به 'جورج فلوید چالش': چگونه یک تعداد انگشت شماری از نژادپرستانه احمقها ویروسی رفت

Wednesday صبح یک Change.org دادخواست دور تماس اینترنتی به "Infinite حذف هر گونه محتوای مربوط به 'جورج فلوید چا

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

Wednesday صبح یک Change.org دادخواست دور تماس اینترنتی به "Infinite حذف هر گونه محتوای مربوط به 'جورج فلوید چالش!!'" صفحه ویژه اخلال طرح بندی کولاژ, نابود و لگدمال به فاش کردن تنها پایین دو عکس. در هر دو سفید حمله کردند برای این دوربین به عنوان یک زانو روی دیگر را گردن—هر دو به قتل جورج فلوید که پس از یک مینیاپولیس پلیس به زانو در نای و هشت دقیقه و 46 ثانیه است. در آن شب دادخواست خود را سپری هدف از 5000 امضا. جدید هدف این است که در حال حاضر 7,500.

"وجود دارد یک چالش در حال حاضر 'محبوب' در برنامه Infinite" این دادخواست ادعا کرد. "آن را به نام "جورج فلوید چالش'. این نشان می دهد نوجوانان (سفید) دو زانو بر گردن دیگری و با یک لبخند بزرگ بر روی صورت خود. این یک نژادپرستانه و غیر انسانی چالش و نیاز به حذف از Infinite بلافاصله!!!"

در چند روز گذشته چندین تصاویر از "جورج فلوید چالش" ساخته شده راه خود را در سراسر Twitter و Facebook باعث callouts از نوازنده Ciara, در میان دیگران و مقالات از ده ها رسانه. "رسانه های اجتماعی ترک در بیمار چالش مسخره جورج فلوید مرگ" a New York Post , تیتر بخوانید. "جورج فلوید چالش در رسانه های اجتماعی به نام 'نفرت انگیز' نفرت انگیز" خواند دیگر در کانال 2 KUTV از سالت لیک سیتی. "آیا شرکت در جورج فلوید چالش" گفت: یک سوم در Distractify.

اما آنچه در این طومار و مقالات متعددی را نادیده گرفته است که وجود دارد نه جورج فلوید چالش در Infinite. وجود دارد یک هشتگ #georgefloydchallenge, که مشاهده شده است جمعی 36.6 K بار. اما از آن شده است مورد استفاده قرار گیرد در فقط 28 ویدئوها که همه آشکارا به حمایت هفته گذشته تظاهرات گسترده در حالی که محکومیت چالش خود را.

وجود دارد خیلی از #georgefloydchallenge در Facebook, Instagram, ق, و یا توییتر یا. هشتگ هرگز مورد استفاده در Instagram, هر چند نزدیک تقریبی "#georgefloydchallenger," استفاده شد دو بار (هر دو پست در حال حاضر پنهان چون "جامعه گزارش شده است برخی از مطالب که ممکن است برآورده نمی Instagram جامعه دستورالعمل").

وجود دو موجود در برچسب ها ضمن محکوم نمودن این چالش: "#georgefloydchallengeisdisgusting" به نظر می رسد یک بار; "#georgefloydchallengeendsnow" نشان داد تا هشت بار.

جستجوها برای چالش در Facebook عمدتا به همراه داشت خشم بیش از این حوادث در کنار چند دست پاچه اظهارات از مردان به نام "آدم ویلکینسون" به همین نام به عنوان یک پسر در عکس. ق در انجمن به اشتراک گذاشته اند این چالش به محکوم کردن آن است. حتی در توییتر آن را سخت برای پیدا کردن یک اشاره از هشتگ نوشته نشده و خشم و اگر وجود دارد حداقل یک. اخیر حقیقت یا داستان و تحلیل است که در بر داشت که جستجو برای عبارت آغاز شد و در اواخر ماه مه و مشخصی در چند روز گذشته جلب مشابه نتیجه گیری. "وجود دارد هیچ نشانه دیگری در Facebook, Twitter و یا Instagram:" آنها نوشت: "که هر گونه چالش وجود داشته رایج بود و یا وجود داشته و در هر نقطه خارج یک احتمالا misidentified تصویر."

این یک پلت فرم که در آن چالش را پیدا حمایت شد به هیچ وجه تعجب 4chan را /pol/ پیام هیئت مدیره. یک کاربر پرسید: "چگونه ما را جورج فلوید چالش حتی بیشتر ویروسی هستند ؟ تمسخر و zoomers ما بهترین سلاح در برابر این جهانی جنون از جرم موجب سیگنالینگ." زمانی که Know Your Meme اضافه شده ورود در روند شنبه شب یک مدیر اشاره کرد:"در حالی که بسیاری از ابراز خشم در این چالش آن است که معلوم نیست اگر آن را واقعا گسترده و یا تلاش برای ایجاد لیبرال خشم آغاز شده توسط افراد ناشناس در 4chan را /pol/ هیئت مدیره است."

اما به اصطلاح روند پدیدار نیست از هوا نازک. این برش تصویر در Change.org دادخواست میان بیشتر به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته, گرافیک, از, چالش, ویژگی های عکس از چهار چالش تلاش است. وجود دارد حداقل چهار مستند از موارد از جمله سه عکس و یک چیز عجیب و غریب تصویری. هشتم عکس های دو, سفید, خنده در تخت خواب تختخواب سفری نیز اغلب در بر داشت در پست مورد چالش است. دومی تصویر است که به طور افراطی نژادپرستانه (به عنوان خوانده شده: "اگر ما آنها را نگه داشته که این امر هرگز اتفاق افتاده است [sic]") اما اشاره نمی کند و یا به تصویر کشیدن "جورج فلوید چالش است."

"ریشه های مم تاریخ حداقل به مارس 27th, هنگامی که یک دبیرستان مربی تیم کشتی نام دیو Hollenbeck از واشنگتن ارسال شده یک تصویر تقلید فلوید مرگ در Facebook."

اگر هشت تصاویر باعث می شود به صورت ویروسی چالش الگوهای رفتاری ریشه در تاریخ حداقل به مارس 27th, وقتی واشنگتن مربی تیم کشتی نام دیو Hollenbeck نوشته شده یک تصویر تقلید فلوید مرگ در Facebook. این تصویر نشان می دهد Hollenbeck رو به پایین با یک زانو در پشت خود است که او ادعا کرد در نظر گرفته شده بود به عنوان "دفاع" از افسران پلیس. او از کار اخراج شد از بتل منطقه مدرسه در روز بعد. مربی نیست تماس شیرین کاری خود را به "جورج فلوید چالش" و یا اتصال آن به گونه گسترده تر روند.

روز بعد, دو کارگر ساختمانی از است بثل, مینه سوتا, پیامک یک عکس در همان ژست همراه با پیام "ایوان گفت: او می تواند به طور کامل تنفس با تمام وزن من در گردن او" با توجه به تصاویر. هنگامی که عکس بعد از به بیرون درز کرد و مشخص شد هر دو اخراج از شغل خود و در سایه درخت ساخت و ساز. کسب و کار' صاحب خود را اعلام کرد ختم در یک پست به Facebook, اذعان است که یکی از دو درگیر پسر او بود. کارگران نیست شناسایی عکس خود را به عنوان بخشی از یک چالش است. با توجه به Know Your Meme, اما یک کاربر به اشتراک گذاشته عکس /pol/ در یک پس-آرشیو موضوع, با عنوان "آیا فلوید چالش است."

در مه 29, دو, عکس, ظهور, هر دو گرفته شده در اسنپ چت. یکی از آنها در زمانهای گوناگون شناسایی شده که از این Chardon, اوهایو, یا شیکاگو و مناطق ویژه به عنوان "جورج فلوید چالش است." دیگر گرفته شده توسط سه u. k. نوجوانان به عنوان خوانده شده "خشونت پلیس." دومی عکس جلب توجه پلیس محلی در Northumbria انگلستان که بازداشت سه نوجوان—دو 19 ساله دیگر سن 18—روز یکشنبه خواستار عکس یک "جنایت نفرت."

"ما درک می کنیم که این پست های رسانه های اجتماعی باعث شده است که قابل توجه ناراحت و ما می خواهیم برای اطمینان دادن به مردم آن است که در حال بررسی استوار است و درمان به عنوان یک جرم و جنایت نفرت."

"ما می توانیم تایید ما در حال بررسی پس از یک تصویر به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی که نشان داد دو مرد تقلید اخیر مرگ شهروند ایالات متحده جورج فلوید" یک افسر گفت: ایمیل های روزانه. "آنها آزاد شده اند به قید وثیقه. ما درک می کنیم که این پست های رسانه های اجتماعی باعث شده است که قابل توجه ناراحت و ما می خواهیم برای اطمینان دادن به مردم آن است که در حال بررسی استوار است و درمان به عنوان یک جرم و جنایت نفرت." Northumbria پلیس نمی پاسخ به درخواست برای نظر بیشتر.

انگلستان موجب دستگیری خود را پوشش رسانه ای که به نوبه خود تقویت این چالش را دید. هنگامی که ایمیل های روزانه تحت پوشش دستگیری همکلاسی از دانشجویان ارسال شده یک عکس و تصویری از دو مشابه مانع است. در مه 31 کاربر توییتر @GloriaRabson دوباره مشترک انگلستان تصویر در کنار نامربوط تخت تختخواب سفری, عکس, و یکی دیگر از "چالش" عکس برای جلب توجه به "روند." کاربران شناسایی چند تن از این افراد در پاسخ اما هیچ یک پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر (این قطعه ممکن است به روز رسانی به منعکس کننده پاسخ های خود را).

مانند Momo چالش های معروف پر از شکوفه الگوی رفتاری که موجب ترس و وحشت در میان پدر و مادر "جورج فلوید چالش" به دست آورد به مراتب بیشتر توجه را از اعتراض نسبت به هر چیزی را در نام خود را. اما بر خلاف Momo, عمده فروشی, ساخت, جورج فلوید چالش ریشه است نه تنها در تعداد انگشت شماری از حوادث واقعی اما در همان نوع زشتی که این اعتراضات در حال هل دادن در برابر. همین دلیل است که آن را آسان به این باور است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن