مرگ یک ملت را به ظلم و ستم

تاریخ بشر همواره پر شگرف دستاوردها و نوآوری; اما تاریخ بشر نیز آن لحظات تاریک. یکی از این تیره لحظه بود که فکر

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

تاریخ بشر همواره پر شگرف دستاوردها و نوآوری; اما تاریخ بشر نیز آن لحظات تاریک. یکی از این تیره لحظه بود که فکر کردم از برده داری و نژاد برتر conceptualized شده است.

در کتاب "چگونه همه چیز به هم ریخت: تاریخچه کوتاه از آفریقای جنوبی – 1488 به روز در حال حاضر" نویسنده John H. Glover رله اطلاعات در مورد بدرفتاری و سوء استفاده از آفریقای جنوبی بومی از اوایل روز اروپا سلطه بیش از بسیاری از کشورها. در آن روزها شهروندان اروپایی در نظر گرفته خود را به نژاد برتر را بیش از این تیره پوست بومی موجود در آفریقای جنوبی. پس از آنها کشف شد مردم آفریقا بودند حمله و مجبور به بردگی.

چگونه همه چیز به هم ریخت: تاریخچه کوتاه از آفریقای جنوبی – 1488 به روز در حال حاضر
نوشته شده توسط John H. Glover
شومیز [$12.61
کتاب [$4.99

نسخه فیزیکی در دسترس هستند برای تحویل در آمازون LitFire و آنلاین دیگر ناشران کتاب. چنگ زدن یک کپی و یادگیری در مورد تاریخ غنی از آفریقای جنوبی.

درباره نویسنده
حسین جان گلوور متولد شد و در اوکس کشت و زرع, سنت هلنا, جزیره, کارولینای جنوبی و فارغ التحصیل از پوند سنت هلن دبیرستان در سال 1961. او دارای هشت سال تجربه عضویت در ایالت متحده و نیروی هوایی بود جناب مرخص شد در سال 1969. پس از مرخص شدن او بعد از 35 سال به عنوان یک مدیر آن.

در سال 1994 او به اتمام مدرک کارشناسی خود را در رشته آفریقایی تاریخچه با جزئی در تاریخ ایالات متحده آمریکا در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است. آن را به لطف مدرک خود را در تاریخ است که او کشف چنین اسرار وحشتناک در مورد چگونه یک گروه کوچک از مردان اروپا قادر به مقهور ساختن یک ملت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب