'لیسانس' نمی تواند حق خود را نژادپرستانه تاریخ با یکی از سیاه منجر

تیوی گفت: "در اواخر بهتر از هرگز من حدس می زنم" هرگز احساس بسیار مناسب است. پس از 18 سال و 25 فصل لیسانس در نه

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

تیوی گفت: "در اواخر بهتر از هرگز من حدس می زنم" هرگز احساس بسیار مناسب است. پس از 18 سال و 25 فصل لیسانس در نهایت اعلام کرد که برای اولین بار سیاه منجر به گل سرسبد سری, مت جیمز. آن را مثبت و اگر دیر شده نشانه آن است که حق رای دادن است که شروع به گرفتن آن مسابقه مشکل جدی است. اما به عنوان دیرین طرفداران حق رای به خوبی می دانم که آن را بیش از یک سیاه و منجر به جبران این حق رای دادن شکست های گذشته در مسابقه.

که لیسانس است که در حال حاضر اعلام اول خود را سیاه و سرب در میان گسترده Black Lives Matter تظاهرات در پاسخ به قتل جورج فلوید Breonna تیلور و دیگر آمریکایی های سیاه و سفید توسط پلیس, نکته جالب است با توجه به این واقعیت است که نشان می دهد تقریبا یک لیسانس این سال است. مایک جانسون frontrunner در طول هانا براون فصل یک نامزد برای نقش—اما تولید کنندگان توبیخ او به جای انتخاب این تکان دهنده uncharismatic راه رفتن قطار خراب پیتر وبر. (هانا قهوه ای, جالب اینجاست که صرف چند هفته گذشته عذرخواهی برای استفاده از N-word در حالی که آواز خواندن یک آهنگ در Instagram زندگی می کنند.)

مت جیمز اعلام شده در روز جمعه صبح به خیر امریکا می آید پس از راشل لیندسی اولین بار, سیاه, مرد لخت کون پتی, تهدید به قطع روابط با مدرک لیسانس-آیه باید تولید کنندگان موفق به نام یک لیسانس برای فصل آینده. او و چند تن دیگر نامزدها امضا Change.org طومار خواستار سرب سیاه در فصل 25.

در مصاحبه ای با انواع ABC unscripted exec راب میلز سوگند لیندسی اولتیماتوم به حال هیچ چیزی برای انجام با تصمیم—اما اشاره کرد که حتی نشان می دهد تولید کنندگان می دانند که کار قابل توجهی در پیش روست.

میلز اشاره کرد که جیمز در ابتدا بازیگران کلر کرولی فصل از لیسانسکه به تعویق افتاده است به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. با توجه به Mills, James شده است در تولید' رادار برای کارشناسی اسلات برای برخی از زمان. "ما می تواند ساخته شده اند در این اطلاعیه قبل یا بعد از" میلز گفت: تنوع. "قطعا هیچ کس کور است به آنچه که در جهان اتفاق می افتد بنابراین امیدوارم این اطلاعیه به عنوان یک بیت از خوش بینی در طول زمان است که ما واقعا می تواند استفاده از این."

"اما من نمی خواهم این به مانند ما در حال نوازش خودمان را در پشت و یا در نظر گرفتن یک پیروزی دامان" میلز اضافه شده است. "ما نمی خواهیم این کار را در هر راه به نظر می رسد مانند یک درمان تمام و به نظر می رسد مانند" هی! نگاه آنچه که ما در اینجا انجام داد!' ما می دانیم این است که چند دانه از شن و ماسه در یک ساعت شنی. آن را گرفته در حالی که برای دریافت کنید که در آن ما هستند و ما ادامه خواهد داد برای رفتن بیشتر و من آن را تصدیق ممکن است به اندازه کافی. در چند سال گذشته من اعتقاد دارم که آن را بدست بهتر و با اعلام مت من امیدوارم که آن را نگه می دارد گرفتن بهتر است. ما بسیار هیجان زده در مورد مت."

"به عنوان دیرین طرفداران حق رای به خوبی می دانم که آن را بیش از یک سیاه و منجر به جبران این حق رای دادن شکست های گذشته در مسابقه است."

به عنوان راشل لیندسی فصل لیسانس, استفاده می شود که یک نژادپرست شرکت کننده به عنوان یک منبع درام, ثابت, از لیسانس حق رای دادن نژادی مشکلات don't stop با آن ، مسابقه لی گرت نژادپرستانه توییتهایی ظاهر اولیه در طول فصل و به عنوان طرفداران بعد شاهد تولید کنندگان تصمیم به اجازه گرت به انتخاب دعوا با اونا کنی پادشاه شوی او را "تهاجمی" بدون ارائه لیندسی هر وضوح به عنوان به آنچه که در پشت سر او. این عمل مشترک برای حق رای دادن است که اغلب نیروهای لیسانس و Bachelorettes به مرتب کردن بین شرکت کننده درام خود به خود -- اما آن را قرار داده لیندسی در یک منحصر به فرد به خطر انداختن و به طور بالقوه خطرناک و موقعیت. آنچه که می تواند اتفاق افتاده است به عنوان مثال اگر او می خواهم به نحوی انتخاب شده لی گرت در پایان ؟

و پس از آن وجود دارد بینندگان شیب رخ داده است که در طول لیندسی فصل است. "من آن را فوق العاده نگران کننده در یک Trumpish نوع راه" خالق سری مایک Fleiss گفت: نیویورک تایمز در سال 2018 است. "چه چیز دیگری شما می رویم به توضیح این واقعیت است که او را در رتبه بندی که—سیاه یا سفید—او باور نکردنی مرد لخت کون پتی? آن را نشان داد چیزی در مورد طرفداران ما."

لیندسی را انتخاب کرد و در نهایت ازدواج مسابقه برایان ابسلو بنابراین حداقل لیسانس تصدی به حال یک پایان خوش. اما نشان می دهد شکست در مسابقه گسترش بیشتر از آن.

گرت است که نه تنها اونا که نژادپرستانه رسانه های اجتماعی رفتار است به نحوی فراموش نشان می دهد فرآیند غربالگری; قبل از لیسانس فصل 14 حتی پخش, طرفداران کشف کردند که شرکت کننده گرت Yrigoyen بود دوست داشتم یک سری از اخلال و نژادپرستانه رسانه های اجتماعی پست از جمله یکی که مسخره مهاجران مستند نشده. لیسانس Becca Kufrin انتخاب او به عنوان برنده ایستاده بود و او حتی پس از فصل پخش شد و او یاد گرفته در مورد اختلاف است. فقط این هفته او خطاب pro-پلیس Instagram پست از Yrigoyen که او به نام "تن ناشنوا است." و پس از آن وجود دارد ویکتوریا کاملتر از این سال کارشناسی و طرفداران آنها به سرعت کشف شده بود مدل برای یک ماهی حفاظت مبارزات انتخاباتی استفاده می شود که شعار "سفید زندگی می کند مهم است."

به اعتبار آن در این سال فصل لیسانس را نیز ارائه یک پلت فرم برای شرکت کنندگان به آدرس آنلاین آزار و اذیت آنها می خواهم در طی آن "زنان همه بگویید" ویژه—که شامل خاص بحث نژادپرستانه قلدری از طرفداران که همچنین شامل یک مهمان ظاهر از لیندسی.

همچنین در نظر بگیرید که چگونه به سرعت غیر سفید شرکت کنندگان به خصوص سیاه و سفید شرکت کنندگان در طول تاریخ حذف شده از لیسانس و لیسانس. به عنوان میلز اشاره کرد فصل های اخیر به نظر می رسد بهبود یافته است—تا حدودی—اما این واقعیت باقی می ماند که نشان می دهد سفید لیسانس و Bachelorettes تقریبا به طور انحصاری سفید را انتخاب کنید برندگان در پایان. نشان می دهد حتی در مواجه با تبعیض دعوی در دادگاه در سال 2012 بود که در نهایت اخراج شد. و شاید بهترین جمع نشان می دهد مسائل خود تلویزیون, تقلید مسخره امیز عمر را غیر واقعیبازیگران سیاه منجر قبل از لیسانس خود را تا کنون کرده اید.

منعکس کننده تجربه او در لیسانس فصل 10 در سال 2006 در یک بازی اول شخص مقاله برای Vox, Lindsay اسمیت به یاد می آورد که مطمئن باشید او نمی خواهد چرخه را تنها سیاه مسابقه تنها برای رسیدن و پیدا کردن که او بود. "من در آنجا بود به عنوان نشانه های زن سیاه و سفید برای مقاصد سرگرمی" او نوشت: "و هرگز جدی گرفته شود." در اولین شب اسمیت گفت: تولید کنندگان به او گفت که یک شرکت کننده شده بود badmouthing او و دعوت او را "سگ ماده" پشت سر او—که تبدیل به یک دروغ است. "من ارائه شد و نوشیدن مقدار فراوان از الکل—که تنها ساخته شده است که واکنش عاطفی بدتر," او نوشت. "به شب رفت و بر آن شد و بیشتر و بیشتر برای من روشن است که تولید کنندگان عمدا ایجاد یک محیط که در آن من احساس ناراحت کننده با توجه به نژاد من."

"من ترک سری منزجر" اسمیت ادامه داد. "زمانی که قرار شد من به یاد داشته باشید تماشای خودم در خطوط بسیار ویرایش داستان—کاهش به کلیشه هیستریک ، آن را نامطلوب و شرم آور را تجربه کنند." نشان می دهد کاهش یافته است به نظر در زمان.

همه از این توضیح می دهد که چرا لیندسی و دیگران شده اند به گرفتن لیسانس برای کار—و چرا لیندسی اصرار دارد نشان می دهد نیاز به رفتن بیشتر از به سادگی ریخته گری سیاه و کارشناسی است. "من امیدوار بودم زمانی که من آمد به پیشگامی برای که و برای افزایش تنوع در مخاطب است که تماشای آن گفت:" صبح به خیر آمریکا جمعه. "اما در سه سال گذشته واقعا وجود دارد نبوده است تغییرات ساخته شده است."

"من می خواهم تولید رنگ" لیندسی ادامه داد. "من می خواهم آنها را به بازیگران آگهی که علاقه مند هستند در, دوستیابی خارج از مسابقه است که نه تنها خود را برای اولین بار تجربه [با قدمت] در تلویزیون ملی. من نیاز به تشکر و قدردانی از آن است. نه قرار دادن یک گروه کمک بیش از وضعیت و فقط گفت: "در اینجا ما قصد داریم برای این در اینجا قرار دهید. شما در حال حاضر خوشحال?'"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن