اتحادیه اروپا با توجه به لغو محدودیت سفر برای زوج ها از هم جدا

رم—مو بودن برش در لندن است. مردم sunning خود را در سواحل ایتالیا. اپرا در حال آواز در وین. و جمعیت در حال تماش

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

رم—مو بودن برش در لندن است. مردم sunning خود را در سواحل ایتالیا. اپرا در حال آواز در وین. و جمعیت در حال تماشای چهارم جولای جشن در سراسر امریکا است. اما یک گروه به طور فزاینده ای از مردم ناراضی احساس آنها در بسته خروج از سرگرم کننده: مجرد طولانی مدت, ارتباط جنسی, هنوز از هم جدا شده و ممنوعیت سفر.

زمانی که اتحادیه اروپا باز مرزهای خارجی آن به 14 سازمان ملل در 14 ژوئیه هزاران دراز مدت زن و شوهر که زندگی در کشورهای جداگانه آن را ندارد متقابل قطع در حال حاضر مجبور به تحمل حتی دیگر جدایی. بسیاری از این زوج ها زندگی می کنند به طور جداگانه از ضروریات مانند کار آموزش و پرورش, مسائل مربوط به حضانت کودک و وضعیت مهاجرت و انجام داده اند کاملا خوشحال و روابط سالم و تنها با مراجعه به هر یک از دیگر ،

اما پس از همه گیر ناودان درب در مسافرت های بین المللی در بهار گذشته برای همه اما دلیل ضروری مانند کار و یا خانواده آنان ارتباط ندارد یک حق قانونی برای هر یک از دیگر—حتی اگر بسیاری از خود اموال مشترک کودکان با هم و با هم زندگی می کنند برای بسیاری از سال است.

کمیسر اروپا در امور Lauren جوهانسون داده اکسیژن به این ناراضی جدا عاشقان با تشویق کشورهای اروپایی به نظر waiving محدودیت برای افراد در روابط که نیست ، "من مصرانه از اعضای دولت مقامات و در واقع شرکت های مسافرتی به درخواست گسترده ای به عنوان یک تعریف از مشارکت به عنوان امکان پذیر است" او توییتی جمعه. "شریک یا 'یار' با آنها اتحادیه شهروند یا حقوقی مقیم یک با دوام رابطه است که بموقع گواهی باید معاف از اتحادیه اروپا سفر محدودیت های غیر ضروری سفر" او توییتی جمعه اضافه کردن روند هشتگهای #loveisessential و #loveisnottourism

دانمارک در حال حاضر با توجه به تماس اجازه می دهد "دلبر" که مورخ به مدت شش ماه یا بیشتر برای عبور از مرز از کشورهای همسایه اگر آنها تست منفی برای COVID-19 در ورود و قرنطینه به مدت دو هفته (با مهم دیگر خود را خوب است) باعث هشتگ #doitlikeDenmark. سوئد فکر معافیت مشابه به عنوان به خوبی.

اما هزاران نفر از مردم که زندگی می کنند در خارج از منطقه شنگن یا نه اتحادیه اروپا لیست امن که اتفاق نمی افتد به قدمت سوئدی دانمارکی یا هیچ امید برای زمان حال بودن پیوست.

یک کاربر توییتر که توییت تحت رسیدگی داشا دانته رسیده به دولت دانمارک برای کمک به دیدن اگر آنها نیز خود را گسترش یار معافیت به غیر دانمارکی مردم است. هر چند در حال حاضر معافیت تنها برای کسانی که در روابط با مردم از دانمارک بسیاری از زوج ها هستند و امید آن را ثابت کند به عنوان یک سابقه برای کشورهای دیگر به دنبال و یا به عنوان یک گردشگری ایده برای دانمارک اگر آنها شروع به میزبانی reunions برای زوج ها از هم جدا شده توسط COVID. "زن و شوهر از آلمان/روسیه" داشا دانته می نویسد. "لطفا به ما کمک کند چرا که دولت ما نمی خواهند به انجام هر کاری است."

یک یار معافیت خواهد تغییر زندگی 24 ساله ایتالیایی Oscar De Amicis که زندگی در رم و 22 ساله امریکایی دختر نیکول Pappalardo که زندگی در کالیفرنیا است. این دو باید با هم برای سه سال و با هم زندگی می کردند در کالیفرنیا برای بیش از یک سال قبل از او به ایتالیا بازگشت و در حالی که Pappalardo ماند در کالیفرنیا به پایان مدرک دانشگاهی خود را. او برنامه ریزی شده برای حرکت به رم پس از فارغ التحصیلی است. اما به همه گیر, سفر, محدودیت های او هیچ حق قانونی برای آمدن به ایتالیا برای پیوستن به او. نگرانی خود را با معافیت این است که چگونه به شما ثابت در دوام رابطه است.

"ما امضا اجاره نامه هم عکس از سال قصد بازگشت از آمریکا, بوسیدن, اما در برخی از نقطه وجود دارد مسائل مربوط به حریم خصوصی اگر شما برای اثبات یک رابطه," او گفت: روزانه وحش. "آن تبعیض علیه افرادی که لازم نیست یک رابطه سنتی و یا آماده نیست برای ازدواج — مطمئن نیستند اما می کند که عشق خود را کمتر مهم است ؟ ... آن را به یک شکل از تبعیض است."

یک زن که توییتهایی تحت رسیدگی آنا کارین نیز ابراز نگرانی در مورد ارزش عشق نوشتن در توییتر "چگونه آیا زن و شوهر باید از یکدیگر جدا است. چه مدت شما در حال فکر کردن است که ما می توانیم حمایت از این ؟ " او می نویسد. "تا زمانی که یک واکسن وجود دارد ؟ این است که هیچ تضمینی وجود دارد که یک واکسن خواهد شد وجود دارد ؟ دل درد ما گریه. از آن بدتر می شود هر روز. #LoveIsNotTourism #LoveIsEssential"

نروژی بومی Trude Moen Fridberg تا به حال به هنگام تولد به نوزاد اول خود به تنهایی در نروژ به دلیل آلبانیایی شریک Fejzo Brimi تا به حال هیچ حق قانونی به کشور وارد می شود با او برای تولد. Brimi تا به حال اقامت و کار در نروژ پس از آن منقضی شده و او شده است قادر به تمدید آن به دلیل همه گیر مستند. "من را از طریق رفت بارداری به تنهایی متوجه جنسیت کودک به تنهایی و من به هنگام تولد به تنهایی" او گفت: VG اخبار. آلبانی در اتحادیه اروپا را در لیست امن.

آمریکا الکساندرا Boles یک فرانسوی نامزد او را دوست دارم برای شروع زندگی خود را با هم, اما او هیچ ایده که اتفاق می افتد. او نامزد شد و تقاضا برای K1 "نامزد" ویزا برای زندگی در ایالات متحده زمانی که این بیماری همه گیر منفجر شد. اما سفارت آمریکا در پاریس است که هنوز بسته برای همه اما ضروری کسب و کار حتی اگر فرانسه تا حد زیادی بازگشایی شد, بنابراین آن را نمی تواند پردازش شود. "شادی من است که در سراسر اقیانوس," او نوشت: روز شنبه. "من یک کلاس دوم آمریکا در حال حاضر؟"

اتحادیه اروپا می گوید که نمی تواند اجازه می دهد پتو لغو محدودیت برای غیر زوج های متاهل از این کشورها نه در لیست امن, اما آن را منع نمی کند عضو از ساخت استثنا با توجه به بیانیه ای به روزانه وحش از دفتر کمیسر اتحادیه اروپا Lauren یوهانسون.

اگر معافیت مانند کرون مدل به اثر می آیند در مقیاس جهانی آن باقی مانده است دیده می شود فقط چگونه می خواهد ثابت کند رابطه خود را "دوام" برای واجد شرایط بدون در مجموع بی توجهی به حفظ حریم خصوصی. می توانید تصور کنید تمام انواع حالات به بهره برداری گریز با مردم از جان گذشته برای رسیدن به اروپا و یا آمریکا برای یک روز تعطیل به طور ناگهانی به یک همراه و همدم برای دیدن آنها نیاز به. مطمئنا Airbnb صاحبان خواهد بود در میان برای اولین بار به ارائه دوستیابی بسته به مقررات و جبران درآمد از دست داد.

هنوز همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا اجازه می دهد مردم آمریکا و کشورهای دیگر که در آن همه گیر است که هنوز هم از کنترل خارج به کشور وارد اگر آنها دارای اقامت و یا اثبات آنها کار در اتحادیه اروپا. ایالات متحده همچنین اجازه می دهد تا مردم را از اروپا به وارد کنید در صورتی که اسناد و مدارک مناسب و یا "ضروری" دلایل.

که برگ های بسیاری تعجب—چرا عشق نیست و ضروری در نظر گرفته شود ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب