'30 Rock' مراسم یکی بلند, لنگ, مراسم آشتی ترتیب دادند, خنده دار, گاهی اوقات درخشان طاووس آگهی

Even قبل از آن پخش اخبار اطراف پنجشنبه شب 30 Rock مراسم خواندن مانند یک 30 Rock طنز یا طرح خط در راه است که ما

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

Even قبل از آن پخش اخبار اطراف پنجشنبه شب 30 Rock مراسم خواندن مانند یک 30 Rock طنز یا طرح خط در راه است که مانند واقعی قسمت شد هر دو خطر ناک و افسرده.

30 Rock: یک زمان خاص نبود زوم مراسم و یا گذشته نگر مصاحبه اما واقعی نمایشنامه و فیلم برداری قسمت 30 Rock با بازیگران همه reprising شخصیت خود را هفت سال پس از امی و برنده کمدی رفت هوا. بساز! لذت بخش!

آن صحنه را در خدمت NBCUniversal را Upfronts این رویداد سالانه است که در آن شرکت پرده آن تخته سنگ های برنامه نویسی به پتانسیل تبلیغ, همه چیز از سریال پخش در شبکه های مانند NBC آمریکا و براوو به اخبار آن ارائه و پوشش بازی های المپیک برنامه های. بو! افسرده!

و در عین حال آن را بسیار متا زندگی واقعی به عنوان مثال از چیزی که تینا فی و الک بالدوین شخصیت های لیز و جک می خواسته می شود که برای انجام این کار در حمایت از Cabletown داستانی مستقل در برای NBCUniversal (سپس Comcast) در جهان نشان می دهد. به طوری که کل عملیات می شود نوع بطور غیر عادی و مرموز خنده دار و بسیار در 30 Rock روح حتی اگر آن را به معنای خاص خواهد بود آمیخته با تحمل ناپذیر تبلیغات شعار این شرکت سقوط خط-به عنوان اگر آن است که از آمدن خدا و همچنین coronavirus واکسن.

معمولا NBCUniversal را Upfronts (هر رسانه های عمده شرکت یکی است) اتفاق می افتد در Radio City Music Hall, و وجود دارد زندگی می کنند نشان می دهد که در آن بزرگترین استعداد آمد به shill برای چک.

چیزی وجود دارد دوباره 30 Rock در مورد شرایط پشت NBCU pivoting در این راه همه گیر جهانی وادار به ترشح مراسم اتفاق می افتد اما با indignities از فیلمبرداری آن به طور کامل از راه دور و به عنوان اساسا یک مارک تجاری است.

اضافه کردن یکی دیگر که خیلی لیز لیمو لایه به دادگاه: پس از پمپ و شرایط اطراف آن گزارش شد که بسیاری از NBC ایستگاه در سراسر کشور نخواهد بود پخش آن است.

صرف نظر از لذت دیدن جین رسمی در شخصیت به عنوان جینا Maroney (او دیدنی و جالب ترین قسمت شب) در پایان مراسم بود که اساسا طولانی تجاری برای NBCU و جدید, جریان, خدمات, طاووس. اگر آنها پخش آن وابسته خواهد بود تبلیغات برای یک سرویس طراحی شده برای چشم های دور از خود را پخش. این نوع از تشدید فاجعه است که به طور معمول قاب یک قسمت از نشان می دهد.

سپس دوباره نیز وجود دارد چیزی است که بسیار از 30 Rock در مورد شرایط جهان به طور کلی. این که آیا شما در فرهنگ پاپ—a $2 میلیارد دلار خدمات جریان است که در آن ریس ویترسپون, مذاکرات در مورد آلت تناسلی کفتار و شما فقط می توانید آن را بر روی تلفن خود و همچنین آن را به نام Quibi—یا جنگ فرهنگ.

لیز لیمو فریاد در یک buncha dummies برای امتناع از پوشیدن ماسک است که به معنای واقعی کلمه زندگی را نجات دهد چرا که آنها فکر می کنم آن را توهین به آزادی های مدنی و/یا emasculating و/یا آنها را mascne می توانست پاره پاره از یک مسخره طرح در سری اصلی است. (بدون ذکر اخیر blackface جنجال اما.)

به عنوان آن بود یکشنبه شب ویژه ای بود که هر دو درمان و کارهای عادی و روزمره, گاهی اوقات به عنوان تیز و خنده دار به عنوان شما را به یاد و اغلب بد whiffing در چیزی که آن را به خوبی در آن اوج: eviscerating takedowns شرکت سرگرمی.

پشت بلانت ضربات جوک در هزینه Comcast نرم شد مطمئن توسط این واقعیت است که این شرکت به آنها اجازه هوایی در همه. بی رحمانه به عنوان آنها ممکن است شده اند وجود دارد winking "ما همه دوستان اینجا" پرنیان. در این مورد چون خیلی از برنامه مجبور شد به تحت اللفظی توسعه نه فقط lacerating punchlines لبه آن همه رفته بود.

من در تلاش برای تصور یک فرد از تماشای ویژه و کاملا نا آشنا با مفهوم Upfronts تعجب آنچه که جهنم در آن است که آنها فقط دیدم. آن یک چیز را هنگامی که شما پوشش رسانه ای و شما می دانید چه به انتظار چه پایان هدف این است که در اینجا. این یکی دیگر از اگر شما فقط تنظیم به دیدن دختر خود را لیز خوردن لیمو شب او و پنیر بودند ناگهان حمله با یک مونتاژ در ادای احترام از MSNBC و امروز نمایش اخبار تیم.

پس از آن یک چیز عجیب و غریب به قاضی. آن را کاملا عجیب و غریب به عنوان ساعات پر بیننده تلویزیون; یک دلیل وجود دارد Upfronts نیست به طور معمول پخش بود. اما در این طرح بزرگ از Upfronts آن نوع فوق العاده است. مگه-ee وجود داشته اند cringey تلاش در سرگرمی در این چیزها. اما در اینجا بود که 30 Rock مراسم! با تمام بازیگران! و آمیزش 30 Rock جوک! آن را ممکن است بهترین Upfronts محتوا وجود دارد تا کنون بوده است.

پس چرا ساکت و آن را در تلویزیون ؟ مطمئن شوید که آن را ممکن است به عنوان مزخرف به برخی از و فوق العاده خسته کننده برای بسیاری از. اما اگر شما متوجه است که وجود دارد یک اسکریپت 30 Rock مراسم اما آن را فقط به یک بقدر یک اتاق پر از تبلیغ و رسانه, مردم, نمی خواهد شما را اذیت? به خصوص اگر شما از طرفداران نشان می دهد شما نمی خواهید برای پیدا کردن یک راه برای تماشای آن ؟

"مشکل در اینجا این است که مهم نیست که چگونه بسیاری از زمان آنها مشخص شده است که این بخشی از شرکت Upfronts با پخش در ساعات پر بیننده از آن بود هنوز هم به نوعی از دست رفته است که زمینه."

مشکل اینجا است که مهم نیست که چگونه بسیاری از زمان آنها مشخص شده است که این بخشی از شرکت Upfronts با پخش در ساعات پر بیننده از آن بود هنوز هم به نوعی از دست رفته است که زمینه.

منجی این است که این چیزی بود که یک ساعت طولانی که شاید 30 دقیقه یا کمی بیشتر بود واقعی 30 Rock محتوا. جان کلام این است که کنت (جک MacBrayer) است که در حال حاضر رئیس NBCUniversal—جک هشدار داد که در پنج سال هر کس می تواند کار و یا کشته شدن توسط او آمد درست و توطئه در TGS راه اندازی مجدد برای راه اندازی طاووس های جدید شرکت خدمات جریان.

لیز رفتن هم بزنید دیوانه در خانه با شوهر, Criss (جیمز مارسدن که به نظر نمی رسد) و دو بچه. جک متنفر بازنشستگی و فقط می خواهد به کار دوباره. تریسی (تریسی مورگان) است به کانادا نقل مکان کرد جایی که او تبدیل به یک المپیک مدال نقره در مسابقه پیاده روی "پس از چیدن راه رفتن به طور منظم در اواخر 30s."

جینا (رسمی) بوده است "pretty لغو همیشه از او pooped در مندی مور فلاسک." او خرج می کند روز خود زوم-بمب گذاری به ارائه unrequested فارغ التحصیلی سخنرانی ها و باز کردن پنجره او را هر روز در 7 بعد از ظهر زمانی که شهر claps برای کارگران ضروری اگر به عنوان تشویق است برای او. او همچنین قرار بود در بدنام مشهور "تصور" تصویری "اما آنها گفت: من شروع به بیش از حد بالا است."

آن را نمی توان بیش از حد چگونه خنده دار رسمی شد در این ویژه. حتی در این احمقانه نیست دقیقا درخشان تفرج او میخ همه چیز reigniting هرگز-واقعا-خفته خشم که او هرگز برنده جایزه امی برای بازی جینا.

در هر صورت این همه نیرنگ. Kenneth نمی خواهید به راه اندازی مجدد TGS. او فقط می داند که تنها راه برای دریافت به همکاران قدیمی خود را به یک زوم جلسه با او به عنوان آنها نادیده گرفته شده از دیگر رویداد مجازی درخواست.

زمانی که آنها پیوستن به تماس او خجالت زده آنها. او نیاز ندارد TGSبا توجه به اینکه طاووس در حال حاضر است—نشانه شرکت گفتار—"پویا پلت فرم جدید است که اهرم NBCU بی همتا توانایی ترکیب بهترین تلویزیون با پخش آنلاين ارائه یک کتابخانه گسترده ای از محتوا است که شامل هر دو به موقع و بی انتها است." (چشمک است baaaarely وجود دارد.)

چه این باند متوجه می شود این است که این آنها هستند که باید این راه اندازی مجدد و آنها نیاز کنت در زندگی خود بیش از حد. قابل اعتماد shenanigans و یک مجموعه ای گیج کننده از افراد مشهور cameos فراوانند: Khloe Kardashian, Dwayne Johnson, Al Roker اندی کوهن, Gwen Stefani, Mandy Moore, Ted Danson, و بیشتر.

برای هر چیزی وجود دارد به می گویند که چگونه عجیب و غریب آن را به ازدواج با 30 راک است که ما همه در حسرت با Upfronts اخلاق و پرنیان است به طوری خارجی برای بسیاری از بینندگان تلویزیون وجود دارد هیچ انکار که خاص بود و تلاش بسیار دشوار تولید.

دوباره این کار این بود که زوم مراسم. هر یک از بازیگران عضو شات قطعات خود را از خانه و با خانواده خود را مدیریت تجهیزات با راهنمایی از 30 Rock خدمه. آن را به حال نگاه و احساس از یک واقعی قسمت نه دانه دار—و در نتیجه scrappier و بیشتر بخشایش—وب کم قطاری از دیگر تلاش های مشابه.

که خود به تنهایی غیر قابل انکار سرد و باید به همه ما حتی بیشتر به دلیل رول چشمان ما در مورد این طعنه های دوستان تجدید دیدار. نمره یک طاووس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب