این Aspinall بنیاد امنیت بارکلیز CBILS بودجه برای کمک به آن را در ادامه حفاظت از حیات وحش

بارکلیز را تایید کرده است £2m Coronavirus کسب و کار وقفه وام به Aspinall بنیاد که شامل محبوب انگلستان در پارک

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

بارکلیز را تایید کرده است £2m Coronavirus کسب و کار وقفه وام به Aspinall بنیاد که شامل محبوب انگلستان در پارک حیات وحش از Howletts و پورت Lympne.

هر دو پارک 1,300 حیوانات در مجموع با rednekked خانه به بیش از 400 نفر از کمیاب ترین در جهان و در معرض انقراض است.

ماموریت Aspinall پایه و اساس است که برای جلوگیری از انقراض نادر و گونه های در معرض خطر و بازگشت آنها را به وحشی که در آن ممکن است. همکاری نزدیک با دو برنده جایزه حیوانات, پارک, آن مجوز Aspinall بنیاد صندوق و مدیریت حیوانات حمایت از پروژه های در کنگو و گابن جاوا و ماداگاسکار و همچنین ارائه کمک های مالی به دیگر حیوانات طرح های حفاظت در سراسر جهان از جمله هند و کامبوج.

پورت Lympne رزرو در 600 هکتار از حومه شهر با حیات وحش پارک و مجموعه ای از دارد ٬ از جمله یک هتل تاریخی. درآمد تولید شده است از طریق بازدید کننده درآمد و ثانویه صرف در پارک اما رشد اصلی بخشی از کسب و کار است که محل اقامت. پورت Lympne دارای 81 واحد و در مجموع با 13 نوع مختلف از محل اقامت اجازه می دهد مهمان به ماندن در مکان های مانند 'شیر تسلیم" و به تازگی خریداری شده 15th Century 'زرافه سالن'. آنها بارها و رستورانها و در هر دو سایت که بسته اند با توجه به COVID-19 و در حال حاضر از دست رفته خود را در اوج فصل کسب و کار است که طول می کشد از عید پاک تا اکتبر نیمی مدت است.

هنگامی که کسب و کار شروع به جلو برنامه ریزی به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس ظهور اولین چیزی که آن را تبدیل به بود CBIL طرح. بنیاد بارکلیز رابطه مدیر آگاه بود از کسب و کار خود را رشد جاه طلبی برای سال 2020 بنابراین مشتاق به کمک و امن CBIL اعتبار تصویب در عرض 3 هفته با وام کشیده پایین در سه تا چهار روز. بدون بودجه آینده از طریق آن سود آور ترین فصل پول نقد را اجرا تا پایان مارس با این حال CBIL در حال حاضر قادر به کمک cashflow تا پایان ماه ژوئیه و اطمینان حاصل شود که پارک' حیوانات تغذیه و سیراب از طریق این زمان نامشخص است. این CBIL نیز کمک خواهد کرد که کسب و کار همچنان در آن مسیر رو به بالا از ابتدای سال 2020 تنظیم هر دو از حیوانات پارک تا سال 2021.

تونی کلی مدیر عامل Aspinall بنیاد گفت: "حفاظت از حیوانات در معرض خطر است که در هسته Aspinall بنیاد و ما مصمم به اجازه COVID-19 همه گیر در راه ماموریت ما است. هنگامی که جریان نقدی زمین به توقف در سود آور ترین فصل برای ما حیوانات پارک های ما نزدیک ما ارتباط با مدیر برای کمک به, بود که ارتباطی و نگهداری ما به خوبی آگاه از همه مهمتر ارائه آنچه مورد نیاز ما در زمانبندی وعده داده شده است. £2 میلیون CBIL وام ارائه شده توسط Barclays کمک خواهد کرد که اطمینان حاصل کنید که 1300 حیوانات در سراسر هر دو سایت ما هنوز هم تغذیه و سیراب و تضمین می کند که ما می توانید انجام پرداخت ما سخت کار نگهبانان حیوانات. اولویت اصلی ما در حال حاضر مطمئن شوید که ارزش ما حیوانات و مراقبت از آنها نیاز است و بنیاد می تواند در بازگرداندن آنها به هنگام این است که بیش از همه است."

مایک Saul سر از مهمان نوازی و اوقات فراغت برای بارکلیز شرکت های بزرگ بانکی گفت: "بارکلیز کاملا متعهد به حمایت از همه کسب و کار از طریق چنین سابقه ای بار و ما را در درک چالش هایی که با آنها روبرو هستند. ما از نزدیک کار با مشتریان برای ارائه حیاتی بودجه آنها نیاز دارید و ما به جلو نگاه به پارک دوباره باز کردن درب های خود را و کمک به تونی و پایه و همچنان در مسیر رو به بالا از آغاز سال است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن