بهترین هوشمند بلندگو که ترکیب خانه های هوشمند قابلیت های با طراحی شیک

در حالی که من قطعا فکر می کنم هر کس را باید دقیق تر از آن است که وجود دارد برخی از مناطق که در آن من فرصت کامل

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

در حالی که من قطعا فکر می کنم هر کس را باید دقیق تر از آن است که وجود دارد برخی از مناطق که در آن من فرصت کامل به wisen محصولات ما همه در حال حاضر با استفاده از. یک مثال کامل است روزمره بلندگو. این بلندگو نگاه خوب صدای عالی و شامل نوع هوشمند با تکنولوژی که زندگی را ساده تر و قطعا صدا بسیار بهتر است. شما می توانید اسپیکر تماس از طریق آنها مثلا بدون وحشتناک صدا با کیفیت از گوشی های هوشمند خود را بلندگو. شما همچنین می توانید از آنها بخواهید در مورد آب و هوا را بررسی کنید تقویم گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود را و یا کانال های رادیویی و تمام اطراف را دقیق فعل و انفعالات در خانه. برای کمک به راهنمای شما در پیدا کردن یکی از بهترین برای شما, ما گرد کردن برخی از بالاترین امتیاز و بهترین فروش هوشمند بلندگو وجود دارد.

Sonos حرکت

این سخنران با این همه در یک. نه تنها آن را کامل بلوتوث و قابلیت های آن نیز می تواند کار خود را با وای فای و دستگاه های هوشمند همگام با دیگر Sonos بلندگو. آن به راحتی می توانید از در اتاق سیستم صوتی به on-the-go سخنران فقط با زدن یک کلید. این آب و هوا مقاوم و با دوام و دارای تا 10 ساعت از بازی در یک بار.

بوز خانه سخنران 500

یاد سخنران رهبر بوز ایجاد کرده گوگل دستیار و الکسا با قابلیت هوشمند بلندگو که می توانید با پر کردن هر اتاق با صدای استریو از طریق وای فای, بلوتوث و صدای فعال توابع. هشت میکروفن های مختلف طراحی شده را انتخاب کنید تا دستورات خود را از هر نقطه در اتاق و بیش از صدای موسیقی ناشی از سخنران — شما نمی خواهد که به فریاد بیش از آهنگ های مورد علاقه خود در جهت تبدیل به سایر آهنگ های مورد علاقه. شما می توانید آن را در رنگ سفید و یا سیاه و سفید.

نسل دوم نسخه از Sonos هوشمند بلندگو است که سریع تر و دقیق تر و بهتر برای تلفن های موبایل. این رو هر دو الکسا و گوگل دستیار به آن ساخته شده بنابراین شما می توانید هر دو آنها را در یک. اگر شما بیش از یک بلندگو و یا خرید دو بسته آنها را همگام سازی به یکدیگر و به شما صدای فراگیر است که شما می توانید با قرار دادن آنها در هر کجا که شما می خواهید. شما می توانید این یکی سفید و یا سیاه و سفید.

این الکسا بزرگترین و قویترین هوشمند بلندگو طراحی شده برای هر دو صدای باور نکردنی و کمک به شما در کنترل یک مناجات از دستگاه های هوشمند به عنوان یک مرکز. آن را در زغال چوب هدر خاکستری و یا ماسه سنگ است.

Google Home Max

قادر به ایستادن به صورت عمودی یا افقی حداکثر را پر کنید تا تمام خانه خود را با موسیقی وقوع یک خانه سیستم بلندگو. شما می توانید آن را در گچ یا زغال چوب.

اپل HomePod

مینیمالیستی و زرق و برق دار به عنوان همیشه HomePod ارائه یک راه مناسب برای اتصال و راه اندازی — هر دستگاه iOS به طور خودکار آن را تشخیص و در ادامه دریافت کنید. اپل موسیقی را در نوک انگشتان خود را و همه چیز را در آی فون خود را قادر به انجام در حال حاضر می تواند از طریق بلندگو. بیشتر چه HomePod مطالعات اطراف آن و تنظیم خروجی آن به بهترین عملکرد بهترین صدا ممکن است.

Scouted است خرید اینترنتی با پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن