بهترین-به دنبال بی سیم شارژ می ایستد — فراتر از سیاه و سفید, مستطیل,

مشکل با اکثر شارژر بی سیم این است که آنها همیشه اولویت بندی عملکرد بیش از فرم. اینده طبیعت از شارژ بی سیم است

توسط NEWSCENTERALS در 26 اردیبهشت 1399

مشکل با اکثر شارژر بی سیم این است که آنها همیشه اولویت بندی عملکرد بیش از فرم. اینده طبیعت از شارژ بی سیم است که در خط مقدم طراحی, شارژر, آن, ابزار, ابزار, ابزار. ما می خواهیم تلفن های ما را به نگاه خوب پس چرا ما از همان برای ما شارژر?

این MUIFA شارژ بی سیم ایستاده ($19.99) ممکن است چوب واقعی اما به نظر می رسد جهنم خیلی بهتر از کسانی که بزرگ بلوک های سیاه و سفید است که شرکت های دیگر در حال تان شدیدا کردن. زمانی که جستجو برای یک شارژ بی سیم ایستاده (من نگه داشتن یک تخت شارژر از کورانت در کنار تخت من اما این است که کاربردی بر روی یک میز در محل کار). با آن ساخته شده است در دو کویل مس, شما می توانید گوشی خود را به صورت عمودی یا افقی و نور چراغ که آرام می درخشد اجازه می دهد تا شما می دانید وضعیت شارژ. داشتن یک پایه شارژ در میز من به من اجازه می دهد تا یک به تنهایی قلاب گوشی من تا به قدرت و وقتی که من دریافت یک اعلان من به سادگی می توانید به آن نگاه کنید تا آن را باز کند.

مقدار زیادی از شارژ بی سیم دیسک در بازار بدست یک به روز رسانی در طراحی به مناسب های خاص زیبایی شناسی اما می ایستد شده اند تا حد زیادی نادیده گرفته شده است. نور چوب طراحی MUIFA شارژ بی سیم ایستاده کمک می کند تا آن را در ترکیب با میز من به جای متصل بودن به واقع یک قطعه از فن آوری است. کوچک است اما ارزش سرمایه گذاری برای آینده از شارژ بی سیم.

دیگر جذاب بی سیم شارژ می ایستد:

Yootech شارژر بی سیم

این شارژر دارای سه حالت مختلف شارژ بسته به گوشی خود را. شما همچنین می توانید با قرار دادن تلفن خود را بر روی آن به صورت عمودی یا افقی به لطف دو کویل در ایستاده است.

RAIGEN Wireless Charging Stand

پیچیده شده در پارچه کتانی این است که فوق العاده جذاب شارژر. سمت نور چراغ هم خاموش بعد از شارژ, بنابراین شما لازم نیست که آزار دهنده شاخص نور درخشان در حالی که شما خواب.

CHOETECH شارژر بی سیم

اگر شما می خواهید گزینه های این خرید برای شما. آن را همراه با پایه و پد بنابراین شما می تواند شارژ دو چیز متفاوت است. قرار دادن یکی در کنار تخت خود را و بر روی میز خود.

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن