنند در زوم.

هر دو کلمه آمده که Ingraham ادا در هنگام مصاحبه با پاتریک. آنها شروع به صحبت کردن در مورد بازگشایی مدارس. و Ingraham اظهار داشت که یک معلم اتحادیه شد برگزاری وبینار.

"چقدر شجاع," او گفت:.

مصاحبه اقدام به ترنر تصمیم برای جلوگیری از ایالت تگزاس جمهوریخواه.

 "او نه یک کلمه می گویند وقتی 60,000 مردم اعتراض در خیابان های هوستون" پاتریک گفت. "بسیاری از این افراد [هستند] در حال حاضر در بیمارستان که باعث سنبله."

که در آن بسیاری از شهرستانها عمده است که تا به حال تظاهرات پیدا کرده اند اگر هر یک همراه با خطر در عفونت مقامات بهداشتی در شهرستان هریس که شامل هوستون باید تشخیص آنچه به نظر می رسد و در نتیجه چشم انداز مثبت. اما آنها سریع برای اضافه کردن که بزرگترین عامل بود که در سخنان, شهرستان هریس, بهداشت عمومی, مدیر دکتر Umair شاه "مردم تفسیر بازگشایی به عنوان بازگشت به حالت عادی است."

و کارشناسان معتقدند که خطر قابل توجهی افزایش زمانی که مردم جمع آوری در داخل خانه. که عبارتند از: در شخص کنوانسیون که در آن پاتریک خود را شجاعانه برنامه ریزی شده به نظر می رسد تنها از ایمنی از یک صفحه نمایش.

ظاهرا برای او آن را تنها یک چاره اندیشی موقت است که کسانی که در معرض خطر در خط مقدم از COVID شامل افرادی که تمیز کردن بیمارستان ها و هتل ها و امکانات حمل و نقل و مکان های تجمع مانند این یکی که در آن او می خواهد به بسته هزار نفر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب