Thales Alenia Space می شود 'تکنولوژی تولید پیشرفته' سفیر به عنوان بخشی از "ساخته شده متفاوت دیجیتال, Wallonia' برنامه

Thales Alenia Space یک سرمایه گذاری مشترک بین تالس (67%) و لئوناردو (33%) در حال تبدیل شدن به یک فن آوری تولید

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

Thales Alenia Space یک سرمایه گذاری مشترک بین تالس (67%) و لئوناردو (33%) در حال تبدیل شدن به یک فن آوری تولید پیشرفته' به عنوان بخشی از "ساخته شده متفاوت دیجیتال, Wallonia' برنامه. هدف از این ابتکار این است که به کشتزارهای والونی روند و نوآوری های مربوط به این صنعت در آینده است.

Thales Alenia Space شده است در حال حاضر در بلژیک بیش از 55 سال است و به رسمیت شناخته شده و متخصص در توسعه و تولید تجهیزات الکترونیکی در هیئت مدیره ماهواره و پرتاب. با تغییرات سریع در فضای بازار هر دو از لحاظ اقتصادی و تکنولوژیکی دیدگاه Thales Alenia Space شتاب آن چرخه نوآوری و تبدیل شدن به یک تحول 'anticipator' به باقی می ماند یک رهبر در آن بخش است.

جدید صنعتی پارادایم اتخاذ شده توسط شرکت Thales Alenia Space به ویژه به عنوان بخشی از سهم خود را به آریان 6, آینده اروپا پرتاب و توسعه فضای الهام بخش جدید آن کاملا دیجیتال و منعطف پلت فرم ماهواره ای. در بلژیک این تحول انجام شده در خاص با والونیا حمایت منجر به معرفی هوانوردی و یا قطعات خودرو در فضای تجهیزات ادغام جدید الکتریکی مجهز به اتصال فن آوری های استفاده از متصل ابزار را قادر می سازد ردیابی عملیات و کنترل های خود را به عنوان به خوبی به عنوان دیجیتال تداوم در 3D روشهای تولید و یا استفاده از واقعیت تقویت.

در چارچوب 'صنعت از آینده" برنامه است که بخشی از دیجیتال, Wallonia دیجیتال, استراتژی, Thales Alenia Space در بلژیک خود را جدای از طریق معرفی فن آوری های دیجیتال از طراحی تجهیزات خود را به اجرای آن است. بر این اساس از آن است که تبدیل شدن به یک "ساخته شده متفاوت دیجیتال, Wallonia سفیر'.

"تقویت نوآوری انگیزش بخشی از DNA ما" توضیح می دهد که قانون مهاجرت و ملیت Maller مدیر عامل شرکت Thales Alenia Space در بلژیک. "با تشکر از این عنوان از تکنولوژی پیشرفته ساخت' سفیر ما را به ادامه کار با ما SME همکاران به اشتراک گذاشتن تجربه ما از انتقال دیجیتال و تشویق کل اکوسیستم را انتخاب کنید جدید کارآمد تر و روش های مدرن صنعتی"

این شناخت را نشان می دهد به طور کلی پویا از Thales Alenia Space است که پیش بینی انتقال دیجیتال با سرمایه گذاری برای چندین سال در دیجیتال شدن دستگاه از آن ارائه آن را قادر می سازد برای به دست آوردن مهارت های جدید و توسعه باهوش تر و انعطاف پذیر ماهواره و تجهیزات برای مشتریان خود در سراسر جهان است.

کپی رایت: ©Thales Alenia Space - ©ESA/CNES/ARIANESPACE

در مورد THALES ALENIA SPACE
نقاشی بر روی بیش از 40 سال تجربه و یک ترکیب منحصر به فرد از مهارت ها و تخصص ها و فرهنگ های Thales Alenia Space ارائه راه حل مقرون به صرفه برای ارتباطات راه دور, کنترل, زمین, مشاهده, مدیریت زیست محیطی اکتشاف و علم مداری زیرساخت. دولت و بخش خصوصی به طور یکسان در تعداد Thales Alenia Space برای طراحی های ماهواره ای-سیستم های مبتنی بر که در هر زمان قابلیت اتصال و موقعیت یابی نظارت بر سیاره ما بهبود مدیریت منابع و کاوش ما از منظومه خورشیدی و فراتر از آن. Thales Alenia Space می بیند فضا به عنوان یک افق های جدید برای کمک به ساخت بهتر و پایدار تر زندگی بر روی زمین است. یک سرمایه گذاری مشترک بین تالس (67%) و لئوناردو (33%), Thales Alenia Space نیز تیم با Telespazio به شکل شرکت های پدر و مادر' فضا داد که ارائه می دهد طیف کاملی از خدمات است. Thales Alenia Space نوشته شده تثبیت درآمد حدود 2.15 میلیارد یورو در سال 2019 است و در اطراف 7,700 کارکنان در نه کشور.

در مورد THALES ALENIA SPACE در بلژیک
Thales Alenia Space در بلژیک بزرگترین بلژیک تولید کننده فضای الکترونیک و رهبر جهانی در ماهواره برق قدرت. بیش از 200 برنامه در حال حاضر فرستاده شده به مدار با شرکت تجهیزات در هیئت مدیره. این شرکت همچنین عرضه 50 درصد از الکترونیک برای آریان 5 پرتاب به عنوان به خوبی به عنوان پشتیبان و زنجیره ای برای آریان 6 و سایوز. نزدیک به 700 نفر کار در Mont-sur-Marchienne (شرلروآ), لون و اسلت سایت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن