The All-American Beauty از رانندگی در سینما

Oتو فيلم دنبال کردکه من نوشتم و کمک به تولید قرار بود برای باز کردن در بیش از 300 سنتی تئاتر در سراسر کشور هفت

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

Oتو فيلم دنبال کردکه من نوشتم و کمک به تولید قرار بود برای باز کردن در بیش از 300 سنتی تئاتر در سراسر کشور هفته پیش. COVID-19 اما قرار دادن kibosh در آن رویا. این بود که من برای اولین بار فیلمنامه برای دیدن ملی توزیع بیش از حد. زمانی که من یاد گرفتم که فیلم ما منتشر خواهد شد درایو در تئاتر آن را احساس مانند پیچ های دیگر از تیغه. من می خواستم با تمام قلب من برای مخاطبان به تجربه ما داخل فیلم بهترین تئاتر با صدای مطلوب. Drive-ins من فکر کردم می تواند یک دوم نرخ "کمتر" از تجربه.

اما پس از آن من متوجه شدم چیزی که مهم است من تا به حال فراموش شده: من سقوط در عشق با فیلم در یک درایو در تئاتر است. من 5 سال است. پدر من یک جوشکار و یک راننده کامیون سوار مادر و خواهر کوچک من و من به کلید درایو در, مجموعه ای در یک بیمارستان در حومه لبنان, پنسیلوانیا, نه چندان دور از منونایت مزرعه, جامعه, جایی که من مطرح شد. من فراموش کرده ام که فیلم بازی های برگزار شده است که طولانی پیش شب—احتمالا دیزنی تلنگر از آنجا که تنها فیلم من پدر و مادر تایید شده از—اما من به یاد داشته باشید این احساس را به من داد. آن را مانند چیزی را تجربه عرفانی برای اولین بار چیزی فوقالعاده است. تصاویر بزرگ در که صفحه نمایش در زیر وسعت پرستاره آسمان شب بهت زده به من.

زمانی که پایان اعتبار نورد من التماس پدر و مادر من به لطفا به ما اجازه اقامت برای ویژگی دوم اما مامان گفت: خواهر من و من تا به حال برای دریافت تا اوایل برای مدرسه یکشنبه صبح روز بعد. بنابراین من نشسته اسلحه عبور در 3 مایل رانندگی با دنده نگاه در چهره من.

من می خواستم بدون من نیاز به دیدن فیلم های بیشتر.

زمانی که من رسیده و سال های من با رفقا بری مایک و من می خواهم به کلید درایو در یک زن و شوهر بار در ماه در طول تابستان است. ما شکست مزرعه بچه ها تا یکی از ما خواهد پنهان در تنه بری استفاده می شود زرد فورد LTD قبل از ما پیوست خط طولانی از اتومبیل در ترد نقش ونگار ریگی دادن جاده منتهی به غرفه بلیط که در آن شما پرداخت می شود "هر سر" قیمت پذیرش. کشیدن به یک موجود تمایل فضا رو صفحه بری پیدا AM کانال های رادیویی است که منتقل می شود فیلم تک صدا, در حالی که مایک یا من پدید آمده از تنه. ما می خواهم به خرید هات داگ و همبرگر اغوا عطر سس گوجه فرنگی و پیاز و کلم ترش wafting از نزدیکی امتیازی ساختمان است که همچنین به عنوان طرح غرفه.

در دیگر شب بری مایک و من می خواهم درایو گذشته کلید درایو در راه به کروز "لبنان حلقه" در جستجوی دختران. من می خواهم به دیدن این فیلم فعلی مثل نور سوسو در سکوت بر روی کلید روی صفحه نمایش در فاصله نزدیک و سست موضوع گفتگوی ما. من غبطه می خوردند خانواده زندگی می کردند که در پنج خانه رو به درایو در. آنها می توانید ببینید کسانی غول پیکر در حال حرکت تصاویر هر شب از ایوان خود را به صورت رایگان. من فکر کردم که خوش شانس ترین افراد روی زمین است.

کلید درایو-در روز کارگر "غروب تا طلوع" نشان می دهد به خصوص هیجان انگیز است. برخی از 500 اتومبیل ها و کامیون ها بسته بندی شده با نوجوانان از سراسر شهرستان خواهد سرریز هوای محل برگزاری rowdy پایان تابستان باش. بری و مایک مشاهده گرگ و میش تا سحر شب به عنوان یک فرصت برای جرعه آبجو و ملاقات بسیاری از دختران از پنج سایر مدارس در این منطقه است. من تو را دیدم آن به عنوان یک فرصت برای دیدن چهار فیلم در یک ردیف!

"یکی از غم انگیزترین روزهای جوانی من بود که توسعه دهندگان بولدوزر کلید درایو و تبدیل آن به یک پارکینگ خارج شده."

یکی از غم انگیزترین روزهای جوانی من بود که توسعه دهندگان بولدوزر کلید درایو و تبدیل آن به یک خارج شده پارکینگ. رفته بود صفحه نمایش غول جایی که من دیدم ساعت های بسیاری از در حال حاضر سینمای کلاسیک. رفته بود امتیازی ساختمان و پروژکتور گرد و خاکی زاویه پرتو. رفته بودند بوی بادام زمینی بو داده و ذرت بو داده و طعم و مزه از پیش نویس آبجو ریشه. رفته بودند چرخش مجموعه در کنار یونجه که در آن ما می خواهم اوج در بین دو, ویژگی های کفش کتانی-انگشتان به سوی ستاره در حال سقوط. از دست دادن کلید درایو در احساس مانند یک مرگ در خانواده است.

زمانی که من برادرزاده و خواهرزاده بودند به اندازه کافی, من قرض پدرم وانت باشگاه و سوار خواهر من سه تا از قدیمی ترین بچه های 21 مایل به کلمبیا رانندگی در نه چندان دور از رودخانه Susquehanna. من دختر پیوست ما بیش از حد. ما گذاشته ضخامت پتو و بالش در رختخواب کامیون و تماشای یک فیلم انیمیشن با صدا از یک جعبه بوم ما نشسته بر روی کامیون سقف. خواهر من به او داده بود بچه ها پول نقد برای خرید هر آنچه که امتیازات آنها می خواستند. چهره خود را مخابره زمانی که آنها بازگشت و با آغوش پر از Sour Patch Kids, شیر از پستان, خورد و تاریخ و خوشبوکننده. آنها به عنوان حیرت زده به من شده بود در شب, عینک صندلی چمن, ماشین, و, شاد, هیپنوتیزم مردم است. Kortne دوم قدیمی ترین و با بافته موهای بلوند و چشم سائل به نظر می رسید به خصوص transfixed با آن همه است. زمانی که پایان اعتبار نورد 90 دقیقه بعد او از من پرسید اگر ما می تواند باقی بماند و دیدن فیلم دوم. "بله" به من لبخند زد, "کاملا."

پس من سرد با نمایش فیلم در رانندگی-در تئاتر این تابستان ؟ آره من سرد با آن است. بیش از سرد واقع است. من هیجان زده هستم.

تاد کلیک کنید, یک نویسنده و فیلمنامهنویس در حال حاضر در لس آنجلس. نگاه کنید به دنبال در رانندگی-در تئاتر در سراسر کشور 19 ژوئن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب