چین-آمریکا خطوط هوایی جنگ " آغاز شد. در اینجا چه چیزی در پشت آن.

در این داستان منتشر شده در اصل در 29 مه سال 2020 نویسنده نشان می دهد که چین به بهره برداری تاثیر COVID-19 pand

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

در این داستان منتشر شده در اصل در 29 مه سال 2020 نویسنده نشان می دهد که چین به بهره برداری تاثیر COVID-19 pandemic برای تقویت موقعیت چینی ملی هوایی در بازار جهانی در هزینه از دیگر شرکت های هواپیمایی به ویژه دلتا, ایران و آمریکا. در یکشنبه, ژوئن 3, مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام کرد آن را به نوار چینی حامل از پرواز به ایالات متحده آمریکا پس از 16 ژوئن مگر اینکه چین باز می شود تا در نتیجه راه اندازی یک "هواپیمایی جنگ" در کنار سوختن تجارت جنگ است. اما این مسلم است که پکن تسلط ترافیک عظیمی در داخل و خارج از چین و رشد خود را با برتری در سراسر آسیا ادامه خواهد داد به رشد است.

شکی نیست که هواپیماهای مسافربری بودند رمان coronavirus همه گیر اصلی بردار.

اول آن مستقیم برک آوت به جهان (و به ایالات متحده) بود قطعا از چین, طولانی قبل از آن کشندگی درک بود. اپیدیولوژی تاسیس کرده اند که این ویروس در حال حرکت در مرکزی چین در شهر ووهان در اوایل ماه دسامبر در آخرین.

"هشت پر رفت و آمدترین فرودگاه در چین با هم بودند و در یک سال دست زدن به مراتب بیشتر مسافران از کل جمعیت ایالات متحده است."

متاسفانه ووهان را با اهمیت در برنامه ریزی از چین به طور فزاینده ای مدرن و سازمان یافته زیرساخت های ساخته شده از آن محل مناسبی برای شتاب گسترش پاتوژن.

در دهه گذشته چین به اولویت به توسعه سفر های داخلی و خارجی ووهان انتخاب شده توسط هر دو شرکت هواپیمایی و راه آهن صنایع برای تبدیل شدن به یکی از تعدادی از سوپر هاب حمل و نقل ساخته شده با سرعت و بهره وری است که ما فقط می توانید آگهی متنی در.

ووهان نشسته در وسط یکی از این کشور پرجمعیت ترین و سریع ترین رشد در مناطق. به عنوان حمل و نقل هوایی, مشاوران ترویج جدید ووهان hub فرودگاه به عنوان یک تقویت به صنایع محلی و همچنین به عنوان برای سفر به این کشور راه آهن برنامه ریزان را دیدم و دنبال همان جایزه. آنها ساخته شده ووهان مرکز با سرعت بالا به شبکه راه آهن با پنج خط اصلی منشعب از آن است.

به سرعت در حال افزایش تحرک بود و هدف عمده را به عنوان چینی مردم مرفه تر. افزایش یافته است طبقه متوسط به دست آورد و این به معنی و طعم و مزه برای سفر—تبدیل شدن به تقریبا یک شبه خوش آمدید موج جدیدی از کسب و کار به مدیران هتل ها در سراسر جهان است.

در واقع تقاضای چین برای سفر هوایی نزدیک به چهار برابر شده بین سال های 2008 تا 2018. توسط 2019 از آن تولید شد 18 درصد از جهان هواپیمایی ترافیک مسافری به ارزش 89 میلیارد دلار در سال است. (بزرگترین منطقه اتحادیه اروپا و بریتانیا با 25 درصد ارزش $169 میلیارد دلار). هشت پر رفت و آمدترین فرودگاه در چین با هم بودند و در یک سال دست زدن به مراتب بیشتر مسافران از کل جمعیت ایالات متحده: در مجموع بیش از 482 میلیون.

ویروس ها در حرکت

وضعیت بسیار متفاوت بود زمانی که ویروس سارس به نظر می رسد در استان گوانگدونگ در جنوب شرقی چین در اواخر سال 2002. رشد انفجاری چینی مسافرت هوایی هنوز رخ داده است.

که ویروس رسیده هنگ کنگ در ماه فوریه سال 2003 و پکن در ماه آوریل است. هنگ کنگ و سنگاپور قرار گرفتند و اصلی هواپیمایی هاب در منطقه است. از هنگ کنگ ویروس شروع به پریدن کرد به سنگاپور تورنتو و هانوی. در پایان از موارد وجود دارد در 26 کشور با مجموع 774, مرگ و میر, اما شیوع موجود بود بدون تبدیل شدن به یک بیماری همه گیر.

هنگامی که مقیاس COVID-19 همه گیر شد, روشن, داخلی مسافرت هوایی در چین محدود بود اما هرگز به طور کامل تعطیل. پایین ترین نقطه در اواسط ماه فوریه زمانی که 3.7 میلیون صندلی در دسترس بودند در پروازهای داخل کشور در یک هفته. توسط مه 24 ترافیک تا به حال به طور قابل توجهی تقویت بیش از 11 میلیون نفر در هفته است. (قبلا بازتاب این کشور برنامه ریزی شده رشد مسافرت هوایی چین پیش بینی کرده بود که بین ماه های ژانویه و مارس تعدادی از مسافران پرواز در هفته خواهد رسیدن به 16.8 میلیون.)

"ایالات متحده آمریکا و دلتا به حالت تعلیق در تمام چینی خود را پرواز در ماه فوریه و برای ساخت آنها را دوباره از ابتدا."

در ایالات متحده با توجه به TSA تعدادی از مسافران پرواز در داخل کشور هر هفته در ماه مه به طور متوسط در حدود 1.75 میلیون; سال گذشته 18 میلیون.

چینی شماره ردیابی بین المللی حمل و نقل هوایی اطلاعات بانک OAG. جان گرانت یک تحلیلگر در OAG گفت: Daily Beast: "تقاضای داخلی و ظرفیت دوره نقاهت پیش از بین المللی ظرفیت در سراسر جهان است. چین از بسیاری جهات جلوتر از سایر بازارها است. آن شرکت های هواپیمایی خوش شانس بود که چنین بزرگ بازار داخلی به خدمت می کنند."

خوش شانس در واقع.

حدود 40 شرکت های هواپیمایی کار در چین است. آنها تنظیم شده توسط عمران اداره حمل و نقل هوایی از چین CAAC و سهامداران عمده این است که این دولت متعلق به دارایی های نظارت و اجرایی کمیسیون.

این کنترل را می دهد که دولت چین به مراتب سخت تر گرفتن در عملیات حمل و نقل هوایی تجاری است که ممکن است در هر کشور دیگری چون CAAC کنترل مستقیم از فرودگاه ها و خطوط هوایی و تخصیص مسیرهای.

که قدرت تعیین کننده خواهد بود در حال حاضر نه تنها در تصمیم گیری چگونه سریع داخلی چین سفر هوایی بازیابی, اما چگونه سریع خطوط هوایی خارجی را مجاز به بازگشت به چین است. و نتیجه این تصمیمات به ناچار تحت تاثیر افزایش تشدید لفاظی و تهدیدات بین چین و ایالات متحده

در واقع چین است که در حالت ایده آل آماده برای بهره برداری در استراتژیک وضعیت ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر.

از بحران فرصت

به طور خاص چین در حال حاضر نشسته مانند یک اختاپوس مسائل مسیرهای هوایی از منطقه آسیا و اقیانوس آرام دادن آن را به یک سطح کاملا جدید از نفوذ در آینده چگونه مسافرت هوایی توسعه نه تنها در این منطقه بلکه فراتر از آن است.

که به ناچار تحت تاثیر سه عامل اصلی خطوط هوایی ایالات متحده ایالات آمریکا و دلتا که ساخته شده است بسیار سود آور راه به بازار چین است. آنها به حالت تعلیق در تمام چینی خود را پرواز در ماه فوریه و برای ساخت آنها را دوباره از ابتدا.

چگونه سریع آنها می توانید انجام دهید که تصمیم گرفته خواهد شد توسط چینی مقامات حمل و نقل هوایی که لازم نیست که هدایت شود به عنوان آمریکایی ها هستند نسبتا کوتاه مدت نیروهای بازار. چینی ها می تواند چراغ سبز خود را برای شرکت های هواپیمایی برای شروع به ساخت کسب و کار دوباره در منطقه آسیا و اقیانوس آرام در حالی که محدود کردن دسترسی به خطوط هوایی ایالات متحده به چین علاقه—به عنوان مثال—ملی خود را "قهرمانان" مانند هواپیمایی جنوبی چین در حال حاضر در آسیا بزرگترین شرکت هواپیمایی.

"اساسی جهانی نقشه مسیر باقی مانده است همان آغاز جت سن 60 سال پیش زمانی که چین عملا از درجه اعتبار ساقط بر روی نقشه. در حال حاضر آن را به دنبال بیشتر شبیه به مرکز جهان است."

و آنها در حال زیرک است. هنگامی که آنها را دیدم که همه گیر ایجاد کرده بود یک تقاضای جدید برای حمل و نقل هوایی به ویژه برای خود محصولات پزشکی مقامات تصمیم به شروع به ساخت یک چینی معادل فدرال اکسپرس ترکیب پیچیده تر زمین توزیع تا حد زیادی گسترش در سراسر جهان حمل و نقل هوایی ناوگان.

OAG را عطا می گوید: "بین المللی ظرفیت باقی مانده محکم موفق در چین است. هر بازار در آسیا نیاز به خدمات چین. بازارهای ژاپن, کره جنوبی, مالزی, سنگاپور, همه باید با تمرکز بالا در چین است."

همه از این همزمان با یک ایده اولین شناور توسط تحلیلگران اکونومیستبرای شناسایی منطقه ای "حباب" که در آن مقصد اصلی کشور پرداخته اند به خوبی با این ویروس. (برای مثال چین, ژاپن, کره جنوبی, تایوان, نیوزیلند و استرالیا.) در داخل این مناطق سفر هوایی اجازه داده می شود برای بازگشت به فرکانس بیشتر و سریع تر از در مناطقی مانند آمریکای شمالی و اروپا شده اند که بسیار بیشتر و مرگبارتر درهم و برهمی است.

یک چیز مطمئن است. آینده, جغرافیا, سازمان بین المللی هواپیمایی شبکه به زودی خواهد بود بسیار متفاوت است. اساسی جهانی نقشه مسیر باقی مانده است همان آغاز جت سن 60 سال پیش با تعصب طرفدار غرب هواپیمایی که پیشگام آن است. در آن زمان چین عملا از درجه اعتبار ساقط بر روی نقشه. در حال حاضر آن را به دنبال بیشتر شبیه به مرکز جهان است.

با امریکا و خروج از آن در جهان نقش رهبری و به یک تجارت حمایت از جنگ در حال حاضر مرکب چین اقدامات سرکوبگرانه در برابر دلار هنگ کنگ, چین اربابان تحویل داده اند یک مسیر روشن به درایو آینده رشد و مد شکل مسافرت هوایی در سراسر آسیا و اقیانوس آرام.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن