مطلق اوج AMG GT خانواده: جدید مرسدس AMG GT سری سیاه

قدرتمند ترین AMG V8 سری موتور در تمام دوران رسا ترین طراحی استادانه درست شده ترین آیرودینامیک ترین هوشمند مواد

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

قدرتمند ترین AMG V8 سری موتور در تمام دوران رسا ترین طراحی استادانه درست شده ترین آیرودینامیک ترین هوشمند مواد مخلوط متمایز ترین رانندگی دینامیک جدید مرسدس AMG GT سری سیاه (مصرف سوخت ترکیبی 12.8 لیتر در هر 100 کیلومتر ترکیبی CO2 انتشار 292 گرم/متر)[1] Affalterbach طراحان کشیده همه متوقف می شود وقتی که می آید به هنر طراحی خودرو. جدید ماشین فوق العاده ورزشی کاملا مظهر نام تجاری غنی سنت در سی و همچنین آن از سالها تجربه و تخصص در حال توسعه و تکمیل وسایل نقلیه است که تحت تاثیر قرار دادن در هر رابطه است. نتیجه یک خروجی 537 کیلو وات (730 اسب بخار) از یک موتور V8 با 'تخت' میل لنگ همراه با فعال آیرودینامیک و طراحی است که به طور مستقیم ناشی از زمان AMG GT3 مسابقه ماشین.

در Mercedes-AMG Black Series بوده و مترادف با یک نوع بسیار خاص از خودرو از سال 2006: انعطاف ورزشی با طراحی رسا و سازگار ترین انتقال تکنولوژی از موتوری به تولید سری. سیاه سری مدل های منحصر به فرد خودرو مجموعه تلفیقی کمیاب. آنها را توسعه داده شده است برای جمع آوری گرد و غبار در جمع گاراژ اما برای سرعت بالا استفاده از racetracks با وجود اینکه تایید شده برای جاده ها است. AMG GT سری سیاه نشان دهنده برجسته جدید در این سنت: آن است که قدرتمند ترین مرسدس AMG با یک سری موتور V8.

به منظور تاکید تعریف از این ماشین فوق العاده ورزشی موتور متخصصان در Affalterbach باید یک بار دیگر به طور گسترده توسعه یافته بیشتر سعی کردم-و-آزمایش 4.0 لیتری biturbo واحد - با وجود آن در حال حاضر مشهور عالی driveability قدرت تحویل و گشتاور پیشرفت. مشخصات روشن بود: به طور قابل توجهی قدرت بیشتری نسبت به قبلی گل سرسبد مدل AMG GT و خانواده و حتی بیشتر چالاک پاسخ دریچه گاز حداکثر گشتاور - که بدان معنی است که یک تغییر اساسی مورد نیاز بود در قالب یک جدید, 'تخت' میل لنگ.

"جدید GT سری سیاه است که ما جدیدترین خودرو را برجسته کرده و در ادامه یک سنت تاسیس شده در سال 2006. ششمین نسخه در نوع خود یکی دیگر از AMG نقطه عطف و قابل اثبات باور نکردنی توسعه تخصص در Affalterbach. من افتخار می کنم از این تیم که ایجاد یک منحصر به فرد ماشین فوق العاده ورزشی که در حال حاضر نشان دهنده مطلق اوج ما موفق GT خانواده است. عملکرد به نظر می رسد و رانندگی دینامیک GT سیاه سری دوم به هیچ کدام. این پروژه فوق العاده برای پایان دادن به کار من در AMG که من واقعا خدا را شکر می گوید:" Tobias مئرس رئیس هیئت مدیره در Mercedes-AMG GmbH.

طرح های مختلف از موتورهای V8

طراحی یک موتور V8 می دهد طراحان مقدار زیادی از اتاق را به بازی با در یک عنصر کلیدی: میل لنگ تنظیم بر روی میل لنگ است. این تأثیرات فنی موتور. وجود دارد معمولا دو نوع در موتورهای V8: صلیب 'هواپیما' که در آن crankpins از چهار جفت سیلندر در 90 درجه زاویه به یکدیگر که AMG استفاده در تمام قبلی V8 موتور یا میل لنگ تخت' که در آن همه crankpins در همان هواپیما با 180 درجه انحراف (تخت هواپیما').

اگر شما در مقابل یک صلیب-هواپیما میل لنگ شما خواهد بود قادر به شناسایی متقابل است که به این نام آن است. از مزایای این میل لنگ هستند فوق العاده صافی و گشتاور بالا در پایین چرخشی سرعت. مشخصه صدا یکی دیگر از ویژگی های مشخصه از عبور هواپیما موتور V8. به منظور استفاده بهینه از جابجایی و در نتیجه عملکرد بالقوه در مورد 4.0 لیتری V8 biturbo موتور AMG مهندسان اساسا منتقل اگزوز سمت به داغ داخلی V از دو سیلندر بانک ها در موتور V8.

یکنواخت نوسان ستون های گاز برای قدرت و حتی بیشتر

یکی دیگر از راه های افزایش عملکرد با استفاده از یک 'تخت' میل لنگ. در تخت-هواپیما موتور V8 آن به نظر می رسد مانند یک خطی چهار سیلندر مدل – به جز گسترده تر crankpins که دو شاتون در هر V8. احتراق در تخت-هواپیما V8 جهش از یک سیلندر بانک به بعد که بیشتر به بهبود گاز چرخه. مشخصه شلیک سفارش با 180 درجه زاویه میل لنگ جبران است 1-8-2-7 4-5-3-6. این باعث ایجاد یکنواخت نوسان ستون های گاز در اگزوز دستگاه و در سمت مصرف که رزونانس به راحتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای افزایش عملکرد. حتی بیشتر از مزیت چالاک تر پاسخ دریچه گاز.

قدرتمند ترین V8 سری موتور از مرسدس AMG

جدید GT سیاه سری موتور ممکن است بر اساس AMG 4.0 لیتری V8 biturbo موتور با لجن خشک روانکاری اما از آن شده است با توجه به جدید داخلی کد M178 LS2 با توجه به تغییرات متعدد. رسیدن به آن 537 کیلو وات (730 اسب بخار) در 6700-6900 rpm و ارائه حداکثر گشتاور 800 نیوتن متر در 2000-6000 دور در دقیقه. جدید میل بادامک و منیفولدهای اگزوز اقتباس شده به شلیک نظم و بهبود بیشتر گاز چرخه.

هر دو دوقلو رفته اگزوز توربو شارژر نصب شده در ضد یاطاقان همانطور که در بالا از برد چهار درب AMG GT کوپه که خود را بهینه می کند پاسخ دریچه گاز و حتی بیشتر. اما در سری توربو شارژر داده شده بزرگتر کمپرسور, چرخ, بدین معنی که هر دو می تواند ارائه در مجموع 1100 کیلوگرم هوا در هر ساعت است. از راه مقایسه: این رقم 900 kg/h برای AMG GT R. 7000 دور در دقیقه است و مهم نیست که پیوسته با سرعت سرعت محدود است در 7200 دور در دقیقه. و بزرگتر intercoolers تضمین است که آنها همیشه نگه داشتن شارژ-درجه حرارت ظرف به بهترین شکل ممکن محدوده. منحصر به فرد ایستاده از موتور جدید نیز منعکس شده در موتور نشان که نگه داشته است ،

0-200 متر/ثانیه, آسمان صاف; در کمتر از نه ثانیه

چه موتور برای انجام AMG GT سری سیاه? آن را می دهد و آن را به طور کامل شخصیت مستقل است که نه تنها منعکس شده در این نوع از قدرت, تحویل, بلکه در آن صدای خاص و الگوی. و آن را قادر می سازد بسیار چشمگیر عملکرد رانندگی: این دو درب وسیله نقلیه شاخه از 0 به 100 کیلومتر/ساعت را در 3.2 ثانیه به 200 متر/ثانیه, آسمان صاف; در کمتر از نه ثانیه. بالا سرعت 325 متر/ثانیه.

اصلاح AMG SPEEDSHIFT DCT 7 گرم انتقال

قدرت منتقل شده به چرخ های عقب از طریق هفت سرعته AMG SPEEDSHIFT DCT 7 گرم dual clutch transmission است که واقع در محور عقب در یک transaxle برای تنظیم وزن مطلوب توزیع به عنوان مورد برای همه AMG GT مدل. آن اصلاح شده است برای استفاده در AMG GT سری سیاه و متناسب با افزایش گشتاور 800 نیوتن متر. قبلی محدودیت های حاکم بر تغییر عملکرد و زمان پاسخ تمدید شده است, آنها را بیشتر مناسب برای racetracks.

این همه اضافه می کند تا بسیار متفاوت دست زدن به ویژگی نه تنها در حال شتاب و موتور پاسخ چالاک تر - درایو برنامه های start-up ویژگی ها و تغییرات دنده هستند بیش از حد. مسابقه شروع تابع نیز در حال حاضر حتی بیشتر چشمگیر با افزایش شروع revs بیشتر حساس چرخ لغزش کنترل و ورزشی و لاستیک مناسب برای مسیر مسابقه. بعلاوه انتقال خنک کننده اقتباس شده است به سخت تر مورد نیاز و انتقال نسبت نیز اندکی تغییر.

این 'torque tube' ایجاد ارتباط بین موتور و گیربکس. آن است که ساخته شده از فیبر کربن و فقط 13.9 کیلوگرم است که حدود 40 درصد سبک تر از آن در حال حاضر وزن-بهینه سازی آلومینیوم همتای در AMG GT. به عنوان یک جزء ساختاری از transaxle پیشرانه آن را ایجاد یک بسیار flexurally و torsionally سفت ارتباط بین موتور و گیربکس. این اجازه می دهد یک ارتباط مستقیم از پیشرانه است که مطلوب برای پویایی رانندگی و همچنین نقش مهمی در خودرو را متعادل توزیع وزن. درایو شفت که می چرخد در داخل نیز ساخته شده از فیبر کربن.

پیچیده آیرودینامیک برای فوق العاده بالا رانندگی دینامیک

پیچیده آیرودینامیک نه تنها سهم قابل توجهی به بالا رانندگی پویایی و ثبات در سریع مدارهای. به عنوان با AMG GT R و AMG GT R PRO, آیرودینامیک کارشناسان و طراحان مشغول به کار در همکاری نزدیک به عنوان 'شکل زیر تابع' امر بیش از همیشه در مورد سری سیاه.

شباهت به AMG GT3 و AMG GT4 اتومبیل های مسابقه است که به صورت بصری و از نظر فنی قوی تر از قبل. این شروع می شود در حال حاضر با جدید به طور قابل توجهی بزرگتر رادیاتور ورودی هوا که ناشی به طور مستقیم از AMG GT3 مسابقه ماشین. رادیاتور برش عمودی struts در تاریکی chrome چرا که در حال حاضر که چرخ قوس کولرهای نیز تغذیه با هوا به طور مستقیم از طریق مرکزی ورودی بدون نیاز وجود دارد برای دو خارجی دیگر ورودی های هوای بزرگ در جلو صحن. داسی شکل flics بهینه سازی جریان هوا در اینجا است که نه تنها باعث افزایش downforce در محور جلو اما همچنین بهبود ترمز خنک کننده. این 'پرده هوا کنترل و هدایت جریان به سمت چرخ. همراه با flics در مقابل چرخ این خدمت به منظور کاهش ضریب درگ و افزایش downforce. جدید زبان طراحی در نتیجه ترکیبی از حداکثر هوای سرد بهره وری با کاهش مقاومت هوا و افزایش سطح downforce در جلو.

کربن-الیاف مقابل شکاف دو دستی قابل تنظیم تنظیمات (خیابان و مسابقه – مسابقه به طور انحصاری برای استفاده در racetracks) و بنابراین می توان به دیدار مختلف پیگیری مورد نیاز است. هنگامی که گسترش رو به جلو (مسابقه موقعیت) یک جبهه منتشر شده در شکل معکوس بال مشخصات است و سپس ایجاد شده در زیر بخش جلو. بسته به رانندگی با سرعت این عنصر را کاهش داده است و حتی بیشتر افزایش فشار منفی که به طور قابل توجهی تسریع جریان هوا در زیر تنه ایجاد یک 'شده بود فنتر اثر' که همچنین تساوی ماشین نزدیک به جاده و افزایش downforce روی محور جلو. راننده می تواند احساس مزایای فرمان: سیاه و سفید سری می توان سازی و حتی بیشتر دقیقا زمانی که سر پیچ ها با سرعت بالا و نمایشگاه حتی بهتر جهت ثبات است. به خصوص در سریع پیچ و تحت جانبی شتاب خودرو ارائه یک چالاک پاسخ روشن فرمان انتقادات و پیشنهادات – در حالی که باقی مانده به راحتی قابل کنترل در تمام زمانها. اگر این جبهه منتشر شده است در این مسابقه موقعیت downforce در محور عقب نیز می تواند به افزایش بیشتر عقب جدید aerofoil مفهوم است.

کلاه سر گذاشتن با دو اگزوز روزنه های هوا را بهبود می بخشد aero-عملکرد

یکی دیگر از مستقیم مشتق از موتوری جدید فیبر کربن موتور با دو اگزوز رسانه های ساخته شده از کربن سیاه به پایان رسید و سطوح. بزرگ رسانه های راهنمای هوای گرم است که تغذیه از مورب قرار خنک کننده بسته خروج از محفظه موتور. این تکنولوژی همچنین به طور مستقیم به دست آمده از سی و افزایش کلی downforce. در همان زمان مقاومت هوا کاهش می یابد و این توده هوا جریان خنک کننده موتور بهینه شده است. هوا نیز به طور خاص هدایت در اطراف یک ستون و سمت پنجره و به عقب که در آن آن را افزایش می دهد بهره وری از جدید عقب aerofoil مفهوم است. این یکپارچه یکپارچه louvres (هوا slots) با پنج باله در رنگ بدنه و اگزوز روزنه های هوا در پشت چرخ در جلو کربن-الیاف بال کمک به افزایش downforce در محور جلو با استفاده از موثر چرخ قوس تهویه. جریان هوا در اطراف خودرو نیز بهینه سازی شده جدید به طور قابل توجهی بزرگتر و گسترده تر از طرف آستان پانل های با فیبر کربن عناصر که ادغام عمودی تیغه ها در جلو و عقب. خنک کننده های اضافی مجاری هوایی یکپارچه به سمت آستان پانل های خنک کننده ترمز در محور عقب.

دو مرحله عقب aerofoil مفهوم

نمای عقب مشخصه جدید عقب صحن با منتشر کننده دو گرد دوقلو اگزوز سبك در خارج از چپ و راست, سمت چرخ قوس تهویه و نوآورانه عقب aerofoil مفهوم است. هر دو aerofoil تیغه های ساخته شده از فیبر کربن و مکانیکی را می توان تنظیم کرد و در نتیجه اقتباس های مختلف پیگیری شرایط. دوم, پایین تر قرار, تیغه ساخته شده بود به خصوص کوچک و باریک به دلیل این است ایده آل برای ورود هوا از جلوی ماشین. نور در عین حال قوی کربن-فیبر aerofoil پشتیبانی از رنگ مات سیاه و سفید و به خصوص طراحی شده بر اساس شبیه سازی های گسترده نیز افزایش آیرودینامیک بهره وری. آنها پیچ و مهره ای از فیبر کربن درب عقب اتومبیل که آن هم سیاه و سفید.

یکی دیگر از جذاب جزئیات: متحرک فلپ فوقانی تیغه. این فعال آیرودینامیک عنصر به صورت الکترونیکی تنظیم شده توسط 20 درجه با توجه به وضعیت رانندگی و انتخاب AMG دینامیک حالت و بهبود طولی و عرضی پویایی است. در یک موقعیت تخت را کاهش مقاومت هوا برای کمک به رسیدن به سرعت بالا با سرعت بیشتری. در تمایل موقعیت فلپ باعث بهبود عملکرد ترمز و پیچ به لطف افزایش downforce در محور عقب.

چهار فعال سازی استراتژی می تواند اجرا شود بسته به این که آیا AMG دینامیک اساسی پیشرفته نرم افزار یا استاد انتخاب شده است. برخی از این استراتژی نیز شامل رانندگی دینامیک به رسمیت شناختن به عنوان مثال استاد: فلپ است به طور دائم از تمایل و تمدید تا 250 متر/ثانیه. هنگامی که سرعت بیش از 250 متر/ثانیه عقب به منظور کاهش مقاومت هوا و در نتیجه رسیدن به سرعت بالا با سرعت بیشتری. اما اگر راننده ترمز ناگهانی و یا هدایت به گوشه ای فلپ بلافاصله بازگشت به آن موقعیت افزایش یافته به منظور بهینه سازی ترمز و پیچ به لطف افزایش downforce و مقاومت هوا. فلپ نیز می تواند صورت گیرد و یا توسعه یافته توسط راننده با استفاده از یک دکمه جداگانه در مرکز کنسول.

تقریبا تمام قابها در زیر تنه

دقیق آیرودینامیک کار همچنین شامل در حال حاضر تقریبا به طور کامل panelled زیر تنه که باید نه تنها دیدار با آیرودینامیک مورد نیاز اما حرارتی آنهایی نیز (اتلاف گرما). تخت زیر مجهز شده است به خصوص طراحی شده طولی باله. این هوا channellers شده اند دقت بهینه سازی شده برای اطمینان از مطلوب جریان هوا به دیفیوزر عقب. بسته کامل تسریع جریان هوا به طور قابل توجهی افزایش downforce. همه اقدامات با هماهنگی و تعامل با عقب جدید aerofoil مفهوم است. نتیجه همه این اقدامات این است که یک downforce سطح بیش از 400 کیلوگرم در 250 متر/ثانیه.

سبک و مقاوم فیبر کربن و تا آنجا که چشم می توانید ببینید

بسیار سبک وزن فیبر کربن سقف با غرق مرکز و همچنین فیبر کربن درب عقب اتومبیل با اسپویلر لب و بزرگتر عقب و جلو ساخته شده از بسیار سبک وزن و نازک شیشه ای, همه مولفه های کلیدی از 'هوشمند مواد مخلوط' و 'سبک وزن ساخت و ساز'. در حال حرکت به جلوی ماشین شیشه ای مورد استفاده در ساخت شیشه های چند لایه شیشه جلو نیز نازک و در نتیجه سبک وزن است. این حلقه کربن-فیبر انتقال کوه یکی دیگر از منحصر به فرد سیاه و سفید سری کامپوننت. اضافی فیبر کربن برشی پانل ها در مقابل بخش زیر تنه و عقب سفت کل آلومینیوم bodyshell ساختار همراه با سبک انتگرال حامل و کربن تونل عبور ساخت bodyshell حتی بیشتر با ثبات است. عناصر شکل یک شبکه متصل و افزایش بالا رانندگی دقت از سری سیاه در تمام رانندگی مانور. کربن-فیبر برشی پانل تحت موتور متصل است به جدایی حامل و stiffens کل قسمت جلو و فرمان سیستم فرمان قابل ملاحظه ای دقیق تر و تثبیت محور جلو. انتگرال حامل در محور جلو است که منحصرا ساخته شده برای سری سیاه با استفاده از آلومینیوم بسیار سبک وزن ساخت و ساز.

استاندارد سرامیک ترکیب عملکرد بالا سیستم ترمز با رنگ سیاه ترمز callipers و سفید حروف نیز مشخص با وزن کم و کارایی بالا. ویژه لنت ترمز و دیسک با هم با اصلاح ترمز خنک کننده تضمین مطلوب و غیر محو کاهش سرعت و همچنین دقت بالا ترمز-نرم افزار گزینه های. استاندارد نور-آلیاژی فورج چرخ همچنین کمک به کاهش وزن.

AMG کویل-بیش از تعلیق تطبیقی با نوسانات قابل تنظیم

دو جناق مفهوم واقع چرخ با بالا camber و پا در ثبات است. این را قادر می سازد تا بالا سر پیچ ها سرعت می دهد و راننده مطلوب جاده احساس زمانی که پیچ در محدودیت شدید. Wishbones فرمان پنجه و توپی حامل در جلو و محور عقب ساخته شده به طور کامل از جعلی آلومینیوم به منظور کاهش بدون فنر توده ها. کروی بلبرینگ در بالا و پایین wishbones از محور عقب می آیند مستقیم از سیتی است. طراحی خود را به وسیله آنها هیچ بازی که به معنی پا و camber تغییر نمی کند حتی تحت بارهای بالا است. AMG GT سری سیاه در نتیجه اجازه می دهد تا به صورت دقیق فرمان می دهد فرمان روشن بازخورد و نتیجه ارائه بهتر سر پیچ ها عملکرد بیش از حد.

به عنوان با AMG GT R, یک AMG کویل-بیش از تعلیق با قابلیت تنظیم preload بهار استفاده می شود و در این سری با تکنولوژی آن اقتباس شده است برای دیدار با الزامات خاص برای مسیر مسابقه استفاده با نوسانات نیروهای. این تکنولوژی آشنا از موتوری است که در ترکیب با AMG RIDE CONTROL به طور مداوم متغیر تطبیقی میرایی سیستم. سیستم الکترونیکی کنترل می شود و به طور خودکار سازگار به میرایی بر روی هر چرخ به زمان رسیدگی به وضعیت سرعت و شرایط جاده. نوسانات ویژگی های مدوله شده به سرعت و دقیقا دو دریچه جداگانه برای دوباره بجای اول برگشتن و فشرده سازی نیروهای دامپر. این دریچه های جدید نیز بر اساس motorsport تکنولوژی و واکنش نشان می دهند و حتی بیشتر چالاک به شیوه ای سریع تعلیق حرکات. سخت تر نوسانات نرخ برای مثال هنگامی که سر پیچ ها و ترمز به طور موثر کاهش می دهد نورد حرکات. به طور مداوم متغیر تنظیم میرایی با توجه به سرعت فعلی نیز تضمین می کند ممکن است بهترین راه تماس و در نتیجه افزایش ایمنی حتی در سرعت های بالا.

راننده همچنین می توانید تنظیم میرایی تطبیقی ویژگی در لمس یک دکمه در AMG واحد درایو و یا با استفاده از AMG پویا را انتخاب کنید و درایو حالت است. سه حالت در دسترس هستند: "آسایش", "ورزش" و "Sport Plus". تغییر منطق بدان معنی است که حتی بهتر تجارت کردن. "آسایش" و "ورزش" هستند و حق انتخاب برای جاده های عمومی. در "ورزشی" میرایی محکم تر است با یک اسپرت اتصال بدنه و راحتی کمتر - و نیز می تواند انتخاب شود برای racetracks اگر بیشتر مسیر لغزنده شرایط غالب به عنوان یک نتیجه از شرایط مرطوب. "Sport Plus" است ایده آل برای استفاده در racetracks آن را به عنوان یک ویژگی خاص: سیستم به طور خودکار به رسمیت می شناسد کیفیت آهنگ, سطح, یعنی, آیا خودرو رانده می شود بر روی یک تخت جایزه بزرگ دوره مانند هوکنهایم یا یک مسیر پر از دست انداز مثل Nürburgring حلقه شمالی. سپس آن را به طور خودکار سازگار سطح الکترونیکی نوسانات در "Sport Plus". به توسعه این منطق سیاه و سفید سری طراحی شده برای طیف گسترده ای از انواع مختلف آهنگ و سازگاری کامل.

فیبر کربن نیز کاهش تعلیق وزن

محور جلو نصب شده است با دو چرخش قابل تنظیم نوار ساخته شده از فیبر کربن سبک وزن. این خودرو دارای این کوتاه (به عنوان مثال شرکت) اتصال به عنوان تنظیمات پیش فرض خود را. همتای خود در محور عقب است که از فولاد ساخته شده است سه گانه قابل تنظیم و موجب صرفه جویی در وزن به لطف لوله توخالی طراحی شده است. از پیش فرض "مرکزی" و موقعیت آن می توان به یک سطح سخت تر (اتصال کوتاه) و یا نرمتر (بلند اتصال). کربن-فیبر برشی پانل در عقب زیر تنه پشتیبانی از بالا رانندگی با دقت. این بسیار سبک وزن و سفت و سخت عنصر stiffens عقب-ساختار پایان و به عنوان نتیجه باعث می شود bodyshell حتی بیشتر با ثبات است. این کنترل الکترونیکی پویا موتور و انتقال مانت نیز گرفته شده برای افزایش چابکی و تحویل با دقت بالا پاسخ روشن و بازخورد.

دیگر تعلیق اقدامات شامل مسیر گسترده ای در جلو و عقب و دستی قابل تنظیم camber در جلو و محور عقب. این به این معنی است که فوق العاده بالا camber ارزش را می توان مجموعه ای که تنها مورد استفاده قرار گیرد به منظور افزایش عملکرد در motorsport در محاصره کردن racetracks.

یک Pilot Sport Cup 2 R MO صور ویژه سفارشی برای سری سیاه شده و توسعه یافته در همکاری با MICHELIN. به عنوان تنها سفارشی در سی این ورزش تایر است که به طور انحصاری در دسترس برای مرسدس-AMG در دو ترکیبات: استاندارد لاستیک نصب شده سابق کارخانه است نرم-ترکیب MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R MO1A که سمت پهلو افزایش شبح از AMG GT سری سیاه. یک سخت مرکب' نیز در دسترس به عنوان یک مقاوم سازی گزینه برای مسیر مسابقه استفاده در دماهای بالاتر. و همچنین به عنوان MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R MO2 تعیین می توان آن را شناسایی صور ترکیب موجود از AMG عملکرد مرکز با مشخصه موتوری دشنه از تایر تولید کننده. به اندازه 10 J x 19 چرخ با 285/35 ZR 19 لاستیک (جلو) و 12 J x 20 چرخ با 335/30 ZR 20 لاستیک (عقب).

گرفتن قدرت نه: AMG کنترل کشش

برای استفاده در محاصره کردن racetracks در ESP خاموش حالت AMG کنترل کشش راننده را قادر می سازد برای دریافت حمایت برای کنترل قدرت بسیار زیاد از سری سیاه – و بدون هر گونه ESP ترمز مداخله ندارند. سطح حمایت را می توان تنظیم ارائه سطح ایده آل کمک برای هر راننده و هر پیگیری وضعیت. AMG کنترل کشش به صورت گسترده طراحی شده برای دیدار با الزامات جدید سری سیاه و اجازه می دهد تا preselection از یکی از نه لغزش تنظیمات در زندگی محور عقب. کنترل است که به طور انحصاری از طریق نقشه های مربوطه در موتور الکترونیک و بدون هر گونه مداخله در ESP سیستم به عنوان همچنین در مورد GT3 مسابقه ماشین.

این عمل از طریق یک جداگانه تنظیم کننده در کنسول مرکزی. آن را نیز می تواند اداره می شود در حالی که مسابقه با پوشیدن دستکش در موقعیت مرکزی آن در داشبورد. بسته به تنظیمات سیستم اجازه می دهد بیشتر یا کمتر لغزش در چرخ های عقب – بسیار مفید در تغییر شرایط جاده. سطح 1 است که برنامه ریزی برای رانندگی در مرطوب با ایمنی بالا ذخایر. سطح 9 اجازه می دهد تا حداکثر لغزش بر روی محور عقب. هر یک از تنظیم های نمایش داده شده در تعدیل خود و در خوشه ابزار مرکزی صفحه نمایش.

AMG توسعه یک مزیت بزرگ بیش از سیستم های متعارف که در آن پیش بینی شرایط با کمک یک ضریب اصطکاک ارزیاب و دیگر داده های پردازش شده توسط یک واحد کنترل در کسری از ثانیه. حداکثر مجاز رانندگی لغزش در چرخ های عقب محاسبه بسته به انتخاب AMG کنترل کشش سطح. زمانی که چرخ رسیدن به این سطح از لغزش در شتاب کشش کنترل مدوله خروجی موتور به طوری که این سطح بیش نیست و این خودرو همچنان با شتاب این مشخص شده ، سیستم الگوریتم ها شده اند به طور سیستماتیک توسعه یافته به عنوان یک متغیر کنترل مدل و نه تنها کنترل موتور درایو گشتاور اما همچنین قفل کردن سطح الکترونیکی قفل دیفرانسیل.

نارنجی به عنوان یک منحصر به فرد متضاد رنگ

طراحی داخلی صرفا قطب موقعیت AMG GT سری سیاه: منحصر به فرد nappa چرم همراه با ورزشی DINAMICA میکرو در سیاه و سفید با نارنجی متضاد topstitching. پانل ابزار و به تازگی طراحی شده بسیار سبک وزن و پانل های درب که در حال حاضر مجهز به حلقه جلو و دستگیره به جای معمولی دستگیره های در حال کمرنگ در DINAMICA میکرو. بیشتر نارنجی متضاد topstitching مات سیاه و سفید کربن-فیبر تر و تمیز و داخلی شب بسته اضافه کردن بیشتر و قابل توجه برجسته. AMG کربن-فیبر سطل صندلی (در دسترس نیست در ایالات متحده آمریکا و کانادا و چین) ترکیب وزن کم با مطلوب جانبی پشتیبانی می کند. در ایالات متحده آمریکا و کانادا و چین های سیاه و سفید سری مجهز است AMG عملکرد کرسی به عنوان استاندارد. داخلی نیز به صورت اختیاری در دسترس است با خاکستری متضاد topstitching.

نمایش با AMG-گرافیک خاص

AMG GT سیاه سری ویژگی های کاملا دیجیتال, نمایش ساز از AMG GT خانواده با خوشه ابزار اندازه گیری 12.3 اینچ در مقابل راننده و یک 10.25 اینچی چند رسانه ای مانیتور در مرکز کنسول. خوشه ابزار ارائه می دهد طرح های مختلف با سه AMG-خاص سبک صفحه نمایش: "کلاسیک" "ورزشی" یا "Supersport". این "Supersport" مشاهده با مرکزی برگرد ضد امکانات گسترده اطلاعات اضافی مانند سریع به تغییر در انتقال کاربر حالت تغییر نور'. این تصور در چند رسانه ای صفحه نمایش فعال کردن بیشتر خودرو توابع به تجربه به عنوان مثال با متحرک ارائه رانندگی کمک های خودرو و سیستم های ارتباطی.

در نوک انگشتان شما: نمایش دکمه در مرکز کنسول

نوآورانه رنگی صفحه نمایش دکمه ها در V-شکل مرکزی کنسول یکپارچه سازی صفحه نمایش و کنترل از انتقال منطق, تعلیق, ESP, سیستم اگزوز عقب aerofoil فلپ و شروع/توقف تابع. این صفحه نمایش TFT استفاده از دکمه به طور مستقیم قابل فهم نمادها برای نشان دادن توابع و آسان تنها با یک شیر آب از انگشت. به عنوان آنها هنوز مکانیکی فشار نقطه, آنها همچنین می تواند اداره می شود در حالی که مسابقه با پوشیدن دستکش. صفحه نمایش دکمه در حال تکمیل دو چوب زیر گهواره سوئیچ برای درایو برنامه ها و حجم کنترل سیستم صوتی.

کنترل در یک لحظه: AMG عملکرد فرمان

AMG عملکرد فرمان آن نیز به تصویب رسید از AMG GT ، آن است که مشخصه آن ورزشی طراحی مسطح پایین بخش با شدت منحنی rim و عملیات بصری. فرمان لبه کاملا کمرنگ در DINAMICA میکرو در حالی که فرمان نشان منحصرا ویژگی های سیاه و سفید سری حروف همراه با آرم AMG. آلومینیوم فرمان shift paddles برای دنده دستی تغییرات اجازه می دهد حتی رانندگی اسپرت. یکپارچه دکمه های کنترل لمسی را می توان مورد استفاده برای کنترل دستگاه های خوشه ای و چند رسانه ای صفحه نمایش با استفاده از افقی و عمودی انگشت ابجو بد و کم مایه.

به عنوان استاندارد AMG فرمان دکمه نیز دور کنترل با نمایشگر یکپارچه و همچنین دو صورت عمودی می چرخاند رنگی صفحه نمایش با دکمه سوئیچ. AMG درایو برنامه فعال می شود با استفاده از حق کنترل. انتخاب تنظیمات نشان داده شده در رنگ صفحه نمایش ال سی دی به طور مستقیم یکپارچه در کنترل است.

دو آزادانه با قابلیت تنظیم نمایش دکمه ها و سوئیچ اضافی در سمت چپ فعال کردن بیشتر AMG توابع کنترل شود به طور مستقیم بر روی فرمان. این به این معنی است که راننده می تواند به طور کامل تمرکز در رانندگی با سرعت بالا بدون نیاز به گرفتن دست خود را در چرخ. هر مورد نیاز تابع می تواند به تصویر کشیده شده توسط یک صفحه نمایش آیکون که راننده می تواند با استفاده از مجموعه مربوطه تغییر دهید. بنابراین این دو به صورت جداگانه ترجیح AMG توابع را می توان دقیقا تعریف شده و تنظیمات را تغییر تنها با یک ضربه انگشت.

AMG داخلی شب بسته نیز می آید به عنوان استاندارد. در این بسته shift paddles فرمان پره و صندلی قرار دادن در اختیاری AMG عملکرد صندلی ها به پایان رسید در بالا براق سیاه و سفید در حالی که درب طوفان یا گرداب شدید پانل ها در خار فولاد ضد زنگ بیشتر تاکید خودرو sportiness.

حتی نزدیک به سی با اختیاری AMG بسته آهنگ

AMG مسیر بسته در دسترس است به عنوان یک گزینه در چندین بازار (تنها در ترکیب با AMG کربن-فیبر سطل صندلی - نه برای ایالات متحده آمریکا و کانادا و چین). آن شامل یک رول بیش از حفاظت از سیستم 4-نقطه کمربند ایمنی برای راننده و مسافر جلو و 2 کیلوگرم آتش نشانی (هر دو مورد به طور انحصاری طراحی شده برای مسیر مسابقه استفاده کنید). سبک پیچ و مهره ای تیتانیوم-لوله قفس رول بیش از حفاظت از سیستم متشکل از یک اصلی رول بار یک بند برای نصب کمربند ایمنی دو عقب پرانتز و قطر X-بریس در عقب. این سیستم بیشتر افزایش می دهد در حال حاضر بسیار عالی نقلیه استحکام و در نتیجه همچنین دارای یک تاثیر مثبت بر روی این خودرو رانندگی دینامیک. آن را نیز افزایش می دهد ایمنی غیر فعال.

اطلاعات فنی در یک نگاه

Mercedes-AMG GT سری سیاه

موتور 4.0 لیتری V8 biturbo

جابه جایی 3982 cc

خروجی 537 کیلو وات (730 اسب بخار) در 6700-6900 دور در دقیقه

اوج گشتاور 800 نیوتن متر در 2000-6000 دور در دقیقه

درایو درایو چرخ عقب

انتقال AMG SPEEDSHIFT DCT 7 گرم

مصرف سوخت ترکیبی 12.8 لیتر در 100 کیلومتر*

ترکیب CO2 انتشار 292 گرم/متر

وری کلاس G

شتاب 0-100 کیلومتر/ساعت 3.2 s

سرعت بالا 325 متر/ثانیه, در آسمان ،

* اعلام آمار و ارقام مشخص شد مطابق با تجویز روش اندازه گیری. این NEDC CO2 آمار و ارقام با توجه به ماده 2 شماره 1 اجرای مقررات اتحادیه اروپا (EU) 2017/1153. مصرف سوخت ارقام محاسبه شده بر اساس این آمار و ارقام

Mercedes-AMG GT سیاه سری برگه

رانندگی و رانندگی اجرای

  • 0 لیتری V8 biturbo موتور با لجن خشک روانکاری کد شناسایی M178 LS2
  • 537 کیلو وات/730 اسب بخار حداکثر. خروجی در 6700-6900 دور در دقیقه
  • 800 نیوتن متر حداکثر. گشتاور در 2000-6000 دور در دقیقه
  • Vmax 325 متر/ثانیه, در آسمان ،
  • 0-100 متر/ثانیه, 3.2 s
  • 0-200 متر/ثانیه, آسمان صاف; در زیر 9.0 s
  • موتور جدید 'تخت' و سبکتر میل لنگ با crankpins در یک هواپیما – ویژگی های غیر قابل انعطاف ورزشی موتور
  • جدید شلیک به ترتیب با 180 درجه زاویه میل لنگ افست: 1-8-2-7-4-5-3-6
  • مزیت: به طور مساوی توزیع احتراق در سیلندر تمام تر و چالاک پاسخ دریچه گاز
  • جدید میل بادامک و منیفولدهای اگزوز
  • تقویت AMG SPEEDSHIFT DCT 7 گرم کلاچ دوگانه برای انتقال گشتاور بالاتر
  • جدید دوقلو-لوله اگزوز ساخته شده از دیواره نازک فولاد ضد زنگ

خارجی

  • جدید به طور قابل توجهی بزرگتر رادیاتور trim (با الهام از GT3 مسابقه ماشین) عمودی با struts در تاریکی کروم
  • جدید جلو بزرگتر صحن با اضافی به صورت دستی قابل تنظیم جلو شکاف برای مسیر مسابقه استفاده با منتشر کننده در فیبر کربن
  • جدید فیبر کربن موتور با دو شرکت بزرگ هوایی رسانه و قابل مشاهده کربن-فیبر سطوح
  • جدید کربن-الیاف بال جلو با یکپارچه یکپارچه louvres در بدن رنگ
  • سبک کربن-فیبر سقف با غرق مرکز
  • جدید به طور قابل توجهی بزرگتر سمت طوفان یا گرداب شدید با پانل های فیبر کربن عناصری که ادغام به تیغه های بزرگتر در جلو و عقب
  • رنگ سیاه کربن-فیبر درب عقب اتومبیل با اسپویلر لب و بزرگتر عقب و شیشه ساخته شده و بسیار سبک وزن و نازک شیشه ای
  • شیشه در شیشه ای نازک
  • جدید عقب صحن قابل مشاهده با فیبر کربن عناصر دو منتشر کننده دو گرد اگزوز اصلاح عناصر در خارج از چپ و راست و سمت چرخ قوس هواکش
  • جدید دو تکه فیبر کربن عقب aerofoil با ویژه تولیدات پشتیبانی از در مت سیاه رنگ فیبر کربن و پیچ و مهره ای از فیبر کربن درب عقب اتومبیل. اضافی برقی فلپ است که می توان به صورت خودکار و یا دستی با استفاده از یک دکمه
  • استاندارد AMG 10-صحبت جعلی چرخ در matt black از جمله لبه فلنج با شین پایان
  • جدید و منحصر به فرد AMG magmabeam ویژه پوشش (رنگ)

داخلی

  • خاص داخلی مفهوم منحصر به فرد nappa چرم/DINAMICA میکرو در سیاه و سفید با نارنجی متضاد topstitching و مت سیاه و سفید کربن-فیبر تر و تمیز و AMG داخلی شب بسته
  • استاندارد نور AMG کربن-فیبر سطل صندلی با رنگ نارنجی متضاد topstitching یا AMG عملکرد صندلی (استاندارد در ایالات متحده آمریکا و کانادا و چین است. عملکرد صندلی های در دسترس به عنوان یک گزینه در همه بازارهای دیگر.)
  • AMG عملکرد فرمان در DINAMICA میکرو با AMG فرمان دکمه ها و نشان با سری حروف
  • سبک پانل های درب در DINAMICA میکرو با نارنجی متضاد topstitching و حلقه جلو و دستگیره
  • پانل ابزار در DINAMICA میکرو با نارنجی متضاد topstitching
  • اختیاری AMG آهنگ بسته با سبک تیتانیوم رول بیش از حفاظت اضافی و چهار نقطه کمربند ایمنی و 2 کیلوگرم آتش نشانی

تعلیق

  • AMG کویل-بیش از تعلیق با AMG سوار کنترل تطبیقی قابل تنظیم میرایی
  • به صورت دستی قابل تنظیم camber در جلو و محور عقب
  • به صورت دستی قابل تنظیم آنتی رول بار در جلو و محور عقب
  • AMG سرامیک ترکیب عملکرد بالا سیستم ترمز با ترمز callipers و سفید حروف motorsport لنت ترمز و دیسک, بهینه سازی برای محو مقاومت و ثبات درجه حرارت

Bodyshell سفتی

  • کربن-فیبر برشی پانل در قسمت جلو همراه با سبک انتگرال حامل و کربن-فیبر تونل عبور
  • کربن-فیبر پانل های برشی در زیر تنه در عقب

مواد مخلوط

  • آلومینیوم بسیار سبک وزن و انتگرال حامل در محور جلو
  • کربن-فیبر درایو شفت
  • آلومینیوم پانل ابزار
  • کربن-فیبر درب عقب اتومبیل و مارپیچ کربن-فیبر انتقال کوه
  • فیبر کربن موتور
  • کربن-الیاف ضد رول بار بر محور عقب
  • نازک شیشه ای برای جلو و عقب windscreens

آیرودینامیک

  • بالا downforce و کامل aerobalance برای افزایش دینامیک رانندگی خواص
  • آیرودینامیک اقدامات یکپارچه bodyshell برای کاهش مقاومت هوا و افزایش downforce
  • هیچ ورودی جداگانه برای چرخ قوس کولر (کولر تغذیه با هوا از طریق سینه های بزرگ اصلی ورودی هوا)
  • جبهه منتشر کرده است دو دستی قابل تنظیم تنظیمات: خیابان و مسابقه (مسابقه به طور انحصاری برای استفاده در racetracks)
  • چرخ قوس تهویه با تشکر یکپارچه louvres در بدن رنگ و سمت دهانه بال در پشت چرخ برای افزایش downforce
  • یکپارچه هوا خنک مجاری در سمت عضو قابها برای ترمز خنک کننده در محور عقب
  • تا حد زیادی بسته زیر تنه قابها و اقتباس هندسه با طولی باله و دیفیوزر عقب افزایش فشار منفی در سطح منطقه در زیر تنه و نتیجه نیز downforce. اقدامات ارتباط برقرار کردن با عقب جدید aerofoil مفهوم
  • بزرگ دوقلو-لوله اگزوز رسانه ها در کلاه سر گذاشتن نه تنها تخلیه هوای گرم آنها نیز مستقیم هوا دقیقا گذشته یک-ستون – اجازه می دهد یک جریان مطلوب هوا را به عقب aerofoil
  • دو عقب aerofoil با بزرگ فوقانی تیغه و کوچکتر پایین تیغه
  • هر دو عقب aerofoil پره مکانیکی قابل تنظیم
  • فلپ در عقب بالا aerofoil تیغه قابل تنظیم توسط 20 درجه - به صورت خودکار و یا دستی توسط دکمه بسته به انتخاب برنامه های درایو و یا AMG دینامیک موقعیت - بهبود طولی و عرضی دینامیک و همچنین ترمز تعادل

[1] اعلام آمار و ارقام مشخص شد مطابق با تجویز روش اندازه گیری. این NEDC CO2 آمار و ارقام با توجه به
Art. 2 شماره 1 اجرای مقررات اتحادیه اروپا (EU) 2017/1153. مصرف سوخت ارقام محاسبه شده بر اساس این آمار و ارقام.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن