دلخراش 'آخرین تغییر' از شهر نیویورک پرستار

یکt 8:15 بعد از ظهر روز جمعه در سه شمارش ده ها تن از رنگ های آبی و سفید بالن رز به بروکلین شب از خارج اورژانس

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

یکt 8:15 بعد از ظهر روز جمعه در سه شمارش ده ها تن از رنگ های آبی و سفید بالن رز به بروکلین شب از خارج اورژانس ورودی به Kings County Hospital.

یک دسته گرفتار شد در برآمدگی بالای آمبولانس بای اما کسی آزاد آن را با تمدید IV قطب. این بالن نیز افزایش یافت moonward در ادای احترام به ماریا گویا Cabillon یک چابک 5-پا بلند سر پرستار با outsized صدای که تا به حال برای همه شناخته شده به عنوان Mama گویا. کف زدن و تشویق رفت تا از مراقبت های بهداشتی کارگران بودند که جمع آوری شده در حافظه بسیاری از چادری در محافظ لباسهای یک چند نیز با پوشیدن چهره سپر همه با پوشیدن ماسک.

سپس در 8:30 p. m. آمد sirens از 10 دستگاه آمبولانس و سه پاسخ اضطراری اتوبوس و تعدادی از خودروهای پلیس مونتاژ خارج ورودی همه با اورژانس چراغ چشمک زن. برای هفته تمام شهر پر بود با این آژیر به عنوان ویروس کشته شدن هزاران نفر. گویا تا به حال از دست داده و زندگی خود را در جنگ برای نجات هر کس که آنها می تواند. و این ادای روشن ساخته است که روح زندگی در آنها به عنوان مبارزه همچنان ادامه دارد.

"این است که بیش از" دکتر راب گور دیرین رفیق گفت. "ما در حال رفتن به نیاز به قدرت و سرسختی است."

شخص دیگری گفت: "شخصی ما فرشته که همیشه وجود دارد خواهد بود به دنبال بیش از ما است."

Mama گویا تا به حال شده که شب سر در کینگز کانتی اتاق اورژانس برای چندین دهه و نقاط قوت بودند کسانی که از همه رهبران بزرگ. او تا به حال گسترده دانش و تجربه است. او را درک مردم از همکار پرستاران به پزشکان به techs به کارمندان. او می دانست که چگونه هر یک مشغول به کار و چگونه همه آنها با هم کار می کرد.

اغلب او شنیده بود قبل از او دیده می شد. اما او صدای خود را مطرح و به دستور برای سوء استفاده. او همیشه قرار می گیرد منافع دیگران جلوتر از خود او. او هرگز فراموش ماموریت اولیه به کمک و درمان است.

و او تا به حال بارها و بارها نشان شجاعت و سرد طولانی قبل از این ویروس در آمد. او تا به حال هرگز تردید به پرش در زمانی که بیمار به طور ناگهانی رفت از سرکش به دیوانه.

"حتی با قاب کوچک او را در مخلوط" پرستار شین DeGracia گفت: روزانه وحش. "او قادر به آرام ترین خشونت آمیز و روانی بیماران است. در این روز من در تلاش برای کشف کردن سحر و جادو."

سحر و جادو خود را ملاقات کرد بزرگترین چالش هنگامی که COVID-19 زده شهرستان. اورژانس پر فراتر از ظرفیت افرادی که مرگ بیمار با ناشناخته و unnervingly بیماری غیر قابل پیش بینی است که برای آن هیچ درمان موثر.

"این چیزی بود که ما قبل از تجربه هرگز چیزی که او هرگز قبل از تجربه" De Gracia به یاد می آورد. "ما در نگاه او برای راهنمایی."

گویا, 63, باقی مانده به عنوان ثابت که تا کنون.

"او تا به یک راه برای نگه داشتن کارکنان در سطح رهبری در طول یک بحران در سراسر استرس بار" DeGracia گفت. "اگر او را آرام اگر او واقعا در مورد آن نگران ما لازم نیست به نگرانی در مورد،"

"این است و نه بیش. ما در حال رفتن به نیاز به قدرت و سرسختی است."

دکتر راب گور Kings County Hospital مرکز

هیچ کس تصور نمی کرد که این ویروس خواهد افتاد خود سرکش Mama گویا.

مانند دیگر رهبران بزرگ گویا به نظر می رسید به داشتن شکست ناپذیری از هدف بزرگ انجام دقیقا آنچه که او متولد شد به انجام دقیقا همان جایی که و زمانی که او آن را انجام می دهند.

او آغاز شده بود با آنچه ممکن است به نظر می رسید برای برخی به یک بزرگتر جاه طلبی بود و سمت چپ او بومی شهرستان ایلوئیلو فیلیپین از ضرورت اقتصادی.

"او واقعا می خواستم برای تبدیل شدن به یک دکتر اما آنها ندارد پول و عمه اش گفت:" چرا شما را تا پرستاری?'" دخترش فاطمه Cabillon گفت: روزانه وحش. "پس او انجام داد."

فاطمه هنوز 2 زمانی که مادر او را ترک برای امریکا است.

"من مانند یک نوزاد" فاطمه گفت. "من واقعا نمی دانم که مادر من بود."

ماریا گویا ارسال پول به خانه برگشت. او بازگشت و به فاطمه و دو دختر بزرگتر تنها یک بار در سال و معمولا در تابستان خروج دوباره بعد از یک ماه.

"من از او پرسید که چرا او باید به همین دلیل او مجبور به ترک ما؟" فاطمه به یاد می آورد. او گفت: "ما قصد داریم برای دیدن هر یک از دیگر در سال آینده. من را درک نمی کنند آنچه که در سال آینده به معنای."

برای یکی دیگر از 11 ماه گویا خواهد بود مختصری گاه به گاه صدای تلفن. تماس از نیویورک بود, گران قیمت در روز قبل از تلفن های همراه.

"ما تا به حال بسیاری از سریع تماس" فاطمه به یاد می آورد.

یک چهارم نام Papol اما به نام ماه آوریل در نیویورک متولد شد. آوریل 3 ماه که گویا او را به فیلیپین. همه دختران می خواهم به دنبال مادر خود به پرستاری.

"ما بزرگ شده به اندازه کافی پول" فاطمه گفت. "ما رشد هر به سادگی. آموزش و پرورش بود که یک معامله بزرگ برای ما است."

گویا سالانه تابستان بازدیدکننده داشته است به او اجازه حضور در فارغ التحصیلی اما این بدان معنی است که او از دست رفته فصل تعطیلات.

"او هرگز به خانه برای کریسمس یا سال نو" فاطمه گفت.

فاطمه نه صرف تعطیلات با پدر و مادر تا زمانی که او بود 21 و نیز مهاجرت به نیویورک به عنوان یک پرستار است.

"کریسمس و سال جدید ما رو به پادشاهان شهرستان" Faitma گفت. "همیشه وجود دارد یک جشن بزرگ وجود دارد."

اورژانس یکی از شلوغ ترین در شهرستان است و می تواند به خصوص وحشی در طول 8 بعد از ظهر تا 8:30 صبح شیفت که گویا کار کرده است.

"این یک مرکز تروما," فاطمه گفت. "من مانند شوکه شده بود در ابتدا. گفتم وای این است که چه می کند.""

و آن را بسیار روشن بود که چیزهایی در حال اجرا.

"من فکر می کردم" من نمی توانم باور کنم که او را برای پایین نگه داشتن اتاق اورژانس توسط خودش" فاطمه یاد می شود.

فاطمه قابل درک است که افرادی که او را به نام مادر Mama گویا بودند که عزیز به او به عنوان اگر آنها بچه های خود را.

"او را دوست داشتم دوست داشتم دوست داشتم Kings County," فاطمه گفت. "هر چیزی که برای پادشاهان شهرستان."

خانواده او وجود دارد شامل پایین-در-خود-باشید الکلی بودند که شب به طور منظم بازدید کنندگان است.

"شما اینجا دوباره" گویا می گویند به آنها.

او را بگویم فاطمه "شما نمی توانید ترک افراد مست در خیابان."

فاطمه گفت: از او و مادرش با رویکرد پرستاری "شما در برخورد با زندگی است. که آنچه که من دیدم از مادر من."

فاطمه قابل درک است که در هسته آن بود همان سخاوت روح مادرش نشان داد-وظیفه.

"او همیشه فکر می کنم در مورد افراد دیگر اول" فاطمه گفت. "او را قرار دادن دیگران برای اولین بار در هر کجا که او می رود. حتی در سوپر مارکت."

فاطمه رفت و به کار در اورژانس در بیمارستان بروکلین, نیویورک, جامعه, جایی که گویا گاهی اوقات نیز کار کرده است.

"این رویای من بود," Faitma گفت. "او خوب است در همه چیز."

فاطمه ثابت می شود بسیار او و مادرش دختر به عنوان COVID-19 ناگهان شروع به پر کردن بیمارستان.

"هنگامی که coronavirus آمار ما البته من کار می کرد" او گزارش شده است. "این سخت بود برای همه برای دیدن بیماران می میرند سمت چپ و راست."

او پیوست و این شهر را از دیگر مراقبت های بهداشتی کارگران در مبارزه برای نجات هر آنچه در زندگی آنها می تواند در حالی که خطر خود را.

"چه کاری می توانید انجام دهید ؟ شما یک پرستار" فاطمه گفت. "این بخشی از آنچه که ما را انتخاب کرد. منظورم این است که ما باید مطمئن شوید که همه خوب است."

گویا بود marshaling خوب مبارزه در معشوق Kings County است. وجود آمد یک شنبه شب هنگامی که او گفت DeGracia او همکار پرستار که او احساس بد.

"او گفت:" من باید به نام امروز,'" DeGracia به یاد می آورد. "او کسی است که معمولا از تماس حتی اگر او تا به حال sniffles از هر. "

گویا به وضوح هنوز هم احساس خوبی زمانی که او بازگشت جمعه شب.

"اما او مکیده آن و انجام کار" DeGracia گفت.

گویا به پایان رسید خود را تغییر و بازگشت به آپارتمان او با فاطمه و آوریل که در فیلیپین بود اما پس از بازگشت به نیویورک تحصیل برای او تخته برای تبدیل شدن به آخرین پرستار ثبت شده در خانواده است. فاطمه بود و نگران شدن.

"هنگامی که او آمد پس از من گفت: شاید او تا به حال coronavirus" فاطمه به یاد می آورد. "اما آنها هرگز آزمایش او به دلیل اشعه ایکس روشن بود."

گویا خاموش بود بعد از دو شب. اما هنگامی که آخر هفته, وارد, وجود نداشت گویا در اتاق اورژانس به عنوان برنامه ریزی شده.

"ما همه اشتباه" DeGracia گفت. "ما در حال انتظار برای دریافت تکالیف ما. ما در تلاش برای کشف کردن که قرار بود ما را به تکالیف است. ما متوجه شدیم که گویا وجود ندارد. او بیمار بود به اندازه کافی به در آمده است."

آنها به خود و نه به وحشت افتادند.

"ما می دانستیم که این خانم نبود احساس خوب" DeGracia گفت. "این بیشتر بود شاید او نیاز به استراحت... او چند روز را به نیروی تازه یافتن. ما واقعا فکر نمی کنم این امر می تواند شدید باشد."

زیر شب دوشنبه کلمه رسیده اورژانس که گویا تا به حال در بیمارستان بستری شده است.

گویا پذیرفته شده بود برای مشاهده به نیویورک بیمارستان جامعه. او برپا شخصی و مبارزه در برابر ویروس اما وضعیت او بدتر شده است. او از انتقال به بیمارستان ابن میمون فاطمه چهره او را انتخاب کرد که بیش از پادشاهان شهرستان پس او را "بچه ها" وجود دارد که نمی شود نگران است.

گویا قاطعانه بود که او نمی خواست به انتوبه.

"او باهوش و سرسخت" دکتر الهام Nguyen-Phuc از ابن میمون گفت. "او می دانست که شانس هنگامی که شما در یک ونتیلاتور پايين بود. او مبارزه در آن برای یک مدت زمان طولانی است."

او به Nguyen-Phuc از طریق یک ماسک اکسیژن.

"او گفت:" من نمی خواهم آن را. من قصد دارم از طریق آن دریافت کنید. من برخی از زمان. من قصد دارم به آن شکل,'" Nguyen-Phuc به یاد می آورد.

"او می دانست که شانس هنگامی که شما در یک ونتیلاتور پايين بود. او مبارزه در آن برای یک مدت زمان طولانی است."

دکتر الهام Nguyen-Phuc, ابن میمون مرکز پزشکی

Nguyen-Phuc که صحبت به The Daily Beast با فاطمه اجازه ملاقات کرده بود گویا که همچنین کار در نیویورک جامعه است. دکتر می دانست که حتی کسی که به عنوان مشخص به عنوان این افسانه ای سر پرستار می تواند رسیدن به یک حد است.

"من تا به حال بسیاری از نگرانی های او خسته و ممکن است قادر به آن را از طریق" Nguyen-Phuc به یاد می آورد. "هست که فقط شما می توانید قدرت را به تنهایی. او در حال حاضر انجام شده است آن را به مدت سه هفته است که دیوانه است."

Nguyen-Phuc همچنین می دانستند که COVID-19 می تواند یک چرخش ناگهانی برای غیر قابل استرداد بدترین.

"به عنوان دکتر و همچنین به عنوان همکار من نمی خواهم به خطر خود را توفنده و مرگ در مقابل من" Nguyen-Phuc بعد گفت.

دکتر توصیه می شود که گویا اگر آنها در حال رفتن به به intubate آنها باید آن را انجام دهد در اکثر کنترل از راه های ممکن است و نه در برخی از آخرین لحظه.

"او اذعان کرد که به نظر می رسید اجتناب ناپذیر" Nguyen-Phuc یاد می شود. "او به من نگاه کرد و به او نگاه کرد و گفت:" شما پیچ این من قصد دارم به شما امد و شد زیاد.'"

Nguyen-Phuc افزود: "که او به ما اجازه."

Nguyen-Phuc و پرستار قطعا انجام پیچ نیست. اما COVID هنوز COVID. دختران او را قادر به صحبت کردن به او را بر روی بلندگوی تلفن به عنوان او دراز ناخودآگاه. او در آوریل 26 با وجود همه تلاش.

"با تشکر از شما برای اعتماد به من به مراقبت از شما گویا," Nguyen-Phuc نوشت: پس از آن که در GoFundMe درخواست تجدید نظر به صورت گویا ،

"این یک افتخار و یک امتیاز. دیدن خود را شدت و سرسختی از طریق شکستن لایه های ماسک اکسیژن به عنوان شما خواسته اشاره کرد و به پرسش در مورد خود لولهگذاری و پزشکی دوره به من نگاه اجمالی از صریح لجباز پرستار مسئول بودی ...من می دانم که شما جنگیدند این ستمکاران بیماری بیش از یک ماه; من می دانم که شما هرگز داد. من متاسفم ما نمی تواند بیشتر انجام دهید. من انجام خواهد داد حافظه از روح خود (امیدوارم روح خود را!) با من برای همه زمان ها است."

در میان دیگران خواهد شد که حمل گویا روح مردم در اتاق اورژانس در Kings County Hospital. فاطیما گزارش می دهد که کارکنان به دل همانطور که ممکن است انتظار می رود زمانی که شما از دست دادن مادر خود را.

"من دیده ام مردم گریه در کار DeGracia گزارش شده است. "اما ما فشار رو به جلو است."

در راه یک رهبر بزرگ 5-پا غول پیکر با outsized صوتی است که هنوز هم با آنها ترغیب آنها به مبارزه ادامه دارد.

"من به آنها می گویم که این است که چگونه او می خواهم ما را به ادامه" DeGracia گفت. "او احتمالا حق ایستاده پشت به ما گفتن ما."

"من دیده ام مردم در محل کار گریه کردن. اما ما فشار رو به جلو است."

شین DeGracia Kings County, پرستار

در شب جمعه چند دقیقه پس گویا خود را آغاز کرده اند 8 بعد از ظهر تا 8:30 صبح شیفت مردم از اورژانس متوقف شد برای یادبود. فاطمه و مارس وجود دارد به عنوان DeGracia و ده ها تن دیگر. همه آنها ایستاده بود آماده با بالن.

"یکی! دو! سه!" گفتند.

بالن میره تا به شب به دنبال آن دسته که تا به حال شده است به طور خلاصه snagged و سپس آزاد شد. کف زدن و تشویق پیوست شد با صدای وسایل نقلیه اضطراری که پس از آن که از سر پاسخ دادن به تماس. مردم در مالش شروع به فایل را در داخل و کسی گفت: در تصویری از این رویداد است که او می تواند بشنود outsized صدای 5-پا غول پیکر آنها به نام Mama گویا.

"بازگشت به کار!"



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن