بهترین انتقالها تناسب اندام به شما کمک کند نگه داشتن اهداف تناسب اندام شخصی خود هر چه آنها ممکن

مچ دست خود را می تواند کلیدی برای سالم ماندن و در مسیر با اهداف تناسب اندام خود را اگر شما قرار دادن حق ردیاب

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

مچ دست خود را می تواند کلیدی برای سالم ماندن و در مسیر با اهداف تناسب اندام خود را اگر شما قرار دادن حق ردیاب تناسب اندام در اطراف آن است. آنها به شما کمک کند درک آنچه اتفاق می افتد را با بدن و حتی حمایت از شما در ساختمان مطابق عادت است که اغلب نیمی از نبرد هنگامی که در تلاش برای فعال تر شود. وجود مجموعهای از گزینه های خارج وجود دارد, اما برخی از بهترین ها را می توان در آمازون است. ما گرد کرده ام تا برخی از بهترین برندهای مانند Fitbit و اپل اما دیگر گزینه های مقرون به صرفه است که هنوز هم به شما تمام زنگ ها و سوت شما انتظار می رود.

Fitbit بالعکس 2

با ساخته شده است در الکسا قابلیت ضربان قلب ردیابی مرحله پیگیری ادغام Spotify در و 6 روز عمر باتری شما در حال گرفتن مقدار زیادی در یک بسته کوچک است. این ردیاب تناسب اندام می کند بیشتر برای شما. اگر شما نیاز به هر گونه سوال و جواب در مورد سطوح تناسب اندام خود را و یا بهداشت خواب این را آنها پاسخ دهد. این یک Scouted مورد علاقه بیش از حد با کمک کاترین رنتون و گفت: "آن را ساده به راه اندازی و زمانی که شارژ 2 وارد من تا به حال آن را شارژ و به طور کامل عملیاتی در عرض یک ساعت."

Xiaomi Mi Band 4

این مقرون به صرفه گروه ضربان قلب و فعالیت های ردیابی به علاوه یک ساخته شده است در GPS. آن را نیز همراه با شش های مختلف تمرین حالت و مقاوم در برابر آب تا 50 متر است. اگر شما علاقه مند در گرفتن پریشان متن به روز رسانی ها و اطلاعیه ها از تلفن خود را به طوری شما می توانید تمرکز صرفا بر فعالیت این انتخاب خوبی است.

Lintelek Smart Watch

مراحل, فاصله, کالری سوخته و وضعيت خواب هستند فقط تعداد کمی از ویژگی های این ساعت مچی. آن را مقاوم در برابر آب و حتی می توانید اتصال به تلفن خود را برای دسترسی آسان به پیام و تماس یادآوری موسیقی خود را و بیشتر. زیبایی, این به نظر می رسد بسیاری مانند اپل دیده بان — بدون برچسب قیمت.

اپل دیده بان سری 5

اپل دیده بان بیش از یک تناسب اندام, تماشای, اما از ویژگی های جدید آن را به یک قدرتمند ردیاب تناسب اندام بیش از حد. آن شنا-اثبات و در حال حاضر ویژگی های یک ECG, برنامه, قلب سنسور و سقوط تشخیص است. شما می توانید انتخاب کنید از دو اندازه مختلف برای مناسب بهتر مچ دست خود را. علامت های تجاری مانند نایک ما حتی خود آموزش نرم افزار آسان برای استفاده از طریق اپل سازمان دیده بان به طوری که آن را مانند شما یک مربی شخصی در مچ دست خود را.

Garmin Vivosport

این سازمان دیده بان نگه می دارد آهنگ از استرس و ضربان قلب ، علاوه بر آن GPS بنابراین شما می توانید ردیابی مسیر خود را و نقد و بررسی آنها را در برنامه. به علاوه آن را به طور خودکار به روز رسانی داده های خود را برای Garmin اتصال بنابراین شما می توانید پیگیری پیشرفت خود را.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه. فراموش نکنید که برای بررسی از ما کوپن سایت برای پیدا کردن بیشتر tech معاملات از بهترین خرید و Newegg. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب