بخش 2 – فصل 2 حادثه میراث آینده در ژوئن 23

بخش 2 را به عنوان به روز رسانی 10 آمدن در ژوئن 16, عظیم به روز رسانی رایگان خواهد شد که تاثیر تمام عوامل. آن ر

توسط NEWSCENTERALS در 21 خرداد 1399

بخش 2 را به عنوان به روز رسانی 10 آمدن در ژوئن 16, عظیم به روز رسانی رایگان خواهد شد که تاثیر تمام عوامل. آن را افزایش می دهد بازیکن قدرت با پیشرفت های به دنده و نام تجاری مجموعه و همچنین افزایش خسارت برای تقریبا تمام سلاح ها از جمله نامتعارف. این به روز رسانی را نیز افزایش لوت سخاوت به طوری که بازیکن را دریافت خواهد کرد لوت بهتر کلی و پیدا کردن که فروشندگان باید بهتر سهام در دست. علاوه بر این TU10 را پیاده سازی برخی از عمده متعادل ترفند و رفع اشکال متعدد.

یک هفته بعد در تاریخ 23 ژوئن جدید سه ماه فصل پایانی چالش ها و پاداش های در حال آمدن است به بخش 2. با عنوان حادثه را Legacy Season 2 رایگان خواهد بود برای بازیکنان که خود را از جنگ سالاران از نیویورک گسترش و معرفی جدید rogue همراه قصد تکمیل هارون حادثه را طرح شوم که بازیکنان باید پیگیری کردن و از بین بردن. حادثه میراث را نیز به ارمغان بیاورد لیگ جدید – PvE چالش با پاداش های محکم و رویدادهای جهانی است که در حال حاضر گیم پلی جدید ترفند با زمان محدود اصلاح.

بازیکن می تواند خود را بهبود بخشد فصل سطح در طی این فصل و این شانس را به غارت پاداش های منحصر به فرد از جمله دو نامتعارف یک مهارت جدید, نوع جدید gearset. خرید فصل 2 عبور باز خواهد شد پاداش های اضافی برای بازیکنان برای به دست آوردن. توجه داشته باشید که اگر شما در میانهی شب به پایان رسید Manhunt از فصل 1, سایه جزر و مد شما باید تا 15 ژوئن به مشتری و همراه او و کسب EMP مهم Launcher مهارت variant.

بعلاوه از تاریخ انتشار دومین حمله – عملیات اسب آهن – به زودی اعلام خواهد شد. این هشت بازیکن چالش در دسترس خواهد بود برای بازیکنان است که آمار سطح درپوش (سطح 30 برای پایه بازی و سطح 40 برای Warlords of New York توسعه) و ارائه خواهد شد پاداش منحصر به فرد برای تیم است که آن را در.

بخش 2: Warlords of New York حال حاضر در دسترس است بر روی Xbox One, PS4, PC, Stadia و گنجانده شده است با UPLAY+ اشتراک. به نگه دارید تا با به روز رسانی منظم بازی اتمام آخرین وضعیت از بازی روکش در بخش 2 news hub.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب