بهترین تابستان خوانده شده از سال 2020

Eبسیار در سال گردآوری یک متخصص خط به بالا از خواند که کاملا جفت با مقصد خود را در برنامه تعطیلات یکی از سرگرم

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

Eبسیار در سال گردآوری یک متخصص خط به بالا از خواند که کاملا جفت با مقصد خود را در برنامه تعطیلات یکی از سرگرم کننده ترین نى مهم وظایف از تابستان است. اما این ما تابستان, تاج, وقتی که برنامه سفر هستند و چند دور بین و هواپیما هستند اما خاطرات دور قدرت کتاب به حمل و نقل ما دور از ما در خانه زندگی می کند و به دنیای جدید و فرهنگ و حیاتی تر از همیشه است. به این منظور ما وارد اضافی لیست طولانی از بهترین کتاب ها برای اضافه کردن به خواندن خود را خط به بالا در طول این سال گرمترین ماه می باشد. شما خنده, شما گریه شما رویا و تنها یکی از آنها (ایستاده-ما قول می دهم!) شما را از یاد دلخراش زمان که در آن ما در حال حاضر خودمان را پیدا کنید.

چقدر از این تپه طلا توسط C Pam ژانگ

به عنوان طلا راش به دو یتیم خواهر و برادر را در یک ماجراجویی از طریق سخت چشم انداز از غرب وحشی به درستی دفن پدر خود را. این جنب و جوش تغزلی و کاملا اصلی اولین recasts داستان این دوره در تاریخ کالیفرنیا از دیدگاه یک خانواده از مهاجران چینی در جستجوی متعلق صفحه اصلی و گریزان که رویای طلا در یک زمین پر از حد با ناامیدی به عنوان وعده داده است. مانند داستان امریکا چقدر از این تپه طلا خواهد شکستن قلب خود را و سپس آن را به عقب با هم دوباره.

در حال حاضر در دسترس

محو نیمی توسط بریت بنت

یک شب در سال 1954 16 ساله Vignes دوقلوها ناپدید می شوند از نوعی مرغابی وحشی, یک, لوئیزیانا, شهر تاسیس شده توسط برده های سابق حمل توسط مردی که متعلق به او است که ساکنان آن در طول نسل ها را توسعه داده اند یک "وسواس با سفیدی است." در سال 1968 یکی از دوقلوها می گرداند آوردن دختر جوان خود را که "سیاه و سفید به عنوان تار;" سال بعد دیگر دوقلو کشف زندگی در L. A. عبور به عنوان سفید. آنچه که آشکار است قدرتمند و فکری خانواده saga گفت: بیش از چهار دهه است که به بررسی میراث نژادپرستی در Jim Crow جنوبی و راهپیمایی از انتخاب هر یک از Vignes زنان باعث می شود برای زنده ماندن.

موجود در ژوئن 2

پایان ماه اکتبر توسط لارنس رایت

فقط چند فصل به پایان اکتبر, شما ممکن است دریابید خودتان درخواست "چه جادویی prescient قدرت می کند لارنس رایت داشته باشد؟" "به موقع" نمی به اندازه کافی توصیف این صفحه چرخش هیجان انگیز در مورد یک بیماری همه گیر است که شروع به تاخت و تاز جهان و بازیگران از کاراکتر ها در تلاش برای جلوگیری از خرابی آن. مجموعه ای در برابر پس زمینه از افزایش درگیری ها در خاورمیانه و روسیه مظنون به داشتن برنامه ای برای راه اندازی یک حمله سایبری فلج کننده این گیج رمان به طور متناوب از یک راهنمای به وضعیت فعلی ما از طریق رایت دقیق پژوهش به تاریخچه و علم گذشته شیوع و چشمگیر پرچین فرار از آن است.

در حال حاضر در دسترس

همه بزرگسالان در اینجا اما Straub

خانواده های پیچیده چیزی Stricks همه به خوبی می دانیم که آنها در حال های خود را از مسائل فردی و یا نگرانی با هر یک از دیگر. در یک مجموعه کوچک هادسون دره شهر که در آن خانواده رشد تا Straub آخرین یک پیروزی و جذاب کتاب است که در آن او ماهرانه مرتب اسرار مبارزات و موفقیت های سه Strick نسل که بدون توجه به سال تولد خود را در حال آمدن هر سن و در راه خود را.

در حال حاضر در دسترس

مدینه فاضله خیابان توسط دیوید میچل

در ریگ نئون تب و تاب بودن از 1960s لندن راک صحنه وجود دارد یکی روانگردان گروه که لذت بردم صعود به شهرت قبل از ناپدید شدن از دید و تاریخچه کتاب: آرمانشهر خیابان. میچل چرخش دلربا خشن و بی ادب و کاملا لذت بخش داستان چهار نوازندگان آمده است که با هم در تلاش برای رسیدن به, خلاق, nirvana, اما که هر معامله با مبارزات خود را در طول راه. از باشگاه های لندن به چلسی, هتل, روم, زندان, 1968, سان فرانسیسکو, Utopia خیابان جادویی موسیقی فرار ما به شدت نیاز است.

موجود در جولای 14

سبکی توسط امیلی معبد

معبد تیز نثر شاعرانه است به عنوان enthralling به عنوان این داستان یک گروه از مشکل دختران جوان در یک بودایی اردوگاه تابستانی در کوه ها که جستجو برای تعالی هدایت precariously نزدیک به نابودی. وهم آور هوایی حاکم در این کتاب آن را به عنوان نژادها نسبت به یک اشاره-در تحولات ناگهانی و عمده به عنوان دختران در تلاش برای آمدن به شرایط با خواسته های حریص اشتهای دانش و خطرات و نا امیدی ناشی از بزرگسالان در زندگی خود را. با پیچهای تودرتوی بیراهه از طریق پری دم و اساطیر معنوی و علمی, تاریخچه معبد سوختن آمدن سن رمان می پرسد "چقدر کافی است؟"

موجود در ژوئن 16

کمی چشم توسط Samanta Schweblin

همیشه حاضر تلفن های همراه و حمله به خانه هوشمند با تکنولوژی رسانه های اجتماعی شرکت ها که هوور تا ما اطلاعات شخصی—در راه بزرگ و کوچک ما به سرعت در حال frittered دور حریم خصوصی ما. در چشم کوچک, Schweblin طول می کشد این مدرن تمایل یک قدم بیشتر با تصور یک جهان مصرف شده توسط یک فرهنگی جدید شوق: هوشمند-اسباب بازی حیوان خانگی شبیه به یک اینده Furbi است که اجازه می دهد تا برخی برای تبدیل شدن به تماشا و دیگران مراقب. در داستان هر دو دلگرم کننده و وحشتناک کاوش دنیوی و افراطی Schweblin بافت لذتبخش عجیب و غریب و prescient داستان عبرت انگیز است که طول می کشد خوانندگان در سراسر جهان برای نشان دادن راه است که در آن تکنولوژی می تواند هر دو فاستر اتصال و بهره برداری ما basest انسان طبیعت.

در حال حاضر در دسترس

آژیر مریخ: جستجوی زندگی در جهان دیگر توسط سارا استوارت جانسون

یکی از واقعی دلخوشیها از صندلی سفر است که مهم تر از همیشه در حال حاضر این است که هیچ محدودیتی وجود ندارد. در این آژیر از مریخ جانسون ارواح خوانندگان از ما گرفتار سیاره و به قرن طولانی تلاش برای درک سیاره سرخ است که گرفتار خیال و دانشمندان به طور یکسان. از اشتباه تبدیل می شود و با الهام از پیشرفت های علمی کشف جانسون به خود شیفتگی مادام العمر با مریخ این کتاب است که حتی سرسخت زمینیها به دنبال در تعجب به سمت نور قرمز در بالا.

موجود در جولای 7

یک ستاره خسته است: یک رمان توسط بایرون لین

"این یک اثر داستانی" یک epigraph به نقل از لین وکیل مؤکدا از خوانندگان. نکته این است که تأکید توسط یک پاورقی به کتیبه از ناشر وکیل, نه به ذکر است این کتاب دیگر "یک رمان است." اما اما اما! آبدار داستان که تحقیق و بحث در مورد تلاش روزنامه نگار که می شود دستیار به یک (احتمالا) شسته-بازیگر زن با یک برانگیزی موفق مخدر معروف برای او زود نقش به عنوان یک priestess در فیلمهای علمی تخیلی, فیلم های متناوب خنده دار و دلگرم کننده و... را ترک خواهد کرد شما فقط بدونم که چگونه بسیاری از این (داستانی!) داستان اشوبگرانه مشهور antics از یک نویسنده که قبلا شناخته شده به عنوان کری فیشر دستیار ممکن است به عنوان فیلم می گویند: "بر اساس یک داستان واقعی است."

موجود در جولای 28

پسااستعماری شعر عشق توسط ناتالی دیاز

دومین مجموعه شعر Diaz می پرسد: "چگونه می توانید یک قرن یا یک قلب روشن / اگر کسی می پرسد که در آن باید تمام / بومی رفته است؟" از ruminations تاریخی و نهادی خشونت علیه آمریکایی های بومی به پرتره از زندگی مدرن برای رزرو و جشن عجیب و غریب, عشق و جهان طبیعی این حجم گسترده قدرتمند کار احیاء و میل. به عنوان دیاز که موهاوی و عضو Gila River قبیله هندی می نویسد: "آنچه تهدید مردم سفید است که اغلب به عنوان رد اسطوره است. من هرگز درست در امریکا است. امریکا است که من اسطوره است."

در حال حاضر در دسترس

من را به غیر توسط Sara Sliger

اسکلت از من جدا رمز و راز است—خارج-از-کار روزنامه نگار مبارزه با هر دو خرید اینترنتی از ساخت یک #MeToo اتهام و ریشه در سلامت روان بررسی archives معروف زن عکاس که خودکشی او مظنون شده اند ممکن است یک قتل است. اما در قلب این suspenseful اولین بار است که یک نافذ همدلی نگاهی به مبارزات پیچیده صورت زنان در یک جهان که در آن ایده های رضایت اغلب واژگون که در آن مهلک مردانگی پنهان فقط از نمایش عمومی و در جایی که انتخاب بین مادری و هنر می تواند زندگی یا مرگ.

در حال حاضر در دسترس

تاریخ طبیعی توسط کارلوس فنسکا (trans. توسط مگان مک داول)

مبهم همکاری بین یک متصدی در یک موزه تاریخ طبیعی و یک طراح مد به پایان می رسد به طور ناگهانی تا هفت سال بعد بسته می رسد در متصدی درب حاوی طراح اگهی و برخی از مواد آرشیوی از پروژه خود را. آنچه رخ سفر به باز کردن زندگی این طراح است که دهانه دهه و قاره ها و بررسی تفاوت های ظریف بین هنر و علم و فلسفه و دین استتار و قرار گرفتن در معرض. Fonseca را مبتکر و سبک متمایز است یک لذت است که در خدمت روایت تاب در هر نوبت از صفحه.

موجود در جولای 14

Scorpionfish توسط ناتالی Bakopoulos

جدید همسایه هر دو در انتقال نقطه در زندگی خود اعتصاب یک دوستی در این رمان مجموعه ای در برابر ریگ شلوغ افت آتن رو به هر دو مالی و بحران مهاجرت. در نثر پر از نوستالژی و نهفته فضل Bakopoulos بافت با هم داستان های شخصی از این دو هر دو به تازگی از بازگشت به یونان و جامعه خود از هنرمندان و سیاستمداران پناهندگان و مهاجران به عنوان آنها سعی می کنند برای آمدن به شرایط با خود تغییر حواس خود و خانه بیش از یک تابستان داغ.

موجود در جولای 7

قلب و دیگر هیولا توسط رز اندرسن

در این احشایی خام خاطرات اندرسن کالبدشکافی سابقه خانوادگی او را—از حقایق نهفته است صدمات سخن گفته و ناگفته—برای کشف اعتیاد و مرگ او 24 ساله است. بخشی از داستان در امریکا مخدر, بحران, بخش, غم, خاطرات و داستان ممکن است قتل اندرسن را عمیقا شخصی کتاب roils با خشم و همدلی که در قلب آن یک سوگواری برای عمیق سوراخ چپ در پی یک خواهر مرگ غم انگیز.

موجود در جولای 7

احساس ماشین آلات توسط آدم Wilson

در آینده نزدیک نیویورک millennials در حال گرفتن جای خود را در اوایل میانسالی و همه چیز در حال سقوط از هم جدا. ویلسون درام brims با اتشی انرژی آن را به عنوان شرح زیر است یک زن و شوهر که ازدواج شکست خورده است: مایکل وال استریت سرمایه که از دست خانواده پس انداز در حالی که وندی, بلند پروازانه, بازاریابی دیجیتال, استراتژیست امضا کرده است به رهبری یک پروژه جدید با مرموز حامی و مشکوک, جهان در حال تغییر ماموریت که unironically انتخاب شعار #WORKWILLSETYOUFREE. آن را نیز ممکن است پیچیده در مرگ مرموز او را بهترین دوست. آنچه در زیر شوخ نافذ تفسیر در خرید اینترنتی از یک نسل خیانت وعده رویای آمریکایی که معلوم نقاب یک پایه از حرص و شکسته ساختارهای اجتماعی و درهم و برهم ارزش های سرمایه داری ،

موجود در جولای 7

ولنتاین توسط الیزابت Wetmore

در سال 1976 اودسا, 14-year-old گلوریا رامیرز به طرز وحشیانه ای مورد حمله یک شب توسط یک roughneck در شکننده و اغلب وحشیانه وست تگزاس زمین پر از pumpjacks و رویاهای آینده رونق نفت. ولنتاین یک روده غم انگیز داستان خرید اینترنتی از تجاوز جنسی به عنوان اودسا جامعه آغاز می شود به طور علنی از طرح دعوی در این مورد. به عنوان نژادپرستی و تبعیض جنسی فراوان Wetmore به ارمغان می آورد به زندگی رنگی پیچیده صدای چندین زنان و دختران در این شهر که از طریق آن این زیبایی ساخته داستان گفته است.

در حال حاضر در دسترس

تنها خوب سرخپوستان توسط استفان گراهام جونز

چیزی اتفاق می افتد در یک سفر شکار گرفته شده توسط چهار جوان بومی دوستان آمریکایی است که آنها را منجر به سقوط از لمس و در برخی موارد پراکنده. سال بعد یکی در حال حاضر مرده نگران کننده رویدادهای مرموز از گذشته شروع به ساقه مردان در حال حاضر زندگی در این tautly کشیده شده داستان است که بخش درام و کل بسیاری از وحشت. در رنگی بسیار گرم نثر جونز بررسی مسائل مربوط به میراث فرهنگی و مسئولیت های ما برای ما گناهان گذشته همه در برابر پس زمینه از یک کابوس است که سرخی بر شما و به شما اجازه نمی رفتن.

موجود در جولای 14



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب