این Antonyo جوایز بودند قلبی در جشن سیاه و تعالی در تئاتر

افتتاحیه Antonyo جوایز انتخاب شب Juneteenth به افتخار این کار از هنرمندان تئاتر و برادوی با مجازی جشن. با 2020

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

افتتاحیه Antonyo جوایز انتخاب شب Juneteenth به افتخار این کار از هنرمندان تئاتر و برادوی با مجازی جشن.

با 2020 جوایز تونی به طور نامحدود به تعویق افتاد با توجه به کروناویروس همه گیر و در میان یک قیام جهانی خواستار ارزش سیاه و سفید زندگی جریان رویداد خوش آمدید لحظه به اذعان دستاوردهای خارق العاده از هنرمندان تئاتر در یک فصل که شد برش های کوتاه قرار داده و به رختخواب با کمی هیاهو.

"این Antonyo جوایز به دنبال پر کردن شکاف بین استعداد و اذعان عمومی" گفت: درو سایه بنیانگذار برادوی که ارائه جوایز. "ما بالا بردن سیاه و سفید هنرمندان تئاتر به دلیل زندگی ما مهم نیست و هنر ما مهم است."

سایه یک بازیگر خود را که میزبانی این رویداد آغاز شده برادوی در سال 2012 برای جلب توجه به کار از همسالان خود. او پیشنهاد کرد که جایزه بودند که رای دادند توسط طرفداران کمتر مورد رقابت از روح جامعه و جشن.

"این انقلاب پخش خواهد شد," او گفت: بینندگان. "امشب برای ما است."

در روح همه جوایز را نشان می دهد Antonyos لگد کردن با باز شماره که زده بازیگوش اما صادقانه تون. پس از ساشا آلن که به نظر می رسد در برادوی, در مو, خواند, سیاه سرود ملی یک گروه از نوازندگان تحویل یک آهنگ اصلی تشکیل شده توسط آلن رنه لوئی.

آفتابی خلق و خوی شما می خواهم انتظار از چنین معرفی قطع شد با خارج شدن سبک رکورد ابتدا و بحث واقعی: "ما خسته از shuckin' و jivin'," گفت: نیک رشاد Burroughs که انجام شد در تینا: از تینا ترنر موسیقی قبل از خاموش کردن.

"ما به دام افتاده جهانیان سوء استفاده قرار گیرد و سپس بازیگران کنار" خواند که شامل Zonya جانسون و کیم Exum و همچنین جاناتان برک که به نظر می رسد در ارث. "ما سحر و جادو و در عین حال آنها می خواهند ما را در یک جعبه."

"از کجا این لایه نقش این نکات دقیق وظریف, قلب, یک, کمدی, یک نشاط تم؟"

"آنها در اینجا -- آنها فقط نمی خواهد آن را به برادوی است. آیا شما دیده می شود این تیم خلاق?"

سایه ارائه شده تشویق و یک نوع شعار برای شب: "آیا منتظر نیست برای تایید و یا اعتبار سنجی همیشه به یاد داشته باشید شما به اندازه کافی" او خواند.

سایه و دوست داستین راس آمد تا با ایده برای Antonyos (یک بازی در Tonys کامل تعیین این آنتوانت پری جوایز) به عنوان یک منبع از شادی در قرنطینه. برنامه ریزی در حال حاضر آغاز شده است که تجدید حیات از زندگی توجه بیشتر سوخت ماموریت خود را.

سایه تا به حال فکر می کنید در اصل به نام جوایز پس از برت ویلیامز و جورج واکر پیشگام واریته نوازندگان که در برابر کلیشه ای سیاه کاریکاتور محبوب در سراسر اوایل قرن بیستم.

این تهیه کننده همچنین اذعان کرد که این نیست اولین جوایز اختصاص داده شده به افتخار, سیاه, هنرمندان تئاتر. مخاطبان توسعه کمیته ویویان رابینسون جوایز به رسمیت شناختن (همچنین به عنوان شناخته شده Viv جوایز) نیز جشن سیاه و تعالی در تئاتر به سال 47 سنت سایه گفت: برادوی سیاه مفتخر است برای ادامه.

این Antonyos افتخار دستاوردهای طراحی, طراحی رقص آثار و بیشتر پشت صحنه, صنایع, شناخت کار از هنرمندان دیده نمی شود ،

"همانطور که من راه رفتن را از طریق باز کردن درب گسترده تر برای آینده سیاه و سیاه و سفید هنرمند به راه رفتن را از طریق"

Nikiya Mathis

پذیرش این جایزه برای او مو و کلاه گیس طراحی Ntozake Shange را برای رنگی دختران که در نظر گرفته ایم خودکشی/وقتی رنگین کمان است Enuf در تئاتر Nikiya Mathis گفت: "همانطور که من راه رفتن را از طریق باز کردن درب گسترده تر برای آینده سیاه و سیاه و سفید هنرمند به راه رفتن را از طریق."

برای رنگی دخترانرا تحسین choreopoem در مورد سیاه زنانگی نیز جایزه بهترین احیای, در حالی که بهترین بازی رفت به عزیزه بارنز برای BLKSحدود سه هزار ساله زنان rooming با هم در بروکلین. تینا در زمان خانه, جایزه بهترین موسیقی و ستاره آن آدرین وارن جایزه بهترین بازیگر در برادوی موسیقی.

"اگر شما خودتان را در درون من نیست صبر برای آنها را به ایجاد یک فضا برای شما در جدول خود را—شما ساخت که لعنت جدول خودتان"

آدرین وارن

"من سپاسگزار به یک زن داستان است که به اعتقاد من در" وارن گفت. "اگر شما خودتان را در درون من نیست صبر برای آنها را به ایجاد یک فضا برای شما در جدول خود را—شما ساخت که لعنت جدول خود را."

در حالی که این اقدام جوایز برجسته بین برادوی یا خاموش کردن آنها تقسیم جنسیتی. "ما باید یک ترانس زن در تیم ما Ianne زمینه استوارت و او همه چیز در مورد دسته ها بودن جنسیتی فراگیر و غیر دودویی" سایه توضیح داد به ناظر. "من فکر می کنم این مجموعه یک مثال به خصوص برای جامعه ما هستند که شامل همه مردم است."

زنان مفتخر شد در تقریبا هر اقدام دسته از جمله Orange Is the New Black's Danielle Brooks برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در خارج از برادوی بازی برای Much Ado About Nothing در تئاتر شکسپیر در پارک. "این یکی برای شکلات ضخیم شما می تواند یک عاشقانه سرب بیش از حد" او گفت:.

Audra مک دونالد مفتخر شد برای عملکرد خود را در فرانکی و جانی در Clair de Lune, نمایشنامه نویس, Terrence McNally نهایی برادوی تولید. "این فقط یک شادی به ترنس در اتاق," او گفت: روزانه وحش در ماه مارس پس از مرگ او.

Michael Benjamin, واشنگتن چه کسانی اهدا شد برای عملکرد انفرادی خود را در Anna Deavere Smith آتش سوزی در آینه در امضای تئاتر در صحبت های مجازی فرش قرمز در مورد اهمیت سیاه, هنرمندانی که با هم برای یک رویداد مانند Antonyos. "بیشتر ما نگه داشتن هر یک از دیگر تا قوی تر نه تنها ما در حال رفتن به تبدیل شدن به اما نسل بعدی در حال رفتن به دیدن ما برگزاری هر یک از دیگر در یک راه جدید و این چیزی است که مهم است."

"اگر چه بار دشوار است و آینده نامشخص است که تئاتر درها دوباره باز هم ما را در حرکت رو به جلو و طلیعه چیزی بودن در یک عصر جدید"

درو سایه

جایزه یک عمر دستاورد ارائه شد به چاک کوپر ارجمند تونی برنده (و پدر به SpongeBob SquarePants بازیگر لیلی کوپر). "وجود دارد یک جنبش در جریان است که در انجام آنچه که ما در تلاش برای انجام این کار در تئاتر است که برای ترویج همدلی" او گفت:. "نظر من فروتن است که همدلی, همکاری, و عشق چیزی است که ما نیاز دارید بیشتر. آن است که عدالت اجتماعی, جنبش جوان, مردم در خیابان ها در سراسر جهان—که پیشتاز این مهم, حیاتی کار می کنند. من می خواهم به آنها را صمیمانه و عمیق با تشکر."

Slade بسته کردن شب با چند کلمه از امید. "اگر چه بار دشوار است و آینده نامشخص است که تئاتر درها دوباره باز هم ما را در حرکت رو به جلو و طلیعه چیزی بودن در یک عصر جدید," او گفت:. "می دانم که این فقط آغاز است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن