تایلندی اتحادیه پست بالاترین در سه ماهه اول فروش در سه سال

افزایش فروش 5.9 درصد به THB 31,103 میلیون از قوی محیط تقاضای فروشسود عملیاتی تا 49.9 درصد به THB 1,529 میلیون

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399
  • افزایش فروش 5.9 درصد به THB 31,103 میلیون از قوی محیط تقاضای فروش
  • سود عملیاتی تا 49.9 درصد به THB 1,529 میلیون با بالا گیاه استفاده و به تدریج رو به افزایش قیمت تن ماهی
  • جریان نقدی بیش از THB 1 میلیارد دلار در 1Q
  • COVID-19 دهید عمده تمرکز بر ایمنی و سلامت و تداوم کسب و کار به ارائه مواد غذایی ضروری محصولات به مصرف کنندگان در سراسر جهان

تایلندی گروه اتحادیه PCL. گزارش سه ماهه اول فروش THB 31,103 میلیون افزایش 5.9 درصد در سال در سال و بهترین آن در سه ماهه اول عملکرد فروش در سه سال است.

رشد فروش شد رانده شده توسط یک عملکرد قوی از محیط کسب و کار با 24.5 درصد افزایش در حجم فروش به 99,599 تن و به عنوان مصرف کنندگان در سراسر جهان مواجه نگردند تا در قفسه پایدار محصولات در پاسخ به COVID-19. جریان نقدی در سه ماهه اول بیش THB 1 میلیارد منعکس کننده قوی نسل جریان نقدی و نقدی تبدیل توانایی.

شرکت ثبت یک عامل سود THB 1,529 میلیون 49.9 درصد افزایش بازتاب این شرکت تمرکز بر روی هزینه ها کنترل و سودآوری است. تایلندی اتحادیه SG&A به فروش نسبت در 11.3 درصد در مقایسه با 11.4 درصد در طول سه ماهه اول در سال قبل است. سود خالص بود 20.2 درصد کاهش در سال در سال عمدتا به دلیل تاثیر COVID-19 استراتژیک سرمایه گذاری و از دست دادن ارز خارجی.

فروش سهم از اتحادیه محیط کسب و کار رشد 16.2 درصد از مدت مشابه سال گذشته به THB 15,631 میلیون. یخ زده, سرد, غذاهای دریایی و مرتبط با کسب و کار شاهد کاهش در حجم فروش از تنها 1.1 درصد به 61,179 تن در حالی که فروش پایین 5.1 درصد به THB 10,944 میلیون تا حد زیادی با توجه به تاثیر COVID-19 در آن مهمان نوازی و F&B کانال. فروش PetCare ارزش افزوده و کسب و کار دیگر افزایش 3.3 درصد به THB 4,528 میلیون, با توجه به ادامه تمرکز بر حاشیه بالاتر محصولات.

شمال امریکا کمک 43 درصد از کل فروش در سه ماهه اول پس از اروپا در 30 درصد از بازار داخلی در 11 درصد و سایر بازارهای در 16 درصد است.

"جهان به طور چشمگیری تغییر در سه ماهه اول با تاثیر COVID-19 احساس در سراسر جهان است. در طول این همه گیر تایلندی اتحادیه همچنان به تمرکز بر سلامت و ایمنی مردم ما و ما عملیات کسب و کار به طوری که ما می تواند همچنان به ارائه محصولات به مشتریان و مصرف کنندگان در سراسر جهان در اعتماد به نفس و ایمنی" گفت: Thiraphong Chansiri مدیر عامل شرکت تایلندی در اتحادیه ،

تایلندی گروه اتحادیه نیز با تلاش های انسان دوستانه برای حمایت از جوامع محلی و کسانی که تحت تاثیر COVID-19 در طول سه ماهه. در ایالات متحده مرغ دریا اهدا بیش از 500,000 نفر از کنسرو تن ماهی قزل آلا و سایر محصولات به گرسنگی امداد سازمان کمک به جمعیت های آسیب پذیر در جوامع محلی که در آن شرکت عمل می کند. در فرانسه خرده Navire کارخانه اهدا 24,000 FFP2 ماسک به بیمارستان در حالی که MerAlliance اهدا 5,000 بهداشت کلاه 1,000 یکبار مصرف آزمایشگاهی کت و 38,000 حفاظت ابرنس برای حمایت از بیمارستان در کویمپر. در انگلستان جان غرب اهدا 12,000 قوطی قرمز ماهی قزل آلا به سن انگلستان برای کمک به افراد سالمند در سراسر کشور. تایلندی اتحادیه چین اهدا بیش از 52,000 قوطی پادشاه اسکار ماهی تن به بیمارستان ها در ووهان. در تایلند بیش از 150 ، 000 قوطی تن ماهی ساردین و ماهی خال مخالی محصولات تحویل داده شد به بیمارستان ها و جوامع آسیب دیده.

همچنین در سه ماهه اول, تایلندی, اتحادیه اروپا در همکاری با دانشگاه Mahidol و ملی نوآوری آژانس تایلند با موفقیت میزبانی اولین نسخه ی نمایشی بعد برای فضا-F غذایی-تکنولوژی انکوباتور.

تایلندی اتحادیه نیز اول شد مواد غذایی تولید کننده و تایلندی-شرکت ذکر شده برای پیوستن به EP100 یک گروه آب و هوا ابتکار جهانی در, دقیق استفاده از انرژی و متعهد شده اند به دو برابر انرژی بهره وری توسط 2041 اندازه گیری در برابر 2016 پایه. در همان زمان جان غرب هلند برنده Innova کلاسیک جایزه خود را کارشناس استیک ماهی و MerAlliance در زمان یک گام عمده در تعویض به یک بسته بندی جدید است که بیشتر قابل بازیافت و کاهش میزان پلاستیک استفاده می شود.

در مورد تایلندی گروه اتحادیه

تایلندی گروه اتحادیه PCL در جهان است, غذاهای دریایی, رهبر, آوردن, با کیفیت بالا, سالم و خوشمزه و خلاقانه, غذاهای دریایی محصولات به مشتریان در سراسر جهان برای بیش از 40 سال است.

امروز تایلندی اتحادیه در نظر گرفته شده است به عنوان یکی از پیشرو جهان, غذاهای دریایی, تهیه کننده و بزرگترین تولید کننده قفسه پایدار تن محصولات با فروش سالانه بیش از THB 126.3 میلیارد دلار (US$ 4.1 میلیارد دلار) و یک نیروی کار جهانی از بیش از 44,000 افرادی که اختصاص داده شده به پیشگام پایدار و نوآورانه محصولات دریایی.

جهانی این شرکت با نام تجاری نمونه کارها شامل بازار-بین المللی پیشرو در مارک های چنین به عنوان مرغ دریا جان غرب Petit Navire, Parmentier, Mareblu پادشاه اسکار و روگن Fisch و تایلندی-مارک های پیشرو SEALECT, Fisho, Qfresh, Monori, Bellotta و Marvo.

به عنوان یک شرکت متعهد به نوآوری و در سطح جهانی مسئول رفتار تایلندی اتحادیه مفتخر است به عنوان یک عضو سازمان ملل متحد در جهانی فشرده و عضو موسس بین المللی غذاهای دریایی پایداری بنیاد (ISSF). در 2015, تایلندی اتحادیه معرفی آن SeaChange® پایداری استراتژی است. پیدا کردن اطلاعات بیشتر در seachangesustainability.org. تایلندی اتحادیه در حال کار بر روی پایداری مسائل به رسمیت شناخته شد در سال 2018 و 2019 توسط رتبه شماره یک در جهان در مواد غذایی محصولات صنعت داو جونز شاخص پایداری دستیابی به 100 درصد در رتبه بندی برای کل پایداری نمره. تایلندی اتحادیه در حال حاضر به نام به DJSI برای شش سال متوالی. تایلندی اتحادیه نیز به نام به FTSE4Good نوظهور شاخص برای سومین سال متوالی در سال 2018 است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن