این Altair Partner Alliance (APA) از شش محصولات جدید

Altair (Nasdaq: ALTR) یک شرکت فن آوری جهانی ارائه راه حل در توسعه محصول high-performance computing (HPC) و تجز

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

Altair (Nasdaq: ALTR) یک شرکت فن آوری جهانی ارائه راه حل در توسعه محصول high-performance computing (HPC) و تجزیه و تحلیل داده های خوشحالیم که اعلام شده است علاوه بر این شش محصولات جدید به Altair Partner Alliance (APA). اضافات جدید گسترش شبیه سازی و طراحی قابلیت های Altair مشتریان نسبت به تجزیه و تحلیل عنصر محدود (FEA) برای صنعت دریایی, رنگ, فروشگاه فرآیندها در صنعت خودرو پیچ و مهره ای مشترک, تحلیل الکترومغناطیس, ساختاری شبیه سازی و شبیه سازی باریک و سازه های کامپوزیت. با این اضافات Altair مشتریان قادر خواهد بود برای افزایش بهره وری خود را توسعه فرآیندها در صنایع مختلف است.

تنها در دسترس از طریق Altair این APA فراهم می کند دسترسی به طیف گسترده ای از مکمل محصولات نرم افزار در دسترس از طریق آن مدل مجوز بدون هیچ هزینه اضافی. این APA به طور مستمر در حال گسترش لیست از شریک زندگی نرم افزار در سراسر طیف گسترده ای از رشته های در خدمت نیازهای هزاران نفر از شرکت ها اعم از خودرو و هوافضا و دفاع به مصرف کننده محصولات پزشکی و تجهیزات سنگین.

اخیر اضافه شده به APA عبارتند از:

Alsim رنگ فروشگاه با مهندسی نرم افزار اشتایر (ESS) در یک جعبه ابزار ارائه یک مقیاس پذیر مجموعه ای از محصولات است که تحت پوشش تمام paint shop روند از قبل از درمان به پخت و ارائه کنترل کامل بر گران ترین فرایند در ساخت خودرو.

Alsim ادغام با مهندسی نرم افزار اشتایر (ESS) فرآیندهای پیچیده سه بعدی (3D) ورودی داده ها در فرمت های مختلف فراهم می کند کاربران با شبیه سازی آماده سطح مش. مزایای کلیدی آن عبارتند از یک کلیک واردات داده و سریع در زمان های اجرا بدون نیاز به مداخله کتابچه راهنمای کاربر.

µWave جادوگر توسط Mician یک مجموعه نرم افزار ارائه سنتز و ابزار بهینه سازی با ساخته شده است در ترکیبی solvers که مکمل Altair الکترومغناطیسی راه حل. این حل کننده طبقه بندی کردن ساختارهای پیچیده را به قطعات است که پس از آن شبیه سازی شده به صورت جداگانه. به جای استفاده از روش مرسوم طراحی یک ساختار پیچیده به طور کامل در 3D عناصر را می توان آبشاری از پیش تعریف شده با عناصر کتابخانه.

استاد توسط استاد, دریایی, سازه و طراحی, تحلیل و بررسی نرم افزار به طور کامل اختصاص داده شده به نیازهای خاص کشتی سازی و صنایع دریایی. این نرم افزار شامل گرافیک طراح MAESTRO اساسی, استاد هیدرو بارگذاری و تحلیل و استاد ساختاری بهینه سازی برای حمایت از بررسی معماری دریایی و مهندسی دریایی.

کبرا توسط Cetim به طور گسترده ای مورد استفاده در گاز و نفت و کشاورزی و ساخت و ساز صنایع به آدرس مجتمع پیچ و مهره ای و مفاصل با بحرانی ایمنی و مسائل امنیتی است. این نرم افزار شامل تجربه منحصر به فرد در پیچ مشترک تجزیه و تحلیل, بررسی, تایید, تحلیل شکست و ابعاد و همچنین به عنوان تجزیه و تحلیل پویا مجامع وسایل نقلیه حمل و نقل.

VABS توسط AnalySwift یک ابزار قدرتمند برای هلیکوپتر و توربین بادی پره های روتور است که قادر به بلند و باریک شبیه سازی سازه های کامپوزیت مانند ملخ هواپیما فرود چرخ دنده و یا کل بال بخش است و به طور مستقیم یکپارچه با Altair محیط زیست برای پیش پردازش و تجزیه و تحلیل المان محدود (FEA). مقطعی ابزار تجزیه و تحلیل می تواند محاسبه لا سطح جزئیات با دقت 3D FEA در یک ماده از ثانیه و کاهش اصلی 3D بلند و باریک جامد به ساده مهندسی پرتو مدل.

"من هیجان زده به استقبال این پنج شرکای همه رهبران در زمینه های مربوطه خود را به APA گفت:" استفانی Buckner معاون ارشد رئیس جمهور, شرکت توسعه در Altair. "این APA به دنبال قوی و متفاوت فن آوری است که پوشش متنوع دامنه و یک آرایه وسیعی از صنایع برای رفع نیازهای تخصصی مشتریان ما. از طریق تلاش دقیق شناسایی, ارزیابی و ارائه بهترین نرم افزار های کاربردی به مشتریان بیش از 60 درصد از مشتریان ما که دسترسی APA استفاده از محصولات متعدد فن آوری."

به عنوان APA همچنان به رشد موفقیت این برنامه تقویت Altair حضور در بازار است. گسترش APA است در خط با Altair تعهد به گسترش مشتریان قرار گرفتن در معرض به ابزار مورد نیاز برای طراحی موفق و شبیه سازی از طریق یک واحد محیط زیست و صدور مجوز. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.altair.com/apa.

در مورد Altair (Nasdaq: ALTR)
Altair یک شرکت فن آوری جهانی فراهم می کند که نرم افزار و ابر راه حل در زمینه توسعه محصول و محاسبات با کارایی بالا (HPC) و تجزیه و تحلیل داده های. Altair سازمان را قادر می سازد در سراسر گسترده صنعت بخش به رقابت موثر در جهان متصل در حالی که ایجاد یک آینده پایدار. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.altair.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن