'نمایش روزانه' تماس های کانادا برای حمله به آمریکا با PSA و درخواست آنلاین

در روز پنج شنبه شب نمایش روزانه's تیم از خبرنگاران spoofed فوق العاده cringeworthy "من مسئولیت" (نژادپرستی) ها

توسط NEWSCENTERALS در 23 خرداد 1399

در روز پنج شنبه شب نمایش روزانه's تیم از خبرنگاران spoofed فوق العاده cringeworthy "من مسئولیت" (نژادپرستی) هالیوود PSA که گستاخانه foisted بر ما مثل U2 آلبوم با یکی از خود را.

تنها ایشان بود کمی...متفاوت است.

"چه می شود اگر من به شما در مورد یک کشور در بحران...یک کشور ویران شده توسط بیماری...که در آن اقتصاد سقوط کرده است...که در آن سربازان گشت زنی در خیابان...دولت گازهای مردم خود...و خطوط برای رای دادن دیگر از حمام خط در کوچلا. حال چه می شود اگر من به شما گفت که آن کشور است آمریکا؟" روی چوب جونیور Jaboukie جوان-سفید مایکل Kosta, Desi Lydic و Dulcé اسلون اعلام کرد در PSA-سبک هماهنگ است.

آنها ادامه دادند: "آن اعتراف: آمریکا یک دولت شکست خورده. امریکا نیاز به یک بازگشت به دموکراسی است. و اگر آن چیزی است آمریکا می داند آن است که زمانی که یک کشور نیاز به دموکراسی شما حمله به آن است. آن زمان برای کسی که به حمله ایالات متحده—به طور خاص کشور کانادا."

"لطفا برای حمله به ما...ما در حال درخواست برای کمک مالی ما در حال درخواست برای یک تهاجم" آنها اضافه شده است. "و به هموطنان آمریکایی, چرا ما نمی خواهیم کانادا برای حمله به ما ؟ ما هنوز هم نژادپرستی اما آن را مودب. کانادا نژادپرستی...با یک لبخند!"

این cenacolo از کمیک های ذکر شده چگونه حسادت آنها از کانادا "عملکرد سیستم بهداشت و درمان" و این که "ما بزرگ ما گذشته رئیس جمهور سیاه. ما در حال حاضر سعی کنید مال شما!" قبل از پرتاب را به یک تصویر از کانادا PM جاستین ترودو در blackface.

بینندگان شد و سپس کارگردانی به وب سایت www.invadeuscanada.com—که در آن مردم می توانند به یک امضای یک دادخواست آنلاین درخواست که آنها "می خواهند کانادا برای حمله به ایالات متحده و برقراری دموکراسی است."

همانطور که از نوشتن آن امضا شده است توسط بیش از 12000 نفر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن