تایلندی اتحادیه استقبال جدید Monterey Bay Aquarium, غذاهای دریایی سازمان دیده بان رتبه برای تایلند

تایلندی گروه اتحادیه استقبال کرده است آخرین امتیاز برای تایلند پرورشی میگو از Monterey Bay Aquarium, غذاهای در

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

تایلندی گروه اتحادیه استقبال کرده است آخرین امتیاز برای تایلند پرورشی میگو از Monterey Bay Aquarium, غذاهای دریایی سازمان دیده بان® نشان می دهد که این کشور پیشرفت های مثبت برای رسیدن به یک زرد جایگزین خوب امتیاز.

میگو روش کشاورزی در تایلند بهبود یافته است و از آنجایی که غذاهای دریایی سازمان دیده بان آخرین ارزیابی تایلندی پرورشی میگو باعث تغییر در امتیاز از قرمز به زرد است. امروز کشاورزان تایلندی خود را مدیریت کیفیت آب به طور موثر تر و در پاسخ به چالش های بیماری را کاهش تبادل آب با محیط زیست است.

غذاهای دریایی سازمان دیده بان گزارش نشان می دهد که وجود داشته است بهبود در پایداری از مواد تشکیل دهنده خوراک اما اشاره می کند که وجود دارد ادامه داد: تلاش مورد نیاز برای ایجاد تایلندی شیلات پایدار است. برای تایلند برای رسیدن به آرزو بهترین انتخاب, امتیاز, این گزارش نشان می دهد که محلی پیاده سازی و اجرای قوانین اعم از پساب به شیلات, مدیریت, نیاز, به ادامه, به, بهبود, در خط با علم و عمل.

دکتر Darian McBain جهانی مدیر امور شرکت و پایداری در تایلندی اتحادیه گفت: این شرکت همچنان به کار با شرکای خود از جمله سلطنتی تایلند دولت برای کمک به حرکت میگو از تایلند به سمت یک انتخاب بهترین امتیاز.

تایلندی اتحادیه نیز همکاری با آبزی پروری شورای نظارت (ASC) و بهترین آبزی پروری شیوه (BAP) به افزایش تعداد گواهی مزارع میگو در تایلند است.

"در تایلندی اتحادیه ما را از ما تعهد پایدار غذاهای دریایی فوق العاده به طور جدی" McBain گفت. "ما مفتخریم به عنوان یک رهبر جهانی در غذاهای دریایی پایداری و ما به طور مستمر به بررسی چگونه ما می توانیم اطمینان حاصل شود که محصولات ما به ارائه به مشتریان ما در سراسر جهان در حال responsibily منابع. این بخشی از تایلندی اتحادیه تعهد به زندگی سالم, سالم اقیانوس."

تایلندی اتحادیه شماره یک صادر کننده میگو در تایلند است. ایالات متحده و ژاپن دو تا از بزرگترین بازارهای تایلندی, میگو,.

غذاهای دریایی سازمان دیده بان گزارش را می توان در اینجا بخوانید.

###

در مورد تایلندی گروه اتحادیه

تایلندی گروه اتحادیه PCL در جهان است, غذاهای دریایی, رهبر, آوردن, با کیفیت بالا, سالم و خوشمزه و خلاقانه, غذاهای دریایی محصولات به مشتریان در سراسر جهان برای بیش از 40 سال است.

امروز تایلندی اتحادیه به عنوان یکی از جهان پیشرو غذاهای دریایی تولید کنندگان و بزرگترین تولید کننده قفسه پایدار تن محصولات با فروش سالانه بیش از THB 126.3 میلیارد دلار (US$ 4.1 میلیارد دلار) و یک نیروی کار جهانی از بیش از 44,000 افرادی که اختصاص داده شده به پیشگام پایدار و نوآورانه محصولات دریایی.

جهانی این شرکت با نام تجاری نمونه کارها شامل بازار-بین المللی پیشرو در مارک های چنین به عنوان مرغ دریا جان غرب Petit Navire, Parmentier, Mareblu پادشاه اسکار و روگن Fisch و تایلندی-مارک های پیشرو SEALECT, Fisho, Qfresh, Monori, Bellotta و Marvo.

به عنوان یک شرکت متعهد به نوآوری و در سطح جهانی مسئول رفتار تایلندی اتحادیه مفتخر است به عنوان یک عضو سازمان ملل متحد در جهانی فشرده و عضو موسس بین المللی غذاهای دریایی پایداری بنیاد (ISSF). در 2015, تایلندی اتحادیه معرفی آن SeaChange® پایداری استراتژی است. پیدا کردن اطلاعات بیشتر در seachangesustainability.org. تایلندی اتحادیه در حال کار بر روی پایداری مسائل به رسمیت شناخته شد در سال 2018 و 2019 توسط رتبه شماره یک در جهان در مواد غذایی محصولات صنعت داو جونز شاخص پایداری دستیابی به 100 درصد در رتبه بندی برای کل پایداری نمره. تایلندی اتحادیه در حال حاضر به نام به DJSI برای شش سال متوالی. تایلندی اتحادیه نیز به نام به FTSE4Good نوظهور شاخص برای چهارمین سال متوالی در سال 2019.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب