سمت تاریک از سیاست: اتریش 'ایبیزا امر هنوز هم چوب

دوازده سال گذشت از "ایبیزا-ویدئوها" باعث پایان دراماتیک از دولت ائتلافی و با آن سقوط از فضل یکی از اتریش بحث ب

توسط NEWSCENTERALS در 27 اردیبهشت 1399

دوازده سال گذشت از "ایبیزا-ویدئوها" باعث پایان دراماتیک از دولت ائتلافی و با آن سقوط از فضل یکی از اتریش بحث برانگیز ترین سیاستمداران هاینس مسیحی Strache.

آن 6 بعد از ظهر در تاریخ 17 مه سال 2019 زمانی که فیلم می خواهد که با تغییر این دوره از اتریش سابقه ضربه به اینترنت. حیرت زده خبرنگاران نشسته هیپنوتیزم قبل از اینکه کامپیوتر خود را آن شب به سختی قادر به این باور چشمان خود را.

یک مشخصه inebriated و زنجیره ای-سیگار HC Strache — اتریش معاونت و سر راست حزب آزادی (FPÖ) — سقوط بر روی یک نیمکت در یک نخ نما تی شرت با آنچه در ظاهر به یک خط از کوکائین روی میز شیشه ای در مقابل او. در کنار او یوهان Gudenus — عضو اتریشی ملی مجلس و معاون سابق شهردار — تکان دادن اسلحه خود را و ترجمه روسی جایگزین از دست رفته واژگان با تپانچه تیراندازی حرکات "گلاک بوم بوم." و همراه با این جفت ارز در یک ویلا تعطیلات در ایبیزا یک "oligarch روسیه را خواهر زاده" ظاهرا بحث در مورد خرید اتریش محبوب ترین روزنامه Kronen Zeitung.

توسط صبح روز بعد هزاران نفر از معترضان خشمگین بودند با تجمع در مقابل ساختمان فدرال صدارت در وین خواستار Strache استعفای. چند ساعت بعد یک chastened معاونت ترک هر دو پست خود عذرخواهی کرده و ناپدید شد به زخم های خود را. آن منادی پایان دولت ائتلافی به رهبری صدراعظم Sebastian Kurz از مرکز-راست حزب مردم (ÖVP).

Protesters outside the Austrian chancellery

اتریش سیاست و جامعه است که هنوز هم متزلزل "ایبیزا فیلم" رسوایی

یک سال در مشاور سیاسی توماس هوفر توصیف واکنش به این شرکت بدنام "ایبیزا ویدئوها" به عنوان "بیان چگونه برخی از مردم فکر می کنم سیاست این نسخهها کار در این کشور است."

"اما شما نمی توانید می گویند این است که کاملا ناشناخته عمل در اتریش," او می افزاید: مخالفت با رئیس جمهور اتریش الکساندر ون der Bellen بیانیه در مدت کوتاهی پس از این فیلم علنی شد که "ما (اتریشی) هستند نه مثل این."

سمت تاریک از سیاست

هرگز دوباره در اتریش خواهد کلمه "ایبیزا" مترادف بود با یک جزیره حزب. از آنجا که بعد از آن آمده است به دلالت ضمنی تاریک سیاست: یک تصویر از دو عرق ارشد سیاستمداران توضیح به یک قرار بازرگان روسی چگونه یکی از دستاوردهای قدرت در اتریش, چرخش, اخبار و دستکاری رسانه ها; چگونه برای به دست آوردن کارآفرینان در سمت و چگونه به قیف پول گذشته مقامات مالیاتی به حزب خزانه. Strache کاهش یافته است نام بزرگ: میلیارد-دلار سلاح تولید کننده گلاک اتریش بزرگترین شرکت ساخت و ساز Strabag و بین المللی کسب و کار قمار Novomatic.

ادامه مطلب: نظر: اتریش راست خود را نشان می دهد رنگ واقعی

در روز امر منجر به رای اعتماد در Kurz این انفجار از کل دولت و یک دولت انتقالی. انتخابات جدید شد و در نهایت در ماه سپتامبر برگزار 2019 که در آن حزب آزادی دچار ضرر و زیان قابل توجهی به عنوان رای دهندگان سرخورده تبدیل به ÖVP.

با وجود شواهد مسلم به خلاف HC Strache سرسختانه از استادانی بی گناهی خود را به سرعت در آینده با یک تئوری توطئه که در آن او به تصویر کشیده شده خود را به عنوان قربانی است. او صحبت از "ب'soffene G'schicht" ("مست داستان") و سوگند در برخورد با, سکس یک, یک ادعا بعد رد.

آن است که در حال حاضر شناخته شده است که تصویری ثبت شد زمانی بین ماه های ژوئن 22-25, 2017, زمانی که Strache و Gudenus شد بصورتی پایدار و محکم در مخالفت با حالت. انتخابات پارلمانی برنامه ریزی شده بودند که برای پاییز. در آن زمان ضبط شد و آن چیزی جز یک نتیجه گیری است که حزب مردم و حزب آزادی را تا پایان موافقت خود را برای تشکیل یک ائتلاف.

در حال حاضر که ائتلاف است نه بیشتر — و نه حزب آزادی منهای تقریبا فرقه-کشف جاذبه Strache در راس آنچه در آن یک بار بود.

"بله آن را آشفته و پر حادثه سال می گوید:" Strache که پست-ایبیزا امر شد و پس از آن گرفتار رسوایی های مربوط به حزب حساب هزینه و کیسه از پول نقد.

جدید سیاسی مراتع

50 سال در حال حاضر در بر داشت خود را یک مرحله سیاسی به عنوان رئیس "اتحاد برای اتریش" (DAÖ) یک متلاشی شدن حزب ساخته شده از Strache-وفاداران از آزادی ، او در حال حاضر در حال اجرا برای پست شهردار وین در انتخابات برگزار می شود در این پاییز و بسیار با اعتماد به نفس از شانس خود را.

Strache سرزنش زمان نزاع پیشین این حزب در رهبری جدید حزب سر نوربرت Hofer و رئیس هربرت Kickl. او به سختی می تواند خود را پنهان کینه توزی نسبت به هر دو خود را برای رد پیشنهاد او برای پیدا کردن یک "مسیر مشترک" و او و همسرش Philippa اخراج از حزب.

Österreich Wahlen Wahlkampf FPÖ Kickl (Reuters/L. Foeger)

این FPÖ رهبری کاهش یافته است به نظر این مقاله است.

حزب خود را به نظر می رسد نامشخص از مواضع خود است. با کروناویروس مستند Kickl در ابتدا خواستار بسته شدن کامل این کشور و در عین حال در حال حاضر خروشد در برابر "تاج جنون." در همان زمان حزب مردم است ربوده FPÖ مواضع در مورد مسائل مانند پناهندگی حفظ تندرو سیاست قرار داده و در محل توسط Kickl خود را در طول مدت خود را به عنوان وزیر کشور.

مشاور سیاسی توماس هوفر می گوید: ایبیزا تصویری پاره "زخم در FPÖ" و معتقد است این دو رهبری Hofer-Kickl یک ساختار است که "کار نمی تواند در دراز مدت است."

آنچه جالب است این است که با وجود نوربرت Hofer و هربرت Kickl داشتن تا به حال هیچ چیزی برای انجام با ایبیزا ویدئو امر کرده است با این وجود تحت تاثیر FPÖ فقط به عنوان آن را به عنوان Strache.

روسیه ارتباط

"این FPÖ است با ابتلا به چرخش خود را در دهه گذشته می گوید:" توماس هوفر با اشاره به Strache استفاده از تئوری توطئه و توطئه های سیاسی برای متقاعد کردن پیروان خود را که او قربانی واقعی در مورد.

Austrian politician Johann Gudenus with his wife at the Vienna Opera Ball

Gudenus تصویر اینجا با همسرش ناپدید شده است از سیاسی موردتوجه وتماشای عموم

در حالی که Strache است که ساخت سیاسی باز گشت یوهان Gudenus رفته زیر زمین. و با توجه به یک دوست سابق دو Levan Pirveli یک گرجی تاجر زندگی در اتریش — که دوستی در حال حاضر تبدیل به یک تلخ دشمنی.

Pirveli بود FPÖ اصلی تماس با روسیه است. آن Pirveli که در زمان Strache به مسکو در سال 2009 برای دیدار با اعضای دومای روسیه.

با توجه به Pirveli او به صراحت گفت Gudenus که گذشت و خودش را به عنوان "Alyona ماکارووا," خواهرزاده از oligarch ایگور مارکوف نشده بود که او گفت که او بود. تماس اولیه بین "ماکارووا" و Gudenus ساخته شده توسط ایرنا Markovic یک عامل املاک و مستغلات از Gudenus آینده, همسر, Tajana که گفته بود Gudenus که "ماکارووا" تا به حال ابراز علاقه به خرید املاک خانواده متعلق به Gudenus است.

"ماکاروف است که تنها یک کودک است و هیچ خواهر زاده و گفتم یوهان که می گوید:" Pirveli از مکالمه او در مارس 2017. "اما برای برخی از این دلیل او به من گوش بده." Pirveli حدس که Gudenus شد به احتمال زیاد تهدید با به خطر انداختن تصویری مواد به توافق را Strache به ملاقات در ایبیزا ماه زیر است.

که دقیقا پشت ایبیزا تصویری یک راز باقی مانده است. اما آیا تصویری تغییر هر چیزی ؟

"به اندازه کافی می گوید:" توماس هوفر. "وجود دارد بتن اثر اما اساسا هیچ چیز تغییر کرده است."

بیشتر بخوانید: اتریش رسوایی سیاسی نتواند به چوب در انتخابات



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب