آژانس مدل آینده

همکاری خلاق است آنچه را قادر خواهد ساخت سازمان به رقابتی باقی می ماند در بلند مدت "هر داستان موفقیت داستان های

توسط NEWSCENTERALS در 11 تیر 1399

همکاری خلاق است آنچه را قادر خواهد ساخت سازمان به رقابتی باقی می ماند در بلند مدت

"هر داستان موفقیت داستان های ثابت سازگاری تجدید نظر و تغییر است." – ریچارد برانسون

این کلمات پیدا کنم ضبط احساسات و آژانس امروز در این همه گیر آمار جهانی. وجود دارد بنابراین بسیاری از مجهولات و سوالات است که هیچ پاسخ روشن است. قریب الوقوع معضلات ما را تحت تاثیر نه تنها در حال حاضر کسب و کار بلکه در آژانس مدل و این شده است در ساخت برای برخی از زمان. ما را دیده اند, آژانس, کسب و کار در حال فرسایش توسط حرکت تهاجمی از مشاوره شرکت های مانند شرکت Accenture, IBM, PWC, Deloitte Capgemini ، با ازدواج با چاشنی داده دلاوری با استعداد خلاق آنها تبدیل شدن به رقبای جدی به آژانس سنتی. مستقل و خلاق و دیجیتال مغازه ها نیز به آرامی غذا خوردن به پای از فرصت خود را زیرک ساختار و کیفیت کار. این و چالش های دیگر مانند شتاب نیاز به همه چیز دیجیتال بودند وادار کردن سازمان به reimagine کسب و کار خود مدل مربوطه باقی بماند. تغییر اجتناب ناپذیر بود – اما COVID-19 بحران می تواند به تسریع مواد تشکیل دهنده است که می تواند در مورد بعضی از مدتها تغییرات در صنعت ارتباطات.

در حالی که صرف وقت در خانه به دور از استرس سفر و مشغول برنامه از جلسات من تعجب می کنم که چگونه این واقعیت جدید بازی خواهد کرد. همه ما هنوز هم نیاز به برقراری ارتباط با یکدیگر و حتی تقریبا. وجود خواهد داشت یک تغییر اساسی در راه ما با یکدیگر تعامل و مشتری ما اکوسیستم در حال حاضر. وجود دارد برخی از چیزهایی که ما می توانیم به راحتی پیش بینی – تاکید بر چهره به چهره جلسات را کاهش دهد و برای آینده قابل پیش بینی. ما کشف جنبه های عملی با استفاده از زوم تیم مایکروسافت, گوگل, پاتوق, و غیره. موثر است که با هیچ ملاحظه ای کاهش بهره وری. هزینه بیشتر حساسیت به این معنی بیشتر پرواز یک تیم به شهر دیگری برای یک جلسه ،

این وضعیت همه گیر اما نهفته است خیلی بیشتر از ما چگونه کار می کنند. جهان همانطور که می دانیم آن تغییر کرده است و با آن تغییر کرده است برای همیشه لطفا برای ما چگونه زندگی می کنند, نحوه تعامل ما چگونه ما خرید آنچه که برای ما ارزش و کسانی که به ما اعتماد. برندها باید آگاه باشند که وجود دارد این است که یک تغییر در طرز فکر هر کس به حال زمان reprioritize – محیط زیست همدلی و غیره بسیار مهم تر در حال حاضر از آنها پیش از آن. این آشکار است با غلیان احساسات پشتیبانی برای سلامت کارگران مقامات دولتی و دیگران و نوظهور قدردانی از خانواده کارکنان. افزایش هزینه تمرکز معنی محتاط تر و فکر شده به روش هزینه.

به عنوان ارتباطات حرفه ای و رهبران, من باور دارم که آنچه ما هرگز مهم تر بوده است. ما یک تغییر در نقش ما از نام تجاری و شهرت ساختمان به آموزش مشتریان ما در مورد این طبیعی جدید – کمک به آنها برای درک این طرز فکر تغییرات عواقب و فرصت هایی که در دسترس خواهد بود به آنها را پیش بینی روند و ارائه مشاوره به آنها در مورد نحوه تعامل و ارتباط با مخاطبان خود را در یک راه موثر. در این زمان به چالش کشیدن بسیاری از مشتری کسب و کار شده اند نهفته است و ما نیز باید رول تا آستین ما و صادقانه و صمیمانه همکاران به مشتریان ما.

وجود دارد یک شتاب نسبت به همه چیز دیجیتال از جمله رسانه ها و مصرف بیشتر تصویب e-commerce حتی برای کوچک و متوسط کسب و کار. با توجه به BARC نیلسن گزارش میانگین زمان صرف شده بر روی تلفن همراه افزایش یافته است 12 درصد از ما رفت و به مستند و با مردم در تلفن های خود را در همه زمان ها, خبر جعلی است که در یک زمان همه بالا, به ویژه در رسانه های اجتماعی. این منجر به یک سطح بالایی از اعتماد و وابستگی رسانه ها به دست آورده. در این فضا مردم می خواهم به صحبت صادقانه آنها می خواهند به دانستن آنچه اتفاق می افتد بلافاصله و آنها می خواهند به دانستن آنها می توانید با اعتماد به آنچه آنها می شنویم. رسانه ها را از طریق خود shifts – آنها نیز reimagine مدل های خود را و ما این را به زودی.

این به چه معنی برای آژانس ساختار? زیادی شده است صحبت در مورد نیاز برای یک مدل مشارکتی و این تبدیل خواهد شد بیشتر و فوری است. با افزایش تمرکز در ساختار هزینه سازمان نیاز به relook در تمام نقش ها و ارزیابی ارتباط خود را. همکاری خلاق است آنچه را قادر خواهد ساخت سازمان به رقابتی باقی می ماند. برای مثال به جای به طور مداوم سرمایه گذاری در ساختمان داخلی صلاحیتهای سازمان را بررسی مشارکت با شخص ثالث متخصصان است. این ارائه خواهد شد و مشتریان دسترسی به یک محدوده وسیع تری از خدمات را در حالی که نگه داشتن هزینه های تحت کنترل است. هدف نهایی برای آژانس است که به طور مداوم ساخت روایت که مربوط به مخاطبان و تهیه کردن به خود و تغییر تنظیمات. یک مورد در نقطه است که افزایش مصرف, بازی موبایل پخش موسیقی و کتاب های صوتی با توجه به مستند. چالش برای سازمان خواهد بود که چگونه به هدف قرار دادن مخاطبان در این جدید در حال ظهور سیستم عامل که نیاز به یک درک متفاوت.

این معماری مبتنی بر ساختار و تاکید بر دیجیتال نیز نیاز به تکمیل rehaul از استعداد است. ملموس و تحویل kpi ها خواهد بود آنچه مشتریان تقاضا و توجیه هر روپیه صرف خواهد بود که هنجار جدید. کانون توجه خواهد بود و در اندازه گیری و ROI. این می افزاید: به نیاز به یک چند وجهی استعدادهای درخشان پایه. این است که می گویند که خلاقیت را دیگر نمی توان هسته ای به آژانس اما skillsets مانند تجزیه و تحلیل داده ها برنامه ریزی رسانه ها, و غیره. همچنین تبدیل شدن به طور فزاینده مهم است.

اگر ما نگاهی به برخی از مهمترین و تاثیرگذار مبارزات در سال های اخیر ما را ببینید که این چیزی است که در همه آنها مشترک اند – فوتی و فوری داستان سرایی حمایت قوی داده بینش اندازه گیری و هدف.

این است و نه فقط محدود به آژانس های تبلیغاتی بلکه امر به روابط عمومی سازمان. روابط عمومی سازمان را برای مدت زمان طولانی در حال حاضر ساخته شده سازه های بزرگ مبتنی بر رسانه های سنتی متصل و وعده مرور که هستی. هرگز شده است بیشتر کار برکنار شده از شرکت تجاری و شهرت ساخته خواهد شد آنلاین برای اولین بار و این به رسمیت شناختن این واقعیت جدید برای روابط عمومی در شرکت های سراسر جهان است. مدل های موجود استعداد و سازه را باید بازسازی شود به سرعت به مقابله با این واقعیت جدید.

در نتیجه به طور موثر ما سازه را باید بیشتر چالاک ما باید سریع به انطباق با جدید با نام تجاری و مصرف کننده واقعیت و شیفت. ما وارد دوره جدیدی از همکاری و مشارکت برای زنده ماندن و ما نیاز به سرعت reimagine و مجددا با ابزار تجهیز استعداد. من واقعا معتقدم که در روح انسان و ما توانایی ذاتی برای هر گونه چالش و غلبه بر آن است. بشریت انجام داده است و این برای قرن ها ما را از انجام این کار دوباره. در آینده صنعت ما نه تنها تغییر آن رشد خواهد کرد.

Ameer اسماعیل جمهور GolinOpinion بخشی از MullenLowe Lintas گروه

این مقاله در اصل منتشر شد در مالی ابراز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب