آخر فصل از Netflix را "تاریک" است که یک ذهن ذوب پیروزی Sci-fi داستان سرایی

تماشای تیره's سوم و نهایی فصل است مانند محکم دست کسی که آویزان از یک هلیکوپتر بیش از یک دره وسیع—شما فقط نگه د

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

تماشای تیره's سوم و نهایی فصل است مانند محکم دست کسی که آویزان از یک هلیکوپتر بیش از یک دره وسیع—شما فقط نگه داشتن برای زندگی عزیز از جان گذشته برای حفظ تسلط خود را بر روی وضعیت. Jantje Friese و Baran bo Odar آلمانی-زبان سری همواره یک شاهکار از زمان سفر ریزه کاری و ادامه می دهد که درست باشد و با بسته شدن آن هشت قسمت اجرا (اکران چهار شنبه, ژوئن 27) نگه می دارد که گره زدن خود را در زمانی گره—هک, هر کس حتی تماس های خود را به هم پیوسته شرایط "گره"—در حالی که به طور همزمان اضافه کردن یک ذهن جدید-ذوب عارضه به مخلوط: multiverse!

برای نشان می دهد مورد وجودی غم و اندوه و ناامیدی که در آن شخصیت بازی توسط بازیگران متعدد در دوره های مختلف و مرتبط با پیچیده تر و متناقض خانوادگی اوراق قرضه از یکی همیشه می توانید روند—برای مثال یک زن پدر نیز او مادرتاریک's تصمیم به اشاره در واقعیت های جایگزین در آخرین لحظات خود را قبل از فصل بود و گیج کننده. با اینحال سازندگان Friese (نویسنده اصلی) و Odar (مدیر) هستند هیچ اگر نه بلند پروازانه و آن عهد به خود داستان سرایی دلاوری که خود اوجی gambit نه تنها با این نسخهها کار به عنوان به خوبی به عنوان آن می کند اما به ارمغان می آورد سری به هیجان و رضایت بخش نتیجه گیری. هیچ زمان سفر قصههای تا به حال شده است این سردرد-inducingly استادانه درست شده اصلی و تند و تلخ.

اگر بافی تیره's متقاطع رشته به چیزی شفاف و در حال حرکت است بسیار نیرومند موفقیت, بنابراین بیش از حد در تلاش است به طور خلاصه آن را در یک رمزگشایی شیوه ای. در فصل دو را آخر, لحظات قبل از آخرالزمان شروع جوناس (Louis هافمن) شاهد او مسن تر از خود آدم (دیتریش Hollinderbäumer)—ظاهری متفکر پشت این کل ماجرا قتل دوست دختر مورد علاقه خود مارتا (لیزا Vicari). جوناس شد و سپس حیرت زده کرد زمانی که یک ثانیه کوتاه با موهای مارتا محقق نشان داد که او از جهان دیگر برافروخت و هر دو آنها را به ایمنی با یک متجدد کروی زمان سفر دستگاه. آنها در حال حاضر ظهور در یک غار در سال 2019 با این مارتا گفتن جوناس "من و تو, جهان را به خود و جهان به شکل یک گره است که جدایی ناپذیری در هم تنیده شده است." مارتا بی درنگ ناپدید می روم جوناس به دفع کردن برای خود در جهان متناوب است که به نظر می رسد زیادی مانند خود—به جز البته راه های بسیاری است که آن را نمی کند.

برای یکی از این مارتا ساکن در یک آینه-تصویر نسخه جوناس اتاق خواب و خانه. او هنوز هم زندگی می کند با مامان, Katharina (Jördis Triebel) و خواهر و برادر او از جمله Mikkel (Daan Lennard Liebrenz) که نشده ناپدید شد. پدر او اولریش (الیور Masucci) است که در گیر کثیف نقطه که برخی از آنها را با همکار شارلوت (Karoline Eichhorn) که دختران در حال حاضر تلنگر-شکست مواجه شرایط سلامت—در حالی که الیزابت (Carlotta فون Falkenhayn) بود ناشنوا در جوناس' واقعیت, آن را در حال حاضر بسته (Gina Stiebitz) که نمی تواند بشنود اگر چه بسته و همچنان درگیر با مارتا برادر مگنوس (Moritz Jahn). مارتا دارای یک پسر به نام Kilian Obendorf (سامی Scheuritzel) زندگی می کند که در این تریلر پس از اشغال توسط ترانس, فاحشه, برنادت (آنتون Rubtsov). پیتر پدر Helge (هرمان Beyer) صورت خود را اسکار در حال حاضر گسترش به یکی خالی چشم سوکت بی وقفه intones "آن را دوباره اتفاق می افتد. تیک تاک" در حالی که محکم حیاتی سکه. کلودیا (Julika جنکینز) نیز hopscotching راه خود را از طریق دهه کار زاویه است که هیچ کس نمی تواند کاملا استنباط بسیار کمتر اعتماد.

کشیش نوح (علامت Waschke), clockmaker H. G. Tannhaus (مسیحی Steyer) و هر کس دیگری در نهایت نشان می دهد تا در یک دهه بعد به عنوان سه مرموزی شوم مردان مراجعه متفاوت تکرار Winden—یکی یک کودک و یک بزرگسال و یک مرد مسن و همه آنها مباهات همان بالا-لب اسکار. با توجه به این که تاریک's فصل سوم غرق در چندین نسخه از همان افراد بسیاری از آنها اغلب موجود در همان فضاهای آن سخت است نه به استنباط کلی ماهیت این unholy trinity. در عین حال تلاش برای حدس زدن هویت واقعی خود را قبل از آن نازل شده است به عنوان با بسیاری از نشان می دهد اسرار نا امید کننده شود. همچنین در 1880s در Tannhaus ماشین آلات کارخانه در 1950s و 1980s در Winden و در یک پست آخرالزمانی 2023 و حتی بیشتر-آخرالزمانی 2053 طرح شبیه به یک آلاینده اره منبت کاری اره مویی پازل پر از سطحی قطعات یکسان است. بعد از مدتی یکی به سادگی به در آغوش گرفتن و لذت بردن از یک سطح از سردرگمی به ویژه پس از رسیدگی به ندرت یک لحظه به نفس زیپ بین دوره با سرعت هیجان انگیز.

"آن عهد به خود داستان سرایی دلاوری که تاریک است' اوجی gambit نه تنها با این نسخهها کار به عنوان به خوبی به عنوان آن می کند اما به ارمغان می آورد سری به هیجان و رضایت بخش نتیجه گیری."

عامل دیگر برنامه به طور بالقوه بدخواه puppetmaster به نام اوا (باربارا Nüsse) و تیره اغلب احساس می کند که اگر این جسارت مخاطبان خود را به نگه دارید تا. در حالی که گاهی اوقات می تواند ثابت کمی خسته Friese و Odar را عادت نوشتن خود را به زنجیرها گوشه و سپس بدانند bonkers راه برای رها کردن خود و شخصیت خود را—همچنین برق. حتی بهتر است Odar جهت که یک بار دیگر استخدام موسیقی مونتاژهای تقسیم صفحه نمایش حرکت آهسته و مصرف دل تنگی به فراموش نشدنی و موضوعی مربوط به پایان می رسد. بصری و روایت پژواک فراوان فراموش حوادث, درگیری نقوش و عبارات و آهنگ های پاپ, همه از آن (مانند مرده یا زنده است "You Spin Me") صحبت می کنند به دایره طبیعت از عمل در دست است.

تاریک است و در نهایت یک جنگ بین دو توامان ارقام یکی معتقد است که تداوم گره راه برای صرفه جویی در همه و از سوی دیگر مسلم است که فرار از حلقه بی نهایت است و تنها دست یافتنی از طریق پایان جهان(s). عشق و مرگ ایجاد و نابودی علت و معلول اراده و سرنوشت هستند بنیادی دوگانگی میشدند از Friese و Odar را سری است که در تصور انسان طبیعت و فعالیت و تاریخچه—به عنوان تغییرناپذیر بدون توجه به تنوع بی پایان که در آن آنها می آیند. به تیرهوجود دارد نه بیشتر ذاتی ضربه از میل به تقلب مرگ و رستاخیز معشوق مرده که موجب زایش هر دو الهام گرفته از دستاوردها و ویرانگر حماقت. همانطور که اغلب گفته خود بازیکنان هیچ نور بدون سایه—یک مفهوم است که رنگ هر پیروزی و تراژدی در این bravura سری به این بشکه رو به جلو نسبت به زمان و فضا شوم.

"آنچه ما می دانیم این است که یک قطره. آنچه که ما همین حالا یک اقیانوس" ایالات آدم (در میان دیگران) و ضریب اطمینان قابل اجرا است نه تنها به تیره's روایت بلکه به تجربه مشاهده را نشان می دهد. Loopily دو برابر شدن پشت در خود آن واقع امید در هم زیبایی در تخریب و آرامش و صلح در روز قیامت و همچنین به این معنا که تمام آغاز و انتهای و بالعکس. زمان آن legendarily مجموعه داستان پیچیده, من آن را درک کرد. یا حداقل من فکر می کنم من. در هر صورت من نگاه به جلو به گرفتن یک نشانه از خود راهکار و به دست آوردن درک بیشتری از آن تاب آن اسرار و آن بینش—با تماشای دوباره آن را.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن