"پله برقی اثر" -- یک کسب و کار حکایت - دانلود رایگان فردا (6/15/2020)

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار نیل گلدمن جدید کتاب "پله برقی اثر – یک کسب و کار حکایت: چهار گام های ضروری

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

بهترین فروشنده انتشار اعلام انتشار نیل گلدمن جدید کتاب "پله برقی اثر – یک کسب و کار حکایت: چهار گام های ضروری برای رهبری و الهام بخش سازمان خود را برای افزایش موفقیت است." از آن خواهد شد در دسترس برای دانلود رایگان در فروشگاه آمازون روشن شدن در 15 ژوئنth.

پله برقی Effect™ جزئیات چهار گام های ضروری برای رهبری و الهام بخش سازمان خود را برای افزایش موفقیت است. مدل کسب و کار فراهم می کند یک استراتژی و سیستم برای کمک به رهبران و ساخت و رشد معنی دار تمرکز و جهت باد; انرژی و خود را درگیر تیم ها; اصلاح مشتری خود را (و یا عضو) تجربه و ایجاد و ارائه مربوطه تمایز در بازار است.

اگر شما یک چاشنی اجرایی به دنبال بینش های جدید در یک start-up فقط با رفتن یک مدیر ارشد یا میانی مدیریت یک سازمان غیر انتفاعی و یا حتی مشتاق رهبر یا مدیر اثبات مفاهیم در این کتاب می تواند به شما ابزار و ایده های خود را تشدید شخصی و سازمانی و موفقیت مالی. فصل قابل هضم و عملی سریع-بار خوانده شده طراحی شده برای اطلاع رسانی و الهام بخش خواننده را به درک و اعمال پله برقی عوامل™ برای تحقق بخشیدن به همه برنده پیروزی در کسب و کار و زندگی. خرید آن را در امروز: خود را از ماجراجویی و سفر در انتظار.

"پله برقی اثر" توسط نیل گلدمن رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (6/15/2020 – 6/19/2020) در: https://www.amazon.com/dp/B088Y367Y8.

"پله برقی اثر" تا 5.0-امتیاز ستاره در Amazon.com. در اینجا چیزی است که برخی از مردم تا به حال به می گویند:
 
"جدید بانک honcho باب lucks به بهترین شکل ممکن هواپیما seatmate: مدیریت کارشناس اد که پر از ملاحظه نظریه که باب قرار داده و به عمل در به چالش کشیدن کار به خانه برگشت. این نوع مانند یک فرد با برخی از مسائل عاطفی گرفتن کمک رایگان از بهترین درمانگر. البته وجود یک "سیستم" -- همیشه وجود دارد یک سیستم. اما Ed نیز انگشت خود را بر روی برخی از مسائل کلیدی است که کمک به مردم نه تنها موفق در شغل خود, اما پیدا کردن کار خود را انجام. خواندن فصل خوب و مختصر. من دیوانه در مورد تمام جایگزین برای خوب پیر کلمه 'گفت:' -- بسیاری از اظهارات 'mused با صدای بلند,' 'بکند ،' 'تمام' و 'خندید.' اما من جزئیات زیادی در مورد چه نوع از مشاغل وای میل-و من با کاملا چند -- و من فکر می کنم این نکات در مورد افرادی که مایل به 'تفاوت' در کار خود بسیار قابل استفاده است که جمعیتی. من هم دوست داشتم برخی از نکات جالب توجه re: بیانیه ماموریت خود را در مقابل خود سرود و رضایت مشتری در مقابل وفاداری مشتری است. بسیاری فکر می کنم." – لیندا بره

"این کتاب فریبنده است. نور تبادل بین دو اصلی 'شخصیت' خواند تقریبا مانند یک once-upon-a-time حکایت. اما ما می دانیم که قصه باید معانی عمیق. در دنیای کسب و کار 'نقل مکان کرد که من پنیر' (1998) نوع کتاب ها همیشه در برای رهبران که می خواهید برای به اشتراک گذاشتن پیام های خود را با تیم. 'طرفداران Raving' (2004) به ذهن می آید ، در همان روح 'پله برقی اثر حرکت ما هموار از طریق مراحل از رهبری بزرگ و یکی است که می تواند به اشتراک گذاشته شده با همکاران و همکاران به دلیل آن آسان فصل کوتاه و سبک مکالمه. هر فصل شروع می شود با یک مربوط به نقل قول از انواع شناخته شده انجام کسب و کار. درس های بسیاری است که ما همه شنیده ایم و شنیده دوباره در حال تجدید reframed و دوباره ابزارکاری. این کتاب با یک نشاط بخشی, پیام است که می تواند اضافه شده به هر کسب و کار کتابخانه و در فصل آخر, 'UP' حامل معنای خاص خود را: پیدا کردن یک اولویت نهایی." – کاترین اتکینز

برای کسب اطلاعات بیشتر:

برای سوالات بیشتر و یا به برنامه مصاحبه ای در مورد این آزادی مطبوعات لطفا با ما تماس بگیرید در (626) 765-9750 یا ایمیل info@bestsellerpublishing.org.

بهترین فروشنده انتشار لس آنجلس شرکت چاپ و نشر اختصاص داده شده به کمک به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان تبدیل به "شکار" خود را با بهترین-فروش کتاب.
 
درباره نویسنده:

دکتر نیل گلدمن جمهور گلدمن مشاوره و استراتژی (GCS, Inc.), یک توسعه سازمانی و ادراکی تحقیقات شرکت در سال 2002 تاسیس. در آخرین شمارش نیل و GCS کار کرده بود با بیش از 500 صد سازمان در 49 متحده در سراسر کشور.
 
از طریق تحقیقات استراتژیک, برنامه ریزی کارگاه های آموزشی و خدمات مشاوره نیل و GCS ارائه بینش و اطلاعات برای تصمیم گیری بهتر و بهتر رهبری است. تحقیقات موثر و موفق رهبری به اشتراک گذاشتن یک هدف مشترک و راننده اصلی نیل کار — به منظور تسهیل در تغییر مثبت است.

از طریق بنیادی مدل های توسعه یافته در 25 سال از مشاوره و کار دکترای خود را نیل فراهم می کند ابزار برای ارزیابی و توسعه تمرکز و موفقیت است. ابزار کلیدی در اینجا شامل پله برقی عوامل™ و چشم انداز مشترک/تمایز™ مدل برای سازمان های چرخ رهبری™ برای افراد و 6P™ مدل برای تحقیقات است. آیا از گروه های تمرکز از طریق تسهیل جلسات برنامه ریزی, برند, کار, کارگاه های آموزشی, جلسات آموزشی و یا سفارشی تحقیق و توسعه و نیل را در ادامه هدف این است که برای تبدیل تحقیقات به نتایج و اطلاعات به عمل است.
 
نیل دارای مدرک دکترای خود را در رهبری سازمانی از دانشگاه که در آن او نیز به دست آمده MBA با بازاریابی تاکید. نیل آموزشی پس زمینه همچنین شامل یک لیسانس در مطالعات ارتباطات از دانشگاه کالیفرنیا @ سانتا باربارا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن