Coronavirus بحران به آمار گردشگری در مالزی سخت

2020 بود که سال بزرگ برای مالزی گردشگری بخش. هتل ها و خطوط هوایی انتظار میلیون ها نفر از مهمانان است. چه آمد ب

توسط NEWSCENTERALS در 22 اردیبهشت 1399

2020 بود که سال بزرگ برای مالزی گردشگری بخش. هتل ها و خطوط هوایی انتظار میلیون ها نفر از مهمانان است. چه آمد به یک ویروس بود. و با آن بدترین بحران مالزی صنعت گردشگری تا کنون مواجه شده است.

در این سال گردشگری قرار بود به رونق مانند قبل از هرگز. در سراسر جهان, تبلیغات درایو برای کمپین "بازدید از مالزی 2020" راه اندازی شد در حال حرکت است. جنوب شرقی آسیا کشور انتظار داشتم که حدود 30 میلیون گردشگر و درآمد حاصل از یک جامد €20 میلیارد دلار ($21.5 میلیارد دلار). اما COVID-19 همه گیر است و قرار است در یک دمپر در تمام این خصوص موثر بر بیش از 3.5 میلیون نفر مشغول به کار در صنعت گردشگری است.

بخش هتل شده است سخت ترین ضربه

تا همین اواخر بسیاری از بازدید کنندگان از سنگاپور و اندونزی و چین است. اما از کشور جنوب شرقی آسیا نیز در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای جذاب برای گردشگران اروپایی.

از ممنوعیت ورود بسیاری از هتل ها در حال مبارزه برای زنده ماندن. "می توان گفت که مالزی را از دست بدهند حداقل 60 درصد از کسب و کار گردشگری در سال 2020 می گوید:" Yap لب Seng, مدیر عامل شرکت مالزی هتل های انجمن. نتیجه: کاهش دستمزد پرداخت نشده و تعطیلات. این تنها فرصت برای نجات شغل. اما اغلب کوچکتر هتل ها نمی توانیم این. هزاران نفر از کارکنان در این صنعت را پیدا خواهد کرد خود را در خیابان.

Hotels on the popular holiday island of Langkawi are also waiting for an end to the crisis (Malaysia Tourism Promotion Board )

هتل ها در تعطیلات محبوب جزیره لنکاوی نیز انتظار برای پایان دادن به بحران

برای حمایت از کسب و کار برخی از هتل ها استفاده می شود به عنوان قرنطینه مراکز مالزیایی از بازگشت از خارج از کشور. دولت وعده داده شده معادل €30 در هر اتاق در هر شب. بیش از 23,000 اتاق به نظر می رسد در لیست. آنها ولی نه به طور کامل اشغال کردند.

مالزی هتل association بنابراین فرض می شود که طرح اضطراری نمی خواهد منجر به شکوفایی قابل توجهی: "هنوز هم به آن کمک می کند تا شرکت هتل با توجه به این که تقریبا هیچ درآمد در تمام طول این دوره" Yap می گوید. در حدود 35 درصد از هتل ها در مالزی بود به طور موقت. با توجه به بررسی حدود 15 درصد از هتل ها بر این باورند که آنها نمی خواهد زنده ماندن coronavirus بحران و باید به طور کامل.

پخت و پز در پشت رایتر

وضعیت مشابه چشمگیر در صنعت غذا. میله که در این کشور مسلمان هستند و عمدتا آباد با شرح و گردشگران به طور موقت بسته شده است. هزاران نفر از رستوران ها رو به ورشکستگی.

به عنوان متنوع به عنوان فرهنگ در جنوب شرقی این کشور آسیایی هستند به طوری که در حال آشپزی محدوده. اما بدون توجه به اینکه آیا مالزی, تایلندی, چینی و یا هندی رستوران ها — همه آنها در حال اجرا کسب و کار خود را در پشت رایتر. اگر در همه آنها در حال حاضر تنها به ارائه دور و وعده های غذایی. بسیاری از موسسات به طور کامل بسته — برخی احتمالا برای همیشه لطفا برای.

The small boats on the Malaysian island Penang are waiting for visitors (Malaysia Tourism Promotion Board )

این قایق های کوچک در مالزی جزیره پنانگ در حال انتظار برای بازدید کنندگان

ماه از رکود باید ضربه هزاران نفر از اصطبل خیابانی حتی سخت تر است. به خصوص در مناظر مانند محبوب سنگ آهک غارهای باتو گردشگران هستند که منبع اصلی درآمد است. بدون آنها و بدون امنیت اجتماعی معاش بسیاری از خانواده ها به خطر انداخته است. سازمان های غیر انتفاعی توزیع مواد غذایی به کسانی که در حال حاضر سمت چپ با هیچ چیز.

دولت تاسیسات

دولت مالزی می خواهد به فشار پیش با ادغام شرکت هواپیمایی ملی مالزی, خطوط هوایی و کم هزینه Asia شرکت های هواپیمایی به منظور صرفه جویی در هر دو شرکت های هواپیمایی در coronavirus بحران است. این کشور در دو تا از بزرگترین شرکت های هواپیمایی را ضربه سخت شده به دو روش.

از یک طرف در غیر این صورت پر جنب و جوش ترافیک داخلی به بسیاری از مالزی جزایر ناپدید شده است از سوی دیگر وجود دارد به سختی هر پروازهای بین المللی. اگر چه ادغام شد و در حال حاضر مورد بحث قبل از COVID-19 گیر بحران اقتصادی در حال حاضر می تواند عامل تصمیم گیری.

Employees in the Bako National Park on the Malaysian part of the island of Borneo are hoping for better days (Malaysia Tourism Promotion Board )

کارکنان در باکو پارک ملی در مالزی بخشی از جزیره بورنئو در حال به امید روزهای خوب

کل مبلغ برای یارانه دستمزد برنامه افزایش یافته و به کمتر از 3 میلیارد€. این در نظر گرفته شده است به خصوص کمک به کوچک و متوسط شرکت ها در این بخش است. این است که برای فعال کردن کارفرمایان به حفظ نیروی کار خود را بیش از این دوره و در حفظ و صنعت رفتن. یارانه است که به اعطا می شود تا دسامبر.

#TravelLater: سفر برای کمک به این کشور بهبود می یابند

گردشگری داخلی نقش مهمی را در صنعت بازیابی. بنابراین در آن رسانه های اجتماعی پست های گردشگری مالزی هیئت مدیره را تشویق می کند مردم محلی تحت هشتگ #TravelLater به سفر در کشور خود پس از بحران به منظور تقویت اقتصاد محلی. "ممکن است ماه صنعت گردشگری برای بهبود یافتن از اثرات COVID-19 و ما نیاز به کمک همه ما می توانیم برای بازسازی" گفت: Datuk موسی یوسف مدیر کل گردشگری مالزی.

مالزی امیدوار است برای بهبود سریع گردشگری

Sultan Abdul Samad building, Kuala Lumpur, Malaysia (Malaysia Tourism Promotion Board)

بازدید کنندگان به پایتخت کوالالامپور love ساختمان سلطان عبدالصمد با آن چشمگیر مور معماری

بزرگترین چالش خواهد بود برای بازگرداندن اعتماد از گردشگران داخلی و خارجی. "پاک و امن مالزی" کمپین یکی از راه های که در آن این است که می توان به دست آورد. هدف این است که برای جایزه گواهینامه برای هتل ها که در دیدار با الزامات از مقامات مربوطه.

علاوه بر شرکت های هواپیمایی و هتل ها و شرکت های حمل و نقل و دیگر اپراتورها در حال همکاری و ارائه مشترک بسته های سفر. این کاهش هزینه برای کسب و کار و بازدید کنندگان و گردشگری کشور صنعت رقابتی تر است. بخش گردشگری در مالزی است که انتظار می رود به آرامی بهبود می یابند در پایان سال و ایجاد ثبات در ژوئن 2021.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن