این کتری برقی که زندگی خود را بسیار ساده تر

با استفاده از یک کتری برقی باعث می شود من احساس می کنم یک گام نزدیک تر بودن به انگلیسی, اگر چه ما هرگز قدرت آن

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

با استفاده از یک کتری برقی باعث می شود من احساس می کنم یک گام نزدیک تر بودن به انگلیسی, اگر چه ما هرگز قدرت آنها را از رسانه های آمریکایی تنها قرار دادن 110 ولت در حالی که اروپا در حال 220.

به عنوان کسی که نمی تواند از طریق روز بدون حداقل یک فنجان قهوه (به احتمال زیاد دو اگر من که کاملا صادقانه) داشتن یک کتری برقی ساخته شده است که من نوشیدن چای بیشتر. و نه فقط چای که من می دانم, من می خواهم, اما چای های مختلف می آمیزد و ریشه. من هم گاهی اوقات خوردن فانتزی رامش فوری آنهایی که می آیند در کاسه پلاستیکی برای $4 و از همه جهات هنوز هم در ژاپنی. داشتن یک کتری برقی ساخته شده رامش فوری حتی بیشتر از آنی است که یک معامله بزرگ برای من است. آن را به شما ؟ گفتم گهگاه.

شما همچنین می توانید به راحتی instant oatmeal در نیمی از زمان آن را در آب جوش به طور سنتی. و بله شما کاملا می تواند با استفاده از مایکروویو, اما اگر شما یکی را نداشته باشند این باعث می شود واقعا علاوه بر بزرگ به آشپزخانه شما. من نمی مانند بلغور جو دوسر در همه اما به نظر می رسد مانند چیزی است که مردم می خواهم که بلغور جو دوسر خواهد قدردانی میکنیم.

Bodum اغذیه فروشی و مشروب فروشی برق آب کتری

Scouted نویسندگان جولیا Alvidrez سوگند توسط این مدل بعد از استفاده از یکی در آس هتل در لندن است. "هنگامی که به سطح حداکثر (8 فنجان/34 اونس.) آب جوش در کمتر از 5 دقیقه. پس از آن جوش می رسد, عنصر حرارت به طور خودکار خاموش می شود. آن را نیز خاموش اگر کتری جوش های خشک و یا اگر شما به طور تصادفی آن را روشن و بدون هر گونه آب در آن است. برای یک لایه اضافی از ایمنی و حرارت عنصر کاملا پنهان در پایین گلدان."

Bonavita کتری برقی

اگر شما به دنبال یک زانویی کتری نگاه نکنید. این Bonavita باعث پور بیش از قهوه نسیم به لطف دقت اسپوت و کنترل دما. طراحی نیز بسیار شیک و مناسب باید در هر آشپزخانه با سهولت.

Epica فولاد ضد زنگ کتری برقی شارژی

پیمایش از طریق صفحات و صفحات در آمازون, شما خواهید دید که بسیاری از کتری ها فایده نقره ای و بزرگ. من کتری برقی بدون زواید است. آن را به یک کنترل دما و یک "گرم نگه داشتن" از ویژگی های, اما آن را عمدتا بر روی یک کلید روشن-خاموش که برای من مهمه و این یکی هم به من اجازه نمی کردن و در عین حال.

OXO قابل تنظیم کتری برقی

به نظر من این کتری بهترین از هر دو جهان. روشن است بنابراین شما می توانید ببینید چه خبر است در آن وجود دارد که من دوست دارم به علاوه آن را کنترل دما بنابراین شما همیشه می توانید خود را در آب جوشانده فقط چگونه شما آن را می خواهم.

بلا 1.2 لیتری برقی و سرامیک کتری چای

اگر شما کسی است که ارزش های لوازم خانگی که به دکور خود را, برخی از کتری ها فقط به عنوان به عنوان برخی از چای گلدان بنابراین شما احساس خوبی در مورد آنها را نشسته در مبارزه خود را. این یکی از بلا نه تنها قشنگ, سرامیک, اما آن را ویژگی های یک دسته از الگوهای مختلف مانند گل و سنگ مرمر و شورون.

KitchenAid کتری برقی

این کتری است که برای فرد در انکار در مورد داشتن یک کتری برقی. به نظر می رسد درست مثل یک stovetop کتری. می آید در انواع رنگ و بی سر و صدا جوش آب خود را فقط در یک دقیقه.

همکار Stagg EKG الکتریکی پور-بیش از کتری

پس از آن وجود دارد زانویی کتری. زانویی کتری نیست فقط شبیه است که برای زیبایی شناسی. این دسته بلند به شما اجازه می دهد با دقت بیشتری کنترل آب که از فواره زدن اب. این یک دارای یک شماره گیری دما کنترل است که اجازه می دهد تا برای سفارشی سازی کامل است که می رود از 105°F 212°F. در حالی که صبح خود را در مطبوعات فرانسه قهوه ممکن است به نظر می رسد مانند آن را فقط نیاز به آب جوش مقدار زیادی از قهوه شکوفا صحیح درجه حرارت آب.

کتری برقی یکی دیگر از لوازم خانگی است که طول می کشد تا فضا اما اگر شما کسی است که تمایل به نوشیدن بسیاری از نوشیدنی گرم (یا می خورد بسیاری از بلغور جو دوسر) آنها فوق العاده با ارزش ترین چیزی که به خود و استفاده کنید. این فقط یک دسته از هوا آب.

Scouted است منnternet خرید با یک پالس. دنبال کنید با ما در توییتر و ثبت نام برای خبرنامه ما برای حتی بیشتر توصیه ها و محتوای منحصر به فرد. لطفا توجه داشته باشید که اگر شما خرید چیزی برجسته در یکی از پست های ما, The Daily Beast ممکن است جمع آوری سهم از فروش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب