ضروری OXO اقلام آشپزخانه شما نیاز دارد و شما می توانید در آمازون

ما تمام شده است صرف زمان بیشتری را در آشپزخانه به تازگی و در این مرحله این نوع از گرفتن آزار دهنده است. من را

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

ما تمام شده است صرف زمان بیشتری را در آشپزخانه به تازگی و در این مرحله این نوع از گرفتن آزار دهنده است. من را دریافت نمی اشتباه من لذت بردن از پخت و پز است, اما من همیشه به دنبال چیزهایی برای بهبود تجربه. با این حال گفت: من نمی خواهم بیش از حد بسیاری از چیزهایی که دروغ گفتن در اطراف. اگر شما رفته بر روی آمازون و نگاه به صورت یک ابزار آشپزخانه شما احتمالا دستور داد یکی از OXO حتی بدون تحقق آن. نام تجاری برخی از بهترین فروش و بالا-دارای آشپزخانه محصولات وجود دارد خارج وجود دارد, و دلیل خوب: آنها نگاه کنید و کار. در حال حاضر بسیار عالی برای شما در آشپزخانه مجموعه ابزار تعمیرات اساسی و هیچ جایی بهتر برای شروع با بیش از این ضروری OXO موارد.

خوب مدتها 5-قطعه مهر و موم شده پاپ کانتینر مجموعه

اگر در این مرحله شما هنوز هم در حال ذخیره سازی اساسی شربت خانه شما استفاده از هر روز در جعبه آنها در آمد شما از دست رفته. این ظروف نگه داشتن خود را, پاستا, حبوبات, ادویه جات ترشی جات و بیشتر به عنوان تازه به عنوان را می توان یک بار بدون سیل داشتند.

OXO ماهی کاردک

این تنها کاردک شما همیشه نیاز دارید. این خواهد بود که قابل اعتماد ابزار شما برای رسیدن به در آشپزخانه نه-بار-خارج-از-ده و هر جای دیگر کفگیر شما خود را (به جز یکی: نگه داشتن یک سیلیکون کاردک برای تکان دادن دست برای پخت نیاز دارد).

خوب مدتها SimplyTear ایستاده دارنده حوله کاغذی

من احساس پرشور در مورد این دارنده حوله کاغذی. آن است که بهترین حوله کاغذی دارنده تا کنون است ؟ احتمالا. آن را سنگین و آسان برای استفاده و بنابراین شما را تا پایان با حوله که پاره پاره یا دندانه دار.

OXO خوب چنگک مقیاس

من در ثبت و گفت که این مورد علاقه من است در مقیاس. اما آیا خواب در OXO مقیاس یک دوم. این یکی فوق العاده براق بسیار دقیق و آن را به یک تایمر است. در بالای همه که آن را واقعا آسان برای تمیز کردن و نسبتا نشت اثبات که برای من بسیار مهم است.

خوب مدتها 3-قطعه زاویه دار فنجان اندازه گیری مجموعه

چه این فنجان اندازه گیری عدم در بلند (آنها BPA-free پلاستیکی شیشه ای) آنها را در هوش و ذکاوت. فضای داخلی زاویه بنابراین شما می توانید به خواندن اندازه گیری از بالا به جای داشتن به سعی و خواندن اعداد در کنار جام.

خوب مدتها چند منظوره فولاد ضد زنگ زداینده & هلی کوپتر

اگر شما ریز ریز کردن مقدار زیادی از سبزیجات شما باید خود را یک نیمکت زداینده. این یکی نیز دو برابر به عنوان یک هلی کوپتر برای کمک به بخش خمیر و یا پوسته, کاهش, کره, و بیشتر. آن را به شما کمک کند هر تاریخ و زمان آخرین بیت از خود و محیط کلی محل.

دم 9 فنجان قهوه ساز

این پیشرفته قهوه ساز دم شما یک فنجان کامل در هر زمان. شما می توانید کنترل دم چرخه آب, دما, و بیشتر. LED صفحه نمایش به شما اجازه می دانم که چقدر به شما قهوه و شماره گیری اجازه می دهد تا شما را به شروع یک تایمر و کنترل چگونه یک گلدان شما دم.

خوب مدتها چدن تابه برس

تمیز کردن و نگهداری از آهن است یکی از آن چیزهایی است که در واقع بسیار ساده تر از شما فکر می کنم. این ابزار دستی است کوتاه, سفت, موهای تمیز و پخته شده در غذاها زاویه برس برای تمیز کردن عمیق تر و زداینده نکته برای رسیدن به گوشه ها و شیار.

خوب مدتها خوانده شده Foldaway ظرف رک

یک تبدیل خوانده شده ظرف دندانه دار کردن است که بهترین دوست خود را هنگامی که شما لازم نیست که یک ماشین ظرفشویی است. این یکی به اندازه کافی بزرگ به خانه بزرگ مخلوط کردن کاسه و وسایل آشپزی, اما همچنین دارای تيغه به نگه دارید تا لیوان شراب و لیوان.

OXO خوب چنگک 12 اینچ انبرک

من بسیار پرشور در مورد این انبرک. آنها 12 اینچ طولانی است که طول شما آنها را می خواهید به من اعتماد. آنها همچنین سیلیکون تنوری سر ساخت آنها را آسان تر برای تمیز کردن و برداشتن هر چیزی که شما نیاز به عنوان آسان به عنوان می تواند.

OXO خوب چنگک سالاد عنکبوتی که تار میتند

آن را احتمالا درست نیست اما به نظر من این اصلی OXO محصول. آن را حل یک مشکل بزرگ: شستشو و خشک کردن کاهو است که آزار دهنده ترین آشپزخانه وظیفه بلکه یکی از مهمترین و ضروری است. اما آن را نیز آسان برای استفاده است و بهتر است برای تمیز کردن آسان.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب