این راست است که تکان دهنده خشونت در سیاتل کاپیتول هیل خودمختار منطقه

پس از یک هفته باز هم درگیری در شش بلوک فعال در منطقه سیاتل راست ارقام رفت و خود به خود مشکل.سیاتل کاپیتول هیل

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

پس از یک هفته باز هم درگیری در شش بلوک فعال در منطقه سیاتل راست ارقام رفت و خود به خود مشکل.

سیاتل کاپیتول هیل خودمختار منطقه—یا CHAZ, اگر چه برخی از سبک جدیدتر مراجعه به آن به عنوان کاپیتول هیل سازماندهی اعتراض و یا ریز ریز کردن—یک اعتراض کوچک منطقه پدید آمده است که هفته گذشته بعد از پلیس خالی نزدیکی حوزه و شهرستان رهبران توافق کردند به ترک خیابان های باز به صورت سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات. تقریبا بلافاصله چهره در سمت راست نگاه شواهد که آزادانه سازماندهی تظاهرات منطقه یک دن از خشونت و جرم و جنایت با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به tweeting تهدید به ارسال در اجرای قانون و فاکس نیوز در حال ویرایش یک عکس از یک فرد مسلح به در غیر این صورت-nonthreatening تصاویر از این منطقه است.

سپس در دوشنبه مردم در ارتباط با راست گروه مانند افتخار و پسران Patriot نماز وارد CHAZ, ضرب و شتم حداقل یک مرد در دوربین این نزدیکی هست.

فیلم از Daily Caller دوشنبه شب نشان می دهد یک گروه از مردان در افتخار پسران دنده ای—کت با نام و علامت تجاری پیراهن یقه دار—هل دادن و مشت زدن یک مرد و فوق العاده تلفن خود را قبل از ستون به یک مینی ون با پلاک برداشته و رانندگی دور. افتخار پسران یک راست ملی گرایان افراطی گروه های مرتبط با آشکار سفید supremacists شده است که دخیل در خشونت brawls در سراسر کشور به ویژه در شمال غربی اقیانوس آرام. مرکز قانون فقر جنوب تعیین شده این سازمان به عنوان یک نفرت ،

ناشناس قربانی گفت مستندساز راد وبر که او شده است می خواهم عکاسی گروهی از مردان در منطقه زمانی که اعضای آن به او حمله کمی خارج از CHAZ. "خود MO بود به من دست کشیدن در اطراف بیت من گوشی, سرقت گوشی," مرد گفت: وبر و اضافه کرد که یکی از مردان به او حمله کردند و با باتوم. The Daily Caller فیلمساز که فیلم برداری اولیه ضرب و شتم توییتی که مهاجمان مسلح بودند. پلیس سیاتل را بلافاصله بازگشت یک درخواست برای نظر.

به دنبال دعوا با دکمه سمت چپ عمل استاندارد برای افتخار پسران. گروه موسس گاوین McInnes توصیف "درجه چهارم" عضویت در این گروه که متشکل از "عمده علت مبارزه است. شما ضرب و شتم, ضربه, تلخه از یک antifa." (McInnes, که گفت که او به ترک گروه در سال گذشته بعد از آن به نظر می رسد واجد شرایط در این بیانیه گفت: "بدیهی است که معنا نیست که شما رفتن به خانه کسی و یا حتی انتخاب یک مبارزه با یک در یک تجمع. چهارم درجه یک جایزه تسلی برای رانش به یک انت وضعیت و زنده ماندن." او اختلافات "نفرت گروه" برچسب.)

چندین افسر پلیس قبلا متهم به افتخار پسران, ساخت ظاهر خود را از همه بیشتر خودنمایی در به صراحت ضد پلیس CHAZ.

برخی از افتخار پسران در شمال غربی اقیانوس آرام و اعضای گاهی با هم تداخل دارند Patriot نماز گروه به طور معمول به دنبال دعوا. یکی از مردان فیلم برداری در منطقه شنبه در ظاهر به Tusitala "کوچک" Toese وابسته از هر دو گروه که در حال حاضر در دو سال تعلیقی برای نقش خود در یک سال 2018 حمله که در طی آن او حمله پورتلند, اورگان, مردی که متهم Toese و همکار افتخار پسر از "فریاد: 'حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن, ساخت دیوار,'" در غریبه ها از یک کامیون. هنگامی که مرد فریاد زد پشت Toese پانچ او را در صورت. "آنها خواستار شد من یک بچه و ضبط القاب در" مرد گفت: نگهبان. قبلا Toese متهم شد—اما نه برای شارژ —به اتهام ضرب و شتم یک نوجوان سیاه پوست در یک مرکز. جزئی تا به حال گفته اعتراض به مؤتلفه پرچم Toese و آشنایان خود را در پرواز بودند از یک کامیون.

شرایط Toese را مشروط منع او را از حضور در هر گونه تظاهرات در منطقه پورتلند, هر چند نه در سیاتل. او نمی تواند بلافاصله نظر رسیده است.

به تازگی Toese آپلود یک ویدیو که به نظر می رسد به تهدید و خشونت علیه ضد فاشیست. "اگر خانواده را متوقف کند, زمان بازی پاتریوت در مقابل antifa در اطراف گوشه است," او گفت:, و اضافه کرد که "اگر ما نمی توانیم بحث حس به شما ما میخوایم با صدا غذا خوردن آن است."

برخی از ضد فاشیست درگیر با CHAZ به احتمال زیاد می دانید که تاریخچه و تشخیص افتخار پسران پیراهن و کت مردان عینک به عنوان آنها وارد این منطقه در روز دوشنبه. (تصویری نشان می دهد مخالفان فریاد در برخی از افتخار پسران با نام یا شعار "برو به افتخار پسران است.") اما decontextualized ویدئو کلیپ ها از دوشنبه, گردش در جناح راست حساب توییتر به تصویر کشیده, به افتخار پسران به عنوان صلح آمیز "مغلوب ساختن پیشی جستن هواداران است."

"سازمان دیده بان چه اتفاقی می افتد زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن هواداران با پرچم آمریکا در راه رفتن به CHAZ!" نقطه عطف ایالات متحده آمریکا بنیانگذار چارلی کرک توییتی در کنار تصویری از مردم فریاد افتخار پسران. "آیا این تحمل, صلح آمیز, 'summer of love' سیاتل شهردار گفت: امریکا بود؟"

Right-بال حرکات شده است تشویق پتانسیل دعوا در CHAZ. در هفته گذشته تعدادی از حساب های مرتبط با QAnon تئوری توطئه ترویج جعل در مورد جهنم فرشتگان دوچرخه سواران آینده برای مبارزه با. یک hell's Angels رهبر به نظر می رسد به کم ارزش کردن این شایعه اگر چه به صراحت راست گروه مانند "فوق العاده شاد و سرگرم کننده امریکا" افراطی وابسته به سازمان پشت بوستون فاجعه "راست غرور" رژه خود را اعلام کرد برنامه های خود را به حرکت در CHAZ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب