آن زمان Lin-مانوئل میراندا یک MAGA حامی

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین F

توسط NEWSCENTERALS در 1 تیر 1399

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fallon. برای دریافت کامل خبرنامه در صندوق پستی خود را هر هفته برای ثبت نام آن را در اینجا.

این هفته:

  • اتصالات اسکار برای یک ماسک.
  • بهترین تلویزیون قسمت این هفته.
  • بهترین مواد غذایی جدید نشان می دهد.
  • خنده در مورد Jeremy Piven.
  • یکی دیگر از صدای جیر جیر.

'یک روز در یک زمان پر شور متحرک ویژه

این هیچ feat کوچک است که یک روز در یک زمان موفق به با صدای بلند بیان همه فرار سیاسی و فرهنگی صحبت نقاط است که باعث می شود فرد به طور متوسط به منظور توسعه اضطراب و ناراحتی معده و در عین حال نیز می توان از آسپیرین و مقوی برای آرام کردن کسانی که بیمار و مضطرب احساسات.

پاپ سری پر رونق با وجود یکی از تحریک کننده ترین برنامه نویسی گیری Netflix بکشد تا به حال ساخته شده, بازگشت این هفته با یک قسمت خاص. این یک ویژه ویژه قسمت شکستن آن multicam طنزهای فرمت و به جای آن به طور کامل متحرک سازی Alvarez خانواده در فرم های کارتونی. این یکی از هوشمندانه تر و مبتکر محور به تولید محتوای جدید در میان محدودیت های همه گیر-لازم هالیوود shutdown.

نشان می دهد بیشتر حال می گویند خاموش کردن سر در گم می شود و همه ما باید بهتر بدانید که در حال حاضر نسبت به سعی کنید به نگه داشتن Alvarezes سکوت. در واقع این موضوع خاص است. و شما می توانید آن را در حال حاضر!

"سیاست قسمت"دوباره به طور کامل انیمیشن—مراکز اطراف خانواده اضطراب بیش از قریب الوقوع بازدید از خود را مغلوب ساختن پیشی جستن-حمایت از بستگان. در یک بیت از نابغه برابر-نوع ریخته گری, Brooklyn Nine-Nine's Stephanie Beatriz و Lin-مانوئل میراندا صدای پنه لوپه را (Justina Machado) پسر عموی پیلار و شوهرش بود در حالی که Gloria Estefan است پیلار مادر خواهر ریتا مورنو را لیدیا.

قبل از آنها وارد خانواده تصور که چگونه ناراحت کننده مکالمات در مورد سیاست در حال رفتن به. انیمیشن اجازه می دهد تا آنها را به پرش-برش فرضی استدلال بیش از Pizzagate زن نما, حقوق و تغییر آب و هوا.

پنه لوپه شگفتی که چرا خانواده نمی تواند فقط بحث پیلار و شوهرش از خود MAGA راه با حقایق. "با عرض پوزش من را فراموش کرده به شما بگویم حقایق مهم نیست دیگر" دخترش النا (ایزابلا گومز) به او می گوید. هنگامی که آنها تصور مکالمات محول به پرتاب توهین پنه لوپه عجایب "چه اتفاقی افتاد به زمانی که آنها به پایین ما رفتن بالا؟" "آره که رفت از پنجره بیرون را با حقایق" النا می گوید.

این بدیهی است که موضعی قسمت اما از همه مهمتر بسیار خنده دار است. میراندا می شود ace همیلتون شوخی است. Gloria Estefan و ریتا مورنو یک آواز خواندن ، مورنو است به نحوی هنوز هم بهترین کمدی فیزیکی بازیگر در تلویزیون که فقط با استفاده از صدای خود را. اما بالاتر از همه, که, هرگز آن را اجازه می دهد تا طنز و یا سیاست های شخصی—از طرف تیم خلاق و یا شخصیت ها—جایگزین هوش و قلب است.

Padma عالی جدید نشان می دهد مواد غذایی

چند هفته پیش من در یک ضربه در تلاش برای طبخ بیشتر در قرنطینه و نیز احساس بسیار مضطرب در مورد وضعیت رسانه ها و مایل به پیدا کردن یک راه برای حمایت از روزنامه نگاری. داستان سکس من با اولین شماره از Bon Appétit magazine وارد در پست این هفته.

من را تاسف زمان بندی این مجله چاپ اشتراک به دلیل آن را یکی دو بار احساس کردم مثل یک احمق این هفته قبلی وسواس با پخت و پز نام تجاری است که نه تنها بندر رنگ پریده نهادی نژادپرستانه موانع اما تمایل به نمایشگاه آنها را در چشم ساده در یوتیوب آن تست آشپزخانه فیلم ها که من ممکن است یا نه ممکن شراب خواری-تماشا تا 3:30 هستم در چند شب.

بار دوم شد در حالی که تماشای قسمت از Padma Lakshmi جدید Hulu مواد غذایی نشان می دهد طعم ملت با Padma Lakshmi.

مجموعه شرح بالا آشپز میزبان به عنوان او سفر به جوامع مهاجر در سراسر کشور به یاد چه آمریکایی "مواد غذایی" واقعا به معنی امروز.

(فوق العاده نقل قول او را به انواع: "ما به اطراف پرتاب بسیاری از platitudes مانند" هیچ چیز را به عنوان آمریکایی پای سیب.' خوب پای سیب آمریکا نیست. نه یک عنصر در پای سیب بومی آمریکای شمالی است. حتی اپل! بنابراین آنچه که ما صحبت کردن در مورد اینجا؟")

در دقیقه لاکشمی و سری از بین بردن ایده های در مورد چگونه ما فکر می کنم در مورد مواد غذایی به طور خاص از مهاجر فرهنگ و راه ما اجازه رسانه ها و تلویزیون به بحث در مورد و حتی آن را جشن می گیرند.

آن را شرم آور از راه های که در آن ما lionized این Anthony Bourdain رویکرد به مواد غذایی و سفر سری که در مورد فرهنگی اکتشاف: مرد سفید می رود به مکان خارجی و تحسین برای پرسیدن سوالات اندیشمندانه ای از مردم وجود دارد. (این فقط Bourdain. آن است که هر یک از آن نشان می دهد.) برخی از آنها خوب هستند. که خوب است. اما این فوق العاده است.

در اینجا این است که لاکشمی یک زن از رنگ و مهاجر است که به صرف زندگی خود را در یک جامعه است که "به معرض استانداردهای زیبایی که همکاران مرد من حتی نمی دانم چه می خواهم آن را در معرض" را به عنوان او گفت: واشنگتن پست. "که به اطلاع نقطه نظر من است."

آن را جذاب و جذاب نقطه نظر. بیش از آن که نشان می دهد این است که واقعا سرگرم کننده به تماشای. بنابراین, آه, bon appétit.

Hahahahahaha Jeremy Piven

در این هفته خدمات Cameo که اجازه می دهد تا شما را به پرداخت برای یک پیام تصویری از یک ستاره, آگهی های جدید, و به طور بالقوه از ویژگی های هیجان انگیز. و آن این است چگونه یاد گرفتم که Jeremy Piven شد شارژ $15,000 برای 10 دقیقه زوم تماس بگیرید.

در هر صورت اگر شما کسی است که در واقع پرداخت می شود و آیا این, لطفا با من تماس بگیرید به طوری که من می تواند وقف بعد از سه ماه از زندگی من به یادگیری تک تک جزئیات در مورد شما و آنچه شما منجر به این نقطه است.

"50 سایه از جدایی"

دوست من این ارسال صدای جیر جیر و از آن ساخته شده من چرخش سر برای حداقل 10 دقیقه.

تقریبا به خوبی این دیدگاه که به دنبال تا "50 سایه از جدایی است."

در هر صورت بیرون از خانه فوق العاده است او Architectural Digest تور از آن را حتی بهتر است و هیچ یک از این فراتر بودن مختصری حواس پرتی مهم است ، سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. ترانس زندگی مهم است. پوشیدن ماسک شما از یادرفته لعنتی تشکرها.

چه برای دیدن در این هفته:

سیاستمدار: Bette Midler! جودیت نور! خیلی بهتر از فصل یک!

پری میسون: نه در همه مانند پری میسون. چه کسی مراقبت کنید ؟

حزب جستجو: فصل سه نوع...درخشان.

شرمن, ویترین, تاریخ سیاه و سفید, دیدنی: یکی از جالب ترین چیزهایی که من دیده ام این سال است.

آنچه به جست و خیز این هفته:

شما باید سمت چپ: Kevin Bacon and Amanda Seyfried, 27 سال از هم جدا در سن یک زن و شوهر است. نوچ!!!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب