تالس به ایجاد صلاحیت دیجیتال مرکز در قطر مناطق آزاد برای حمایت امنیتی از امکانات ورزشی ضد پهپاد و دیگر پروژه های بزرگ مقیاس

قطر مناطق آزاد اقتدار (QFZA) و تالس گروه امروز با امضای یک توافقنامه همکاری برای ایجاد یک صلاحیت دیجیتال مرکز

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

قطر مناطق آزاد اقتدار (QFZA) و تالس گروه امروز با امضای یک توافقنامه همکاری برای ایجاد یک صلاحیت دیجیتال مرکز در قطر مناطق آزاد.

جناب احمد بن Mohamed Al-Sayed, وزیر امور خارجه و رئیس QFZA و تالس گروه رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت پاتریس Caine امضا توافق نامه در مجازی امضای مراسم در دوحه و پاریس.

این مرکز خواهد بود یک مرکز برای توسعه نرم افزار و تسهیل پروژه های بزرگ از جمله حوادث و راه حل های امنیت نقش کلیدی در قطر مناطق آزاد' تکنولوژی در حال رشد اکوسیستم. در کوتاه مدت این شامل توسعه ارائه پشتیبانی برای برنامه های بزرگ مانند فن ID برای مدیریت تماشاگر جریان و دسترسی به طول های بزرگ, رویدادهای ورزشی. بیش از دراز مدت QFZA و تالس انتظار می رود این مرکز برای حمایت از پروژه ها در مناطق از جمله ضد پهپاد, فرودگاه امنیت و عملیات بهینه سازی رویداد بزرگ امنیتی و تحرک و تجربه راه حل. تالس و QFZA را نیز بررسی فرصت برای ایجاد یک راه اندازی انکوباتور و همکاری تحقیقاتی به رشد محلی/بین المللی اکوسیستم و کاوش در آینده توسعه فعالیت های دیگر در تالس' مناطق از تجربه و تخصص.

جناب احمد بن Mohamed Al-Sayed, وزیر امور خارجه و رئیس قطر مناطق آزاد سازمان گفت: "ما مشتاقانه منتظر به کار با تالس در حال حاضر یک بازیکن کلیدی در قطر مناطق آزاد برای راه اندازی این مرکز برای نوآوری و فن آوری اکتشاف. این مرکز قادر خواهد بود برای حمایت از یک طیف وسیعی از پروژه ها و ارائه پیشرو در فن آوری برای حمایت از شرکت های دیگر در قطر مناطق آزاد و در سراسر کشور است. امروز توافق های ایجاد شده در توافق نامه همکاری استراتژیک ما امضا به تازگی با Google Cloud برای راه اندازی یک ابر جدید منطقه در دوحه مستقر در قطر مناطق آزاد به عنوان به خوبی به عنوان ما موجود همکاری با مایکروسافت است. این موافقت نامه با ارکان کلیدی در استراتژی ما برای ترجمه و بومی سازی موافقت نامه های بین المللی و مراکز و به توسعه بیشتر ما تکنولوژی پیشرو اکوسیستم به نفع قطر و تمام سرمایه گذاران ما."

پاتریس کین رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تالس گفت: "نوآوری و انتقال دیجیتال در قلب تالس' استراتژی است. چشم انداز ما این است که تراز وسط قرار دارد با قطر ملی چشم انداز سال 2030 به توسعه محلی شایستگی های دیجیتال و نوآوری برای آینده کشور صنعتی اکوسیستم. ما مفتخر به راه اندازی این همکاری استراتژیک با قطر مناطق آزاد به منظور ارائه پیشرو پشتیبانی فنی و همچنین راه حل های پیشگامانه در زمینه های مختلف از جمله رویدادهای مهم امنیتی ضد پهپاد, فرودگاه امنیت, عملیات, بهینه سازی و تحرک است. تالس مفتخر است به عنوان کمک بیشتر به رشد و گسترش برنامه های دولت قطر با ایجاد ماهر مشاغل و ایجاد یک مرکز برای نوآوری در قطر."
 
پس از آن آغاز شده و عملیات خود را در سال 2019 قطر مناطق آزاد را تایید کرده است پروژه به ارزش در مجموع بیش از یک میلیارد دلار از طیف گسترده ای از برجسته محلی و جهانی شرکت متمرکز بر اقتصاد جدید, اینترنت, از همه چیز, پایداری, آن, اطلاعات, ارتباطات, حمل و نقل, تدارکات, پزشکی, خدمات حمل و نقل هوایی, امنیت و agritech.

در مورد قطر مناطق آزاد اقتدار (QFZA)

قطر مناطق آزاد اقتدار (QFZA) آغاز شده و عملیات خود را در سال 2019 و آن را نظارت و تنظیم سطح جهانی مناطق آزاد در قطر و امنیت سرمایه گذاری ثابت در این مناطق. QFZA ارائه می دهد فرصت های عالی و مزایای برای کسب و کار به دنبال ایجاد عملیات و گسترش منطقه ای و جهانی ارائه کیفیت زیرساخت یک نیروی کار ماهر, 100% مالکیت خارجی, دسترسی به صندوق های سرمایه گذاری, معافیت های مالیاتی و فرصت های همکاری با قطر اشخاص.

در مورد تالس

تالس (Euronext پاریس: هو) است که جهانی پیشرو در تکنولوژی شکل دادن به جهان از فردا امروز است. این گروه فراهم می کند راه حل های خدمات و محصولات به مشتریان در هوانوردی, فضا, حمل و نقل, دیجیتال, هویت و امنیت و دفاع اروپا ، با 83,000 کارکنان در 68 کشور تالس تولید فروش €19 میلیارد دلار در سال 2019.
تالس در حال سرمایه گذاری به ویژه در دیجیتال نوآوری — اتصال به داده های بزرگ مصنوعی, هوش و cybersecurity — فن آوری است که حمایت از کسب و کار سازمان ها و دولت ها در سرنوشت لحظات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن