پسران بیستی که چرا آنها می خواهند به خود را مغلوب ساختن پیشی جستن غول پیکر, کیر

Fیا MTV نسل Beastie Boys اشغال یک محل خاص در تخیل فرهنگی. آنها هیپ هاپ ناهنجاری—سه یهودی پسران از شهر نیویورک

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

Fیا MTV نسل Beastie Boys اشغال یک محل خاص در تخیل فرهنگی. آنها هیپ هاپ ناهنجاری—سه یهودی پسران از شهر نیویورک که از طریق بی امان خود خلاقیت و تخیل و نیروی مطلق خواهد رشد برای تبدیل شدن به یکی از بزرگترین گروه های رپ از همه زمان. شما به دنبال این سابق پانک-راک کودکان و نوجوانان (بیستی hilariously مخفف "پسرها Anarchistic متحده نسبت به داخلی تعالی") خود را در سوار وحشی از آبجو-پاشش کاریکاتور "(عاشق) مبارزه برای حق خود را (به حزب!)" به آوانگارد تصویری هنرمندان به بیدار OGs.

که سفر گرفته شده توسط خود همکار دیرین Spike Jonze در Beastie Boys, داستانجدید, کنسرت مستند پخش در تلویزیون اپل+. فیلم برداری در بروکلین Kings تئاتر در سال گذشته این فیلم را می بیند اعضای باقی مانده آدم Horovitz (Ad-راک) و مایک الماس (Mike D) را در خود منعکس تکامل از نابالغ دیدن کسی که ماديت يافته و می خواستم به نام اولین آلبوم خود را نمی تواند شاه را مترقی فمینیست آنها امروز به لطف بزرگ به آستین ، تاثیر خود را از صمیم قلب ترک bandmate آدم Yauch (MCA).

The Daily Beast با Ad-سنگ و Mike D—از طریق زوم به طور طبیعی—به بحث در مورد زمان همه گیر این Beastie Boys' میراث و مغلوب ساختن پیشی جستن از آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن